Links Sitemap Business Linker Sitemap

Praktiker România anunţă creşterea vânzărilor cu peste 3% în anul 2016

1611 afisari
Praktiker România a raportat o creştere a vânzărilor de peste 3% anul trecut faţă de anul 2015. Potrivit companiei, rezultatele financiare pozitive vin în contextul unei scăderi de 4.8 procente a pieţei construcţiilor, în aceeaşi perioadă. Afacerile companiei s-au ridicat anul trecut la 137 milioane de euro, la un nivel similar anului 2015.
"Pentru Praktiker România, 2016 a fost un an favorabil, al consolidării financiare, atât datorită creşterii vânzărilor, cât şi menţinerii rezultatelor operaţionale la un nivel similar cu cel din 2015, în ciuda majorării nivelului chiriilor. În plus, tot în 2016 am luat și decizia de a le crește salariile și beneficiile angajaților noștri. Nu doar pentru a ne alinia trendului pieței, ci și pentru a-i menține aproape de companie, pentru că reprezintă pentru noi o resursă valoroasă. Ne-am menţinut creşterea şi trendul ascendent de la preluarea din 2014 şi ne dorim ca evoluţia să continue şi anul acesta, cu atât mai mult cu cât există premise ale revenirii pe profit”, a spus Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Modernizarea magazinelor şi investiția în online – parte din strategia companiei pentru creștere

O contribuţie semnificativă în evoluţia business-ului pentru anul 2017 o va avea şi strategia de remodelare a magazinelor. Praktiker investește aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare unitate. Astfel, până la finalul acestui an, reprezentanţii companiei îşi doresc să ajungă la un număr de 20 de magazine Praktiker modernizate şi redeschise, din cele 27 existente la nivel naţional.

În prezent, Praktiker are 1700 de angajați în cele 23 de oraşe unde există unităţi de vânzare şi o ofertă de 400 de locuri de muncă disponibile.

În plus, un alt factor important de creştere este şi magazinul online, care se apropie de nivelul vânzărilor unui magazin Praktiker offline, iar vânzările continuă să crească. Oferta online include peste 20.000 de produse livrabile la nivel naţional, urmând ca, în a doua jumătate a anului, să fie dezvoltată şi opţiunea Click and Collect pentru clienţii care vor să economisească timpul petrecut în magazin: vor plăti în online şi vor ridica produsele gata pregătite direct din magazin. Compania creează în permanenţă noi atribute şi funcționalităţi care să vină în sprijinul clienţilor care preferă această modalitate de achiziţie: de la noi metode de curierat, până la noi metode de plată. În prezent, comenzile efectuate în magazinul online sunt livrate dintr-un singur magazin către întreaga ţară, urmând ca, în curând, procedura de livrare să fie extinsă la trei magazine.
Citeşte mai multe despre: Praktiker

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza