Policolor devine unic importator Glasurit în România
Policolor S.A. devine unic importator al Glasurit, brandul premium de refinish auto al companiei BASF Coatings. Glasurit, certificat de peste 50 de producători auto din Europa, America de Nord, America de Sud şi Asia, este pe primul loc la vânzări în Germania şi pe locul trei în ţările din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie: Policolor România şi Orgachim Bulgaria şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor pe segmentul Decorative, Automotive şi Industrial Coatings în zona sud-est Europeană.
Ambele companii vor să-şi consolideze poziţia pe segmentul de refinish auto din România.
Parteneriatul vine în întâmpinarea clienţilor din zona service-urilor de brand care pun accent pe calitate și care îşi doreau mai mult sprijin tehnic și de marketing, mecanisme de achiziţie mai clare şi eficiente şi, nu în ultimul rând, o prezenţă mai amplă din punct de vedere geografic şi numeric.
„Ne dorim să întărim imaginea Glasurit pe piaţa din România şi suntem convinşi că Policolor este partenerul ideal pentru îndeplinirea acestui lucru. Glasurit, brandul premium al BASF nu este o simplă vopsea, ci este un partener de încredere în ceea ce priveşte calitatea, profitabilitatea şi eficiența soluţiilor oferite segmentului de autorefinish la nivel mondial. Ne dorim să dezvoltăm, să contribuim la dezvoltarea şi susţinerea activitatii service-urilor auto prin expertiza noastră în redarea culorilor, principiile de eficientizare şi angajamentul faţă de partenerii de afaceri”, declară Harald Pflanzl, Head Sub-Region Europe Central for BASF.
Odată cu preluarea distribuției brandului Glasurit, Policolor Automotive va oferi la nivel naţional, vopsitorilor şi managerilor de service, dar şi personalului din zona de achiziţii, soluţii personalizate, traininguri pentru vopsitori şi suport tehnic non stop, prin intermediul celor peste 50 de oameni ai săi, dedicaţi segmentului de vopsitorie auto.
”Industria auto românescă a fost greu încercată în ultimii ani iar procesul de revenire este acum unul matur. Serviciile post-vânzare au devenit tot mai importante în business-urile auto, veniturile provenite din reparaţii auto sunt o linie tot mai consistentă în bugetele fiecărui service autorizat, optimizarea fluxurilor de lucru în service, de la recepţie, până la livrarea unei maşini post-reparaţii a devenit o prioritate. Calitatea produselor, alături de expertiza personalului cresc profitabilitatea unui service, dar şi reputaţia şi imaginea clientului final”, declară Marius Văcăroiu, CEO Policolor Orgachim.
La finalul anului 2016 piaţa de autorefinish din România a fost evaluată la 21,4 milioane de euro, aferentă unui volum de 1,3 mii tone, din care Policolor, în calitate de lider de piaţă, comercializează aproximativ 643 tone (49,5%).
La finalul lui 2016, BASF, companie cu activităţi în peste 80 de ţări din lume şi 114 mii angajaţi, a generat vânzări de aproximativ 58 de miliarde de euro şi un profit de 6,3 miliarde de euro. Divizia BASF Coatings, în care intră produsele dedicate domeniului auto a înregistrat o valoare a vânzărilor la nivel global de aproximativ 3,2 miliarde de euro. Compania deţine în Europa cea mai mare fabrică de vopsele auto din lume, la Muenster-Hiltrup, cu o suprafaţă de peste 400.000 mp, în care lucrează 2.300 de angajaţi.
Citeşte mai multe despre:
Glasurit, Policolor
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza