Piata restaurantelor atrage investitii pe termen lung
In urma unei investitii de peste 500.000 de euro, irlandezul John McCarthy, proprietarul restaurantului Malagamba, nu se asteapta la profit in primul an de functionare. Precizand ca restaurantul sau se adreseaza persoanelor care apreciaza mancarea de foarte buna calitate si serviciile la preturi excelente, McCarthy a declarat: "Nu ma astept la profit din primul an, este o investitie pe termen lung.
Am observat in ultimii ani ca tot mai multe restaurante se deschid in Bucuresti, dar majoritatea incearca sa obtina profituri imediat, de cele mai multe ori folosind ingrediente ieftine, iar eu consider aceasta o idee gresita. Daca vorbim de piata restaurantelor, care este destul de dezvoltata ca volum, inca este greu sa gasesti restaurante care ofera calitate, si asta este exact ce mi-am propus sa le ofer bucurestenilor prin Malagamba”, a declarat McCarthy.
Restaurantul a fost inaugurat in martie 2010, iar zona a fost aleasa cu atentie. “Pentru deschiderea unui restaurant, amplasarea este foarte importanta, motiv pentru care am asteptat doi ani si jumatate sa gasesc locul potrivit si am ales Bucurestiul pentru ca imi place acest oras. Din experienta mea, aici am realizat ca trebuie sa platesti preturi uriase pentru preparate de a si amsvrut sa schimb asta”, a declarat proprietarul restaurantului Malagamba, care se intinde pe o suprafata de 65 mp in partea principala si 40 mp pe terasa acoperita si incalzita. Acesta a mai adaugat ca a ales ca denumire “Malagamba” pentru ca i-a placut povestea vietii lui Sergiu Malagamba, fostul tobosar de jazz, care a fost un deschizator de drumuri. “Vrem sa iesim din tiparul obisnuit, atat in ceea ce priveste mancarea, cat si serviciile. Meniurile sunt in proportie a 90% ssbucatariei italiene, in care am implementat si cateva preparate din bucataria internationala. Oamenii iubesc pastele noastre proaspete, iar oricine gusta din preparatele noastre din peste, fructe de mare sau carne apreciaza calitatea lor. Supele si deserturile pe care le oferim au devenit deja celebre in Bucuresti”, considera McCarthy, care apreciaza ideea de competitie pentru ca tine standardele ridicate.
Referindu-se la angajati, John McCarthy a precizat: “Sunt 22 de angajati la restaurantul meu, toti sunt romani cu experienta si calificare superioare, motiv pentru care putem oferi un produs de calitate, insemnand preparate si servicii la cel mai inalt nivel. Noi suntem un restaurant care ofera preparate de calitate, intr-o atmosfera intima. Bucataria noastra este suficient de flexibila, iar meniul destul de adaptabil pentru cerinte speciale, deci, desi nu organizam mese festive, putem organiza petreceri de sfarsit de an si intalniri de afaceri”.
In urma unei estimari aproximative, McCarthy considera ca, dintre clientii care viziteaza restaurantul, 60% sunt clienti romani, iar 40% – straini.
Restaurantul a fost inaugurat in martie 2010, iar zona a fost aleasa cu atentie. “Pentru deschiderea unui restaurant, amplasarea este foarte importanta, motiv pentru care am asteptat doi ani si jumatate sa gasesc locul potrivit si am ales Bucurestiul pentru ca imi place acest oras. Din experienta mea, aici am realizat ca trebuie sa platesti preturi uriase pentru preparate de a si amsvrut sa schimb asta”, a declarat proprietarul restaurantului Malagamba, care se intinde pe o suprafata de 65 mp in partea principala si 40 mp pe terasa acoperita si incalzita. Acesta a mai adaugat ca a ales ca denumire “Malagamba” pentru ca i-a placut povestea vietii lui Sergiu Malagamba, fostul tobosar de jazz, care a fost un deschizator de drumuri. “Vrem sa iesim din tiparul obisnuit, atat in ceea ce priveste mancarea, cat si serviciile. Meniurile sunt in proportie a 90% ssbucatariei italiene, in care am implementat si cateva preparate din bucataria internationala. Oamenii iubesc pastele noastre proaspete, iar oricine gusta din preparatele noastre din peste, fructe de mare sau carne apreciaza calitatea lor. Supele si deserturile pe care le oferim au devenit deja celebre in Bucuresti”, considera McCarthy, care apreciaza ideea de competitie pentru ca tine standardele ridicate.
Referindu-se la angajati, John McCarthy a precizat: “Sunt 22 de angajati la restaurantul meu, toti sunt romani cu experienta si calificare superioare, motiv pentru care putem oferi un produs de calitate, insemnand preparate si servicii la cel mai inalt nivel. Noi suntem un restaurant care ofera preparate de calitate, intr-o atmosfera intima. Bucataria noastra este suficient de flexibila, iar meniul destul de adaptabil pentru cerinte speciale, deci, desi nu organizam mese festive, putem organiza petreceri de sfarsit de an si intalniri de afaceri”.
In urma unei estimari aproximative, McCarthy considera ca, dintre clientii care viziteaza restaurantul, 60% sunt clienti romani, iar 40% – straini.
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza