Parteneriat MasterCard, DPD România și UniCredit Bank pentru echiparea flotei de curieri cu POS-uri mobile
MasterCard și DPD România au încheiat un parteneriat pentru lansarea soluției de acceptare a plăților cu cardul în cadrul flotei de curieri a DPD România. În urma acestei implementări, persoanele care utilizează serviciile companiei de curierat vor beneficia de o experiență de plată considerabil simplificată prin intermediul cardurilor MasterCard și Maestro, eliminând disconfortul creat de utilizarea numerarului.
Totodată, compania a precizat că prin noua soluţie de plată este preconizată reducerea timpului de livrare.
DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a optat pentru echiparea curierilor săi cu terminale mPOS ultraportabile, de ultimă generaţie, vizând optimizarea experienței de plată a clienților. În prima etapă, DPD își va echipa curierii din Capitală cu terminale mPOS, urmând ca, ulterior, întreaga flotă de 500 curieri să fie dotată gradual cu astfel de terminale. MasterCard și-a asumat rolul de promotor al soluțiilor de plată cu cardul la livrare și a asigurat consultanța necesară dezvoltării modelului de business și operațional, oferind inclusiv suport financiar pentru acoperirea parțială a investiției DPD. UniCredit Bank a dezvoltat și implementat soluția de acceptare personalizată conform cerințelor DPD România.
“Prin acest parteneriat, MasterCard dezvoltă, alături de partenerii săi, un nou segment de business – plata cu cardul la livrare. Într-o piață unde comerțul electronic este dominat de plata cash la livrare, inducând probleme și costuri majore în operare, precum și în gestionarea riscului, soluția dezvoltată împreună cu DPD și UniCredit Bank reprezintă un progres major. Suntem convinși că soluția va fi apreciată de către consumatori, care nu vor mai fi nevoiți să facă un drum la bancomat pentru a retrage numerar. Beneficiile se extind și asupra curierilor, care își scurtează timpul de livrare și reduc cantitatea de numerar pe care o poartă asupra lor. Le mulțumim partenerilor noștri, DPD și UniCredit, pentru capacitatea de inovare și dorința de a fi deschizători de drum”, a afirmat Gabriel Ghiță, Head of New Business, Central and Eastern Europe, în cadrul MasterCard.
“Cu acest parteneriat răspundem, în primul rând, unei nevoi evidente a comerțului electronic românesc, semnalată atât de magazine, cât și de consumatori. Pentru DPD înseamnă, din start, eficientizarea timpului de livrare și securitate – curierii nu vor mai fi nevoiți să dețină aupra lor, aproape în permanență, sume impresionante de numerar. În ceea ce privește clienții finali ai e-shop-urilor, cu siguranță vor fi încântați de această opțiune, tot mai solicitată în ultima perioadă”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
„Parteneriatul pe care îl anunţăm astăzi, în cadrul căruia UniCredit Bank a dezvoltat și implementat soluția de acceptare a plăților cu cardul în cadrul flotei de curieri a DPD România, reprezintă un pas important pe care îl facem în eforturile de promovare şi susţinere a soluţiilor moderne de plată fără numerar. Sperăm şi ne dorim ca, în timp, cât mai mulţi jucători din industria de curierat, dar nu numai, să adopte astfel de soluţii moderne, cu beneficii evidente de eficienţă şi costuri atât pentru activitatea lor cât şi pentru clienţii pe care îi deservesc”, a declarat Gabriel Jeflea, Global Transactional Banking Director în cadrul UniCredit Bank.
Evoluția ascendentă a comerțului online local este unul dintre principalele motoare de creștere pentru industria de curierat din România. Piața locală de e-commerce se află într-o creștere continuă în ultimii ani, ajungând în 2015 la aproximativ 1,4 miliarde euro exclusiv din produsele fizice comercializate online, în creștere cu peste 25% față de volumul de 1,1 miliarde euro înregistrat în 2014, potrivit datelor raportului GpeC România pentru 2015. În pofida avansului constant al sectorului local de comerț electronic, majoritatea plăților sunt încă efectuate în numerar, în contextul în care, conform aceluiași raport, circa 9 din 10 consumatori online din România optează pentru plata ramburs la livrarea produselor, aceștia manifestând de multe ori neîncredere sau, în cele mai multe cazuri, neavând opțiunea de a efectua plata cu cardul la livrare.
Prin noua opțiune de plată, clienții DPD România, precum și cei 500 curieri, vor beneficia de o experiență la plată modernă şi eficientă, mai rapidă și sigură, prin intermediul plății cu cardurile MasterCard sau Maestro. În plus, opțiunea de plată cu cardul prin POS mobil rezolvă o serie de neajunsuri întâmpinante frecvent de curieri și clienți deopotrivă, precum cele asociate manipulării și gestionării numerarului la livrare. De asemenea, prin introducerea acestei soluții, este așteptată o eficientizare a timpului de livrare, ceea ce va determina o creștere a cifrei de afaceri, atât pentru DPD România, cât și pentru comercianții săi parteneri.
DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a optat pentru echiparea curierilor săi cu terminale mPOS ultraportabile, de ultimă generaţie, vizând optimizarea experienței de plată a clienților. În prima etapă, DPD își va echipa curierii din Capitală cu terminale mPOS, urmând ca, ulterior, întreaga flotă de 500 curieri să fie dotată gradual cu astfel de terminale. MasterCard și-a asumat rolul de promotor al soluțiilor de plată cu cardul la livrare și a asigurat consultanța necesară dezvoltării modelului de business și operațional, oferind inclusiv suport financiar pentru acoperirea parțială a investiției DPD. UniCredit Bank a dezvoltat și implementat soluția de acceptare personalizată conform cerințelor DPD România.
“Prin acest parteneriat, MasterCard dezvoltă, alături de partenerii săi, un nou segment de business – plata cu cardul la livrare. Într-o piață unde comerțul electronic este dominat de plata cash la livrare, inducând probleme și costuri majore în operare, precum și în gestionarea riscului, soluția dezvoltată împreună cu DPD și UniCredit Bank reprezintă un progres major. Suntem convinși că soluția va fi apreciată de către consumatori, care nu vor mai fi nevoiți să facă un drum la bancomat pentru a retrage numerar. Beneficiile se extind și asupra curierilor, care își scurtează timpul de livrare și reduc cantitatea de numerar pe care o poartă asupra lor. Le mulțumim partenerilor noștri, DPD și UniCredit, pentru capacitatea de inovare și dorința de a fi deschizători de drum”, a afirmat Gabriel Ghiță, Head of New Business, Central and Eastern Europe, în cadrul MasterCard.
“Cu acest parteneriat răspundem, în primul rând, unei nevoi evidente a comerțului electronic românesc, semnalată atât de magazine, cât și de consumatori. Pentru DPD înseamnă, din start, eficientizarea timpului de livrare și securitate – curierii nu vor mai fi nevoiți să dețină aupra lor, aproape în permanență, sume impresionante de numerar. În ceea ce privește clienții finali ai e-shop-urilor, cu siguranță vor fi încântați de această opțiune, tot mai solicitată în ultima perioadă”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
„Parteneriatul pe care îl anunţăm astăzi, în cadrul căruia UniCredit Bank a dezvoltat și implementat soluția de acceptare a plăților cu cardul în cadrul flotei de curieri a DPD România, reprezintă un pas important pe care îl facem în eforturile de promovare şi susţinere a soluţiilor moderne de plată fără numerar. Sperăm şi ne dorim ca, în timp, cât mai mulţi jucători din industria de curierat, dar nu numai, să adopte astfel de soluţii moderne, cu beneficii evidente de eficienţă şi costuri atât pentru activitatea lor cât şi pentru clienţii pe care îi deservesc”, a declarat Gabriel Jeflea, Global Transactional Banking Director în cadrul UniCredit Bank.
Evoluția ascendentă a comerțului online local este unul dintre principalele motoare de creștere pentru industria de curierat din România. Piața locală de e-commerce se află într-o creștere continuă în ultimii ani, ajungând în 2015 la aproximativ 1,4 miliarde euro exclusiv din produsele fizice comercializate online, în creștere cu peste 25% față de volumul de 1,1 miliarde euro înregistrat în 2014, potrivit datelor raportului GpeC România pentru 2015. În pofida avansului constant al sectorului local de comerț electronic, majoritatea plăților sunt încă efectuate în numerar, în contextul în care, conform aceluiași raport, circa 9 din 10 consumatori online din România optează pentru plata ramburs la livrarea produselor, aceștia manifestând de multe ori neîncredere sau, în cele mai multe cazuri, neavând opțiunea de a efectua plata cu cardul la livrare.
Prin noua opțiune de plată, clienții DPD România, precum și cei 500 curieri, vor beneficia de o experiență la plată modernă şi eficientă, mai rapidă și sigură, prin intermediul plății cu cardurile MasterCard sau Maestro. În plus, opțiunea de plată cu cardul prin POS mobil rezolvă o serie de neajunsuri întâmpinante frecvent de curieri și clienți deopotrivă, precum cele asociate manipulării și gestionării numerarului la livrare. De asemenea, prin introducerea acestei soluții, este așteptată o eficientizare a timpului de livrare, ceea ce va determina o creștere a cifrei de afaceri, atât pentru DPD România, cât și pentru comercianții săi parteneri.
Citeşte mai multe despre:
DPD România, MasterCard, UniCredit Bank
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza