OSHO estimează creşterea cifrei de afaceri
Restaurantul OSHO estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 2.8 milioane de euro, în uşoară creştere, comparativ cu 2012. De asemenea, restaurantul investeşte în 2013 circa 100,000 de euro, în rebranding, în dezvoltarea departamentului de livrări la domiciliu şi de evenimente dar şi în reconfigurarea restaurantului.
OSHO a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de 2.5 milioane de euro. Pe fondul creşterii din prima parte a anului, cu 6% mai mare în perioada ianuarie-iunie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a extinderii restaurantului, dar şi a investiţiilor în rebranding şi dezvoltarea departamentului de livrări la domiciliu, OSHO estimează creşterea cifrei de afaceri pentru 2013 de până la 2.8 milioane de euro. Restaurantul OSHO Steak contribuie cu 49% în realizarea cifrei de afaceri, OSHO Fish cu 38% iar măcelăria OSHO cu 13%. OSHO, deschis în 2010 cu o investiţie de aproximativ 320,000 de euro, a adus pe piaţa din România un concept nou, fiind primul restaurant-măcelărie şi primul restaurant în care procesul de maturare al cărnii se face in house. În 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis cu o investiţie de 300,000 de euro OSHO Fish. Investiţia totală în cele două restaurente a depăşit 800,000 de euro. Dezvoltarea restaurantului continuă şi în 2013, aproximativ 100,000 de euro fiind investiţi în rebranding, în dezvoltarea departamentului de livrări şi de evenimente, dar şi în reconfigurarea restaurantului.
“OSHO a apărut din dorinţa de a aduce în Bucureşti un nou concept - restaurantul-măcelărie. OSHO a însemnat de la început inovaţie, am adus tipuri de vită şi cut-uri care nu existau până atunci în România. Deşi între timp au mai apărut restaurante care au acest concept, încercăm să inovăm în continuare şi să rămânem lideri aducând specialităţi noi din carne şi creând experienţe unice pentru clienţii noştri. Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante”, a declarat Florin Rădulescu, Proprietarul OSHO.
În medie trec zilnic pragul restaurantului între 500-550 de clienţi, gradul mediu de ocupare al restaurantului fiind de aproximativ 85%, în prima parte a anului. Clienţii OSHO sunt în principal din zona corporate, cu vârsta de peste 35 de ani. Dintre aceştia, OSHO estimează că peste 65% sunt clienţi fideli.
Calitatea preparatelor OSHO se datorează materiei prime de cea mai bună calitate asigurată de parteneri exclusivişti din ţări precum Italia, Polonia sau SUA, dar şi a procesului de maturare făcut, conform unei reţete proprii în restaurant. Peştele şi fructele de mare proaspete folosite la OSHO Fish sunt selectate şi trimise de expertul OSHO de trei ori pe săptămână din Spania. Cele mai apreciate mezeluri din Spania şi Italia, dar şi cele mai bune vinuri din România, Franţa, Italia sau Lumea Nouă stau alături în meniurile OSHO.
Astfel, excepţionalele Wagyu New York, aromatale Black Angus Ribeye sau delicioasele cotlete de viţel, preparate din cea mai bună carne de vită sau delicatese precum Bison Ribeye şi specialităţile cum ar fi Royal Osho Burger alcătuiesc noul meniu OSHO Steak.
Alături de acestea, faimosul Jamon Pata Negra, savuroasele platouri Boiled Marsicada, cu creveţi şi languste, trilogia Seafood sau caracatiţa şi tonul pe grătar întregesc meniul OSHO Fish. Cele mai apreciate produse din măcelăria OSHO sunt: New York, Ribeye Black Angus, Lamb Chops şi Beef Fillet.
“OSHO a apărut din dorinţa de a aduce în Bucureşti un nou concept - restaurantul-măcelărie. OSHO a însemnat de la început inovaţie, am adus tipuri de vită şi cut-uri care nu existau până atunci în România. Deşi între timp au mai apărut restaurante care au acest concept, încercăm să inovăm în continuare şi să rămânem lideri aducând specialităţi noi din carne şi creând experienţe unice pentru clienţii noştri. Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante”, a declarat Florin Rădulescu, Proprietarul OSHO.
În medie trec zilnic pragul restaurantului între 500-550 de clienţi, gradul mediu de ocupare al restaurantului fiind de aproximativ 85%, în prima parte a anului. Clienţii OSHO sunt în principal din zona corporate, cu vârsta de peste 35 de ani. Dintre aceştia, OSHO estimează că peste 65% sunt clienţi fideli.
Calitatea preparatelor OSHO se datorează materiei prime de cea mai bună calitate asigurată de parteneri exclusivişti din ţări precum Italia, Polonia sau SUA, dar şi a procesului de maturare făcut, conform unei reţete proprii în restaurant. Peştele şi fructele de mare proaspete folosite la OSHO Fish sunt selectate şi trimise de expertul OSHO de trei ori pe săptămână din Spania. Cele mai apreciate mezeluri din Spania şi Italia, dar şi cele mai bune vinuri din România, Franţa, Italia sau Lumea Nouă stau alături în meniurile OSHO.
Astfel, excepţionalele Wagyu New York, aromatale Black Angus Ribeye sau delicioasele cotlete de viţel, preparate din cea mai bună carne de vită sau delicatese precum Bison Ribeye şi specialităţile cum ar fi Royal Osho Burger alcătuiesc noul meniu OSHO Steak.
Alături de acestea, faimosul Jamon Pata Negra, savuroasele platouri Boiled Marsicada, cu creveţi şi languste, trilogia Seafood sau caracatiţa şi tonul pe grătar întregesc meniul OSHO Fish. Cele mai apreciate produse din măcelăria OSHO sunt: New York, Ribeye Black Angus, Lamb Chops şi Beef Fillet.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza