Links Sitemap Business Linker Sitemap

OMNIASIG a înregistrat o creștere de peste 9% a primelor brute subscrise în prima jumătate a anului

1709 afisari
În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat prime brute subscrise în valoare totală de peste 558 milioane lei, în creștere cu peste 9% comparativ cu perioada similară a anului anterior. Profitul net înregistrat în acest interval, conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, a fost de peste 13 milioane lei, în creștere față de valoarea perioadei similare din 2017.
Tot în creștere, cu peste 8%, a fost și volumul total al despăgubirilor plătite, respectiv de peste 306 milioane lei.

"În prima jumătate a anului, OMNIASIG și-a menținut structura echilibrată a portofoliului (auto versus non-auto), cu scopul dezvoltării sustenabile a business-ului companiei. Creşterile înregistrate pe principalele linii de asigurare subliniază faptul că strategia noastră de dezvoltare are sucess și aduce rezultatele așteptate. Urmărim atingerea performanței pe termen lung, după cum atestă și parteneriatul nostru cu Federația Română de Judo și Federația Română de Lupte, materializat prin campania noastră OMNIASIG pentru PERFORMANȚĂ. Același deziderat ne determină să punem pe primul loc îmbunătățirea permanentă a produselor și serviciilor pe care le oferim clienților noștri,” a declarat Mihai Tecău, Președinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.
Segmentul Property (Clasa asigurărilor de incendiu și calamități naturale) a crescut în prima jumătate a anului curent cu mai mult de 4% față de același interval din 2017.

În ceea ce privește segmentul asigurărilor auto (CASCO şi RCA), ambele au evoluat pozitiv. Astfel, OMNIASIG a înregistrat, cumulat pe cele două linii, prime brute subscrise de peste 388 milioane lei. Pe linia CASCO, primele brute subscrise au crescut cu peste 12% față de același interval din anul anterior, iar linia RCA a înregistrat o creștere de peste 4%. Evoluția pozitivă pe linia RCA a avut la bază o creştere a numărului de poliţe vândute, aspect corelat însă, în același timp, și cu o scădere semnificativă, ca efect al evoluțiilor din piață, precum și al modificărilor legislative de anul precedent, a primei medii la nivel de portofoliu, în comparație cu aceeași perioadă din 2017.

Valoarea totală a despăgubirilor plătite, cumulat pe cele două linii de asigurări auto, a fost de peste 278 milioane lei, cu peste 12% mai mult decât în primul semestru din 2017. Pe linia RCA, s-a înregistrat o creștere a ratei daunei, generată atât de scăderea primei medii, dar și de creșterea daunei medii.

Pe segmentul asigurărilor auto OMNIASIG îşi menţine în continuare politica de subscriere prudentă, ceea ce asigură structura echilibrată a portofoliului companiei.

Linia asigurărilor de sănătate a înregistrat în prima jumătate a anului o creștere puternică, în conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei în această direcție, ajungând la o valoare de peste 5,5 milioane lei a primelor  brute subscrise.
Numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz de către OMNIASIG în primele şase luni ale anului 2018 a fost în cuantum de doar 277. Raportat la numărul polițelor de asigurare emise de companie în primul semestru al anului curent şi care nu au fost anulate, numărul de petiții înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,043% din acestea.

Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate în primul semestru al anului 2018, numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,353% dintre acestea.

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Prin urmare, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS la nivel general a fost în intervalul ianuarie – iunie 2018 de 85%, nivel similar cu cel înregistrat pe parcursul anului 2017.

OMNIASIG s-a aliniat, începând cu data de 25 mai 2018 la prevederile Regulamentului GDPR, cu privire la protecţia datelor cu caracter personal. În acest context, precum și în conformitate cu obiectivul strategic de dezvoltare prin digitalizare, compania a lansat recent o aplicație online prin care clienții își pot exprima ușor și rapid consimțămintele cu privire la prelucrarea datelor personale, în vederea încheierii polițelor. Această aplicație susține obiectivul OMNIASIG de digitalizare și optimizare a tuturor proceselor operaționale, precum și facilitarea accesului clienților și partenerilor OMNIASIG la serviciile și produsele companiei. 

Citeşte mai multe despre: OMNIASIG

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza