Nestlé anunță rezultatele pozitive în România
Nestlé, compania de produse alimentare și băuturi, anunță rezultatele financiare înregistrate în 2017 și raportează o creștere organică de 2,4%, cu 1,6% creștere internă și 0,8% creștere a prețului.
La rândul său, Nestlé România a încheiat încă un an foarte bun, fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii.
În ceea ce privește cotele de piață, Nestlé România continuă să dețină prima sau a doua poziție în toate categoriile în care compania este prezentă, cu 33% cafea solubilă, cafea capsule și băuturi, 61% hrană pentru copii, 40% produse culinare, 48% cereale, 18% dulciuri și 14% hrană pentru animale de companie. Cele mai mari ponderi în cifra de afaceri sunt deținute de cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul dejun și produse culinare.
Pornind de la promisiunea de a oferi opțiuni alimentare gustoase și sănătoase, Nestlé România s-a concentrat în anul 2017 asupra inovării și renovării produselor și categoriilor.
Categoria de cereale și-a extins gama cu produse pentru micul dejun ce oferă un gust excelent, rețete ușor de înțeles și profil nutrițional echilibrat ("Ingrediente pe care le cunoști, cerealele integrale - ingredientul nostru numărul 1, fără coloranți artificiali”). Anul 2017 a fost unul de renaștere pentru gama Fitness (creștere de două cifre), care a fost relansată cu o rețetă îmbunătățită și un nou ambalaj. Brandul Lion a înregistrat, de asemenea, încă un an de creștere spectaculoasă (creștere de două cifre).
JOE și-a consolidat poziția de lider în piață, prin lansarea gamei de produse JOE NOIR, o combinație surprinzătoare de napolitană crocantă cu cacao și cremă cu gust intens, beneficiind de un profil nutrițional îmbunătățit, cu 15% mai puțin zahăr.
Toate cele trei categorii de cafea au înregistrat o performanță excelentă. Pentru NESCAFÉ Dolce Gusto anul s-a încheiat cu o creștere de două cifre. Prima cafea 3în1 scurtă – NESCAFÉ PICCOLINO, a fost lansată anul trecut, fiind un concept dezvoltat integral în România. Nestlé Professional a lansat NESCAFÉ INTENSO și NESCAFÉ SELEZIONE, două blenduri noi de cafea boabe prăjite, cu scopul de a aborda sectorul premium din HoReCa.
Nespresso a lansat două espressoare de cafea automate, de înaltă performanță, cu tehnologie de ultimă generație - Nespresso Expert (aparat conectat la telefonul mobil prin Bluetooth, ce permite crearea cafelei cu ajutorul telefonului mobil) și Nespresso Creatista Plus (aparat echipat cu tehnologie de spumare a laptelui, pentru realizarea de Latte Art).
Purina a lansat FELIX SENSATIONS, o gamă de rețete delicioase în aspic, ceea ce a permis brandului să devină lider în categoria Hrană umedă pentru pisici în porție unică, aceasta fiind al doilea segment din piață cu una dintre cele mai accelerate creșteri.
Întregul portofoliu de produse și activitatea companiei an după an urmează viziunea Nestlé, ce își propune să ofere indivizilor și familiilor o viață mai sănătoasă și mai fericită, să contribuie la dezvoltarea unor comunități prospere și solide, dar și să gestioneze resursele naturale ale planetei pentru generațiile viitoare.
Leszek Wacirz, CEO Nestlé Romania, a declarat: "2017 reprezintă încă un an foarte bun pentru România, fiind rezultatul eforturilor noastre continue de a construi practici de business sustenabile și parteneriate puternice. Tot ceea ce facem pornește de la filosofia noastră NHW (Nutrition, Health and Wellness), ne ghidăm permanent după dorințele consumatorilor noștri, îmbunătățim produsele și ne concentrăm eforturile pentru a avea un impact pozitiv în comunitățile locale și asupra mediului înconjurător".
La nivel global, compania Nestlé a raportat:
· Creștere organică de 2,4%, 1,6% creștere internă, 0.8% creștere preț;
· Vânzările totale raportate au crescut cu 0,4% atingând 89,8 miliarde CHF (2016: 89,5 miliarde CHF). Rezultatul net din vânzările de business a avut un impact negativ de 1,9% (în principal ca urmare a creării Froneri);
· Rezultatul pe acțiune a crescut cu 4,7% în valută constantă;
· Propunere de creștere a dividendelor până la 5 centimi (2,2%), până la 2,35 CHF pe acțiune;
· Perspectiva pentru 2018: creșterea organică a vânzărilor între 2% și 4%; îmbunătățirea marjei comerciale conform cu obiectivul stabilit pentru 2020. Sunt prevăzute creșteri ale rezultatului pe acțiune în valută constantă și a eficienței capitalului.
Mark Schneider, CEO Nestlé, a declarat: "Creșterea organică a vânzărilor noastre în anul 2017 s-a încadrat în intervalul setat, dar sub așteptări, din cauza dezvoltării slabe a vânzărilor către sfârșitul anului. În timp ce în Europa și Asia evoluția vânzărilor a fost încurajatoare, America de Nord și Brazilia au continuat să evolueze într-un mediu plin de provocări. În ultimele luni am finalizat ajustările inițiale ale portofoliului, cu rezultate favorabile. Vom continua această abordare activă de gestionare a portofoliului într-o manieră disciplinată și în deplină conformitate cu strategia noastră. În ceea ce privește portofoliul nostru de bază, accelerarea creșterii prin inovarea și renovarea produselor este o prioritate. Ne așteptăm la o îmbunătățire a creșterii organice a vânzărilor în 2018 și suntem pe drumul cel bun în ceea ce privește obiectivul nostru de îmbunătățire a marjei pentru 2020."
În ceea ce privește cotele de piață, Nestlé România continuă să dețină prima sau a doua poziție în toate categoriile în care compania este prezentă, cu 33% cafea solubilă, cafea capsule și băuturi, 61% hrană pentru copii, 40% produse culinare, 48% cereale, 18% dulciuri și 14% hrană pentru animale de companie. Cele mai mari ponderi în cifra de afaceri sunt deținute de cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul dejun și produse culinare.
Pornind de la promisiunea de a oferi opțiuni alimentare gustoase și sănătoase, Nestlé România s-a concentrat în anul 2017 asupra inovării și renovării produselor și categoriilor.
Categoria de cereale și-a extins gama cu produse pentru micul dejun ce oferă un gust excelent, rețete ușor de înțeles și profil nutrițional echilibrat ("Ingrediente pe care le cunoști, cerealele integrale - ingredientul nostru numărul 1, fără coloranți artificiali”). Anul 2017 a fost unul de renaștere pentru gama Fitness (creștere de două cifre), care a fost relansată cu o rețetă îmbunătățită și un nou ambalaj. Brandul Lion a înregistrat, de asemenea, încă un an de creștere spectaculoasă (creștere de două cifre).
JOE și-a consolidat poziția de lider în piață, prin lansarea gamei de produse JOE NOIR, o combinație surprinzătoare de napolitană crocantă cu cacao și cremă cu gust intens, beneficiind de un profil nutrițional îmbunătățit, cu 15% mai puțin zahăr.
Toate cele trei categorii de cafea au înregistrat o performanță excelentă. Pentru NESCAFÉ Dolce Gusto anul s-a încheiat cu o creștere de două cifre. Prima cafea 3în1 scurtă – NESCAFÉ PICCOLINO, a fost lansată anul trecut, fiind un concept dezvoltat integral în România. Nestlé Professional a lansat NESCAFÉ INTENSO și NESCAFÉ SELEZIONE, două blenduri noi de cafea boabe prăjite, cu scopul de a aborda sectorul premium din HoReCa.
Nespresso a lansat două espressoare de cafea automate, de înaltă performanță, cu tehnologie de ultimă generație - Nespresso Expert (aparat conectat la telefonul mobil prin Bluetooth, ce permite crearea cafelei cu ajutorul telefonului mobil) și Nespresso Creatista Plus (aparat echipat cu tehnologie de spumare a laptelui, pentru realizarea de Latte Art).
Purina a lansat FELIX SENSATIONS, o gamă de rețete delicioase în aspic, ceea ce a permis brandului să devină lider în categoria Hrană umedă pentru pisici în porție unică, aceasta fiind al doilea segment din piață cu una dintre cele mai accelerate creșteri.
Întregul portofoliu de produse și activitatea companiei an după an urmează viziunea Nestlé, ce își propune să ofere indivizilor și familiilor o viață mai sănătoasă și mai fericită, să contribuie la dezvoltarea unor comunități prospere și solide, dar și să gestioneze resursele naturale ale planetei pentru generațiile viitoare.
Leszek Wacirz, CEO Nestlé Romania, a declarat: "2017 reprezintă încă un an foarte bun pentru România, fiind rezultatul eforturilor noastre continue de a construi practici de business sustenabile și parteneriate puternice. Tot ceea ce facem pornește de la filosofia noastră NHW (Nutrition, Health and Wellness), ne ghidăm permanent după dorințele consumatorilor noștri, îmbunătățim produsele și ne concentrăm eforturile pentru a avea un impact pozitiv în comunitățile locale și asupra mediului înconjurător".
La nivel global, compania Nestlé a raportat:
· Creștere organică de 2,4%, 1,6% creștere internă, 0.8% creștere preț;
· Vânzările totale raportate au crescut cu 0,4% atingând 89,8 miliarde CHF (2016: 89,5 miliarde CHF). Rezultatul net din vânzările de business a avut un impact negativ de 1,9% (în principal ca urmare a creării Froneri);
· Rezultatul pe acțiune a crescut cu 4,7% în valută constantă;
· Propunere de creștere a dividendelor până la 5 centimi (2,2%), până la 2,35 CHF pe acțiune;
· Perspectiva pentru 2018: creșterea organică a vânzărilor între 2% și 4%; îmbunătățirea marjei comerciale conform cu obiectivul stabilit pentru 2020. Sunt prevăzute creșteri ale rezultatului pe acțiune în valută constantă și a eficienței capitalului.
Mark Schneider, CEO Nestlé, a declarat: "Creșterea organică a vânzărilor noastre în anul 2017 s-a încadrat în intervalul setat, dar sub așteptări, din cauza dezvoltării slabe a vânzărilor către sfârșitul anului. În timp ce în Europa și Asia evoluția vânzărilor a fost încurajatoare, America de Nord și Brazilia au continuat să evolueze într-un mediu plin de provocări. În ultimele luni am finalizat ajustările inițiale ale portofoliului, cu rezultate favorabile. Vom continua această abordare activă de gestionare a portofoliului într-o manieră disciplinată și în deplină conformitate cu strategia noastră. În ceea ce privește portofoliul nostru de bază, accelerarea creșterii prin inovarea și renovarea produselor este o prioritate. Ne așteptăm la o îmbunătățire a creșterii organice a vânzărilor în 2018 și suntem pe drumul cel bun în ceea ce privește obiectivul nostru de îmbunătățire a marjei pentru 2020."
Citeşte mai multe despre:
Nestle
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza