Mihai Gongu jurizeaza la Eurobest
Mihai Gongu, director de creatie la Graffiti BBDO, va juriza in sectiunea TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio de la Eurobest, festivalul care celebreaza cele mai expressive idei din comunicarea europeana.
Mihai Gongu a debutat in copywriting si a fost parte din prima echipa care a reprezentat Romania la Young Lions. Cu o interesanta cariera locala si internationala, in 2010 el a devenit directorul de creatie al istoricei agentii Graffiti BBDO dupa aproape 6 ani de consecutive performante la competitii internationale de calibru.
Presedintele sectiunii sectiunea TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio de la Eurobest unde va juriza Mihai este Fernando Vega Olmos, o figura legendara a comunicarii secolului 20, posesorul a peste 500 de premii pentru proiecte care au ridicat branduri din anonimat, generand admiratie si deopotriva atasament pentru audiente pan-continentale. Vega Olmos este primul argentinian care a castigat un Cannes in 1992, dar si primul hispanic aplaudat minute in sir, dupa prima sa contaminanta, ireverentioasa si suculenta prezentare tinuta pe scena Cannes Lions 2005, intr-un seminar cu sala plina. In 2007, Vega Olmos Ponce – agentia argentiniana al carei fondator este - castiga in premiera Integrated Grand Prix pentru Axe 3. Din 2004, Vega Olmos migreaza intre Argentina si Europa, unde exploreaza pe rand creativitatea britanica in calitate de Worldwide Creative Director al Unilever, dar si pe cea spaniola, in calitate de lider al Lola Madrid (Lowe Latina). Din 2010 Vega Olmos este presedintele Worldwide Creative Council din cadrul JWT.
Fidel diversitatii culturale europene, Eurobest are loc in fiecare an la inceputul lui decembrie in alta capitala creativa. Selectia are loc pornind de la anualul Cannes Report, care cuprinde si clasamentul celor mai premiate orase, autentice hub-uri pentru spiritele neadecvate conventiei caldute.
Anul trecut delegatia Romaniei a numarat peste douazeci de participanti, dintre care aproape jumatate studenti ai The Alternative School for Creative Thinking. Varfuri ale aceleiasi scoli castigau cateva luni mai tarziu Gold la Roger Hatchuel si Honourable Merit la competitia Young Lions de la Cannes.
Inscrierile pentru festivalul Eurobest se inchid la 15 octombrie. Cele mai interesante semnale la capitolul entry-uri romanesti vin in 2010 nu din numarul inscrierilor, ci din diversitatea lor. Direct Marketing, Media sau PR sunt categoriile care au motivat creativii romani din toate domeniile comunicarii sa intre in competitia pentru trofeu.
Presedintele sectiunii sectiunea TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio de la Eurobest unde va juriza Mihai este Fernando Vega Olmos, o figura legendara a comunicarii secolului 20, posesorul a peste 500 de premii pentru proiecte care au ridicat branduri din anonimat, generand admiratie si deopotriva atasament pentru audiente pan-continentale. Vega Olmos este primul argentinian care a castigat un Cannes in 1992, dar si primul hispanic aplaudat minute in sir, dupa prima sa contaminanta, ireverentioasa si suculenta prezentare tinuta pe scena Cannes Lions 2005, intr-un seminar cu sala plina. In 2007, Vega Olmos Ponce – agentia argentiniana al carei fondator este - castiga in premiera Integrated Grand Prix pentru Axe 3. Din 2004, Vega Olmos migreaza intre Argentina si Europa, unde exploreaza pe rand creativitatea britanica in calitate de Worldwide Creative Director al Unilever, dar si pe cea spaniola, in calitate de lider al Lola Madrid (Lowe Latina). Din 2010 Vega Olmos este presedintele Worldwide Creative Council din cadrul JWT.
Fidel diversitatii culturale europene, Eurobest are loc in fiecare an la inceputul lui decembrie in alta capitala creativa. Selectia are loc pornind de la anualul Cannes Report, care cuprinde si clasamentul celor mai premiate orase, autentice hub-uri pentru spiritele neadecvate conventiei caldute.
Anul trecut delegatia Romaniei a numarat peste douazeci de participanti, dintre care aproape jumatate studenti ai The Alternative School for Creative Thinking. Varfuri ale aceleiasi scoli castigau cateva luni mai tarziu Gold la Roger Hatchuel si Honourable Merit la competitia Young Lions de la Cannes.
Inscrierile pentru festivalul Eurobest se inchid la 15 octombrie. Cele mai interesante semnale la capitolul entry-uri romanesti vin in 2010 nu din numarul inscrierilor, ci din diversitatea lor. Direct Marketing, Media sau PR sunt categoriile care au motivat creativii romani din toate domeniile comunicarii sa intre in competitia pentru trofeu.
Citeşte mai multe despre:
Eurobest
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza