Mihaela Hristea este noul Director de Marketing al Bergenbier
Bergenbier, al treilea mare jucător pe piața locală a berii din România, are un nou director de marketing în persoana Mihaelei Hristea, care a fost promovată în funcția de Brand & Consumer Excellence Director. Noul director de marketing și-a propus ca obiective accelerarea rezultatelor de business cu focus pe dezvoltarea unei echipe de top, redefinirea proceselor în cadrul departamentului de marketing și construirea unor mărci puternice, consecvente în mesaj și experiența oferită consumatorilor.
În această perioadă a revoluționat comunicarea brandului Bergenbier, cel mai mare brand din portofoliul companiei Bergenbier S.A. Sub coordonarea sa, direcția de comunicare a fost revitalizată complet, rolul fotbalului în strategia brandului a fost redefinit, iar Bergenbier a avut creșteri importante în market share și volume.
În perioada august 2017 – august 2018 a ocupat poziția de Brand & Consumer Excellence Marketing Manager la compania soră – Kamenitza A.D. - din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing și strategia de branduri și comunicare pentru tot portofoliul. Aceasta experiență internațională a ajutat-o la consolidarea cunoștințelor de marketing în domeniu și i-a oferit o valoroasă perspectivă asupra pieței de bere regionale.
Din această noua poziție, Mihaela va defini strategia de portofoliu pe termen lung, pilonii de creștere și opțiunile de investiții pentru o evoluție optimă a performanței brandurilor din portofoliul Molson Coors, având ca obiectiv creșterea cotei de piață a companiei și îmbunătățirea performanței financiare. Alături de o echipă dedicată, Mihaela Hristea va dezvolta campanii 360, orientate spre nevoile consumatorilor, clienților și realitățile pieței și va coordona comunicarea pentru brandurile din portofoliu.
"Sunt un om de marketing cu background de finanțe. Și asta am considerat mereu că mi-a adus succes. Cred că orice se poate realiza dacă îți dorești cu adevărat. Iubesc ideile îndrăznețe, gândirea out-of-the-box, cuvântul meu preferat despre marketing este disruptive, dar totuși, pe lângă natura vulcanică a unui marketeer sunt și atentă la indicatorii financiari și cifrele de vânzări, și mă asigur că tot ceea facem este bazat pe date și principii clare. Primesc cu optimism această nouă provocare pentru că știu că am cele mai importante resurse: o echipă performantă și motivată și branduri puternice și iubite de către consumatori“, a declarat Mihaela Hristea, director de marketing.
Mihaela Hristea a absolvit cursurile universitare și de master ale Academiei de Studii Economice - București și are în portofoliul personal o experiență remarcabilă în cadrul departamentelor de Finanțe și Marketing în cadrul Procter & Gamble SEE, promovând pe rând în rolurile de Senior Financial Analyst, Brand Manager, In Store Communication & Shopper Marketing Leader și Senior Category Manager.
În perioada august 2017 – august 2018 a ocupat poziția de Brand & Consumer Excellence Marketing Manager la compania soră – Kamenitza A.D. - din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing și strategia de branduri și comunicare pentru tot portofoliul. Aceasta experiență internațională a ajutat-o la consolidarea cunoștințelor de marketing în domeniu și i-a oferit o valoroasă perspectivă asupra pieței de bere regionale.
Din această noua poziție, Mihaela va defini strategia de portofoliu pe termen lung, pilonii de creștere și opțiunile de investiții pentru o evoluție optimă a performanței brandurilor din portofoliul Molson Coors, având ca obiectiv creșterea cotei de piață a companiei și îmbunătățirea performanței financiare. Alături de o echipă dedicată, Mihaela Hristea va dezvolta campanii 360, orientate spre nevoile consumatorilor, clienților și realitățile pieței și va coordona comunicarea pentru brandurile din portofoliu.
"Sunt un om de marketing cu background de finanțe. Și asta am considerat mereu că mi-a adus succes. Cred că orice se poate realiza dacă îți dorești cu adevărat. Iubesc ideile îndrăznețe, gândirea out-of-the-box, cuvântul meu preferat despre marketing este disruptive, dar totuși, pe lângă natura vulcanică a unui marketeer sunt și atentă la indicatorii financiari și cifrele de vânzări, și mă asigur că tot ceea facem este bazat pe date și principii clare. Primesc cu optimism această nouă provocare pentru că știu că am cele mai importante resurse: o echipă performantă și motivată și branduri puternice și iubite de către consumatori“, a declarat Mihaela Hristea, director de marketing.
Mihaela Hristea a absolvit cursurile universitare și de master ale Academiei de Studii Economice - București și are în portofoliul personal o experiență remarcabilă în cadrul departamentelor de Finanțe și Marketing în cadrul Procter & Gamble SEE, promovând pe rând în rolurile de Senior Financial Analyst, Brand Manager, In Store Communication & Shopper Marketing Leader și Senior Category Manager.
Citeşte mai multe despre:
Bergenbier
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza