Media Galaxy reamenajează magazinul din complexul comercial Tom din Constanța
Media Galaxy a investit peste 250.000 de euro în noul concept al magazinului sau din complexul comercial Tom din Constanța. Potrivit companiei, acesta se remarcă prin spații de demo generoase, în care clienții se pot bucura de cele mai noi tehnologii.
Design-ul avangardist reflectă experiența omni-channel pe care compania o oferă, ce integrează atât partea de magazin online, cât și serviciile de care clienții beneficiază în magazin, ce au rolul de a facilita procesul de achiziție în online.
Compania a precizat că Media Galaxy Constanța devine cel mai modern show room, ce are o importanță strategică datorită poziționării, cât și momentului în care compania a realizat această investiție. Acest lucru este datorat perioadei estivale, pe parcursul căreia, în Mamaia și în Constanța, peste 40.000 de turiști se bucură, în fiecare zi, de atracțiile de la malul mării, printre care și shopping-ul.
Show room-ul are o suprafață de 3.000 de metri pătrați. În magazinul ce surprinde prin noul design, clienții pot găsi mai bine de 15.000 de produse, de la gadget-uri de ultimă oră, până la electocasnice cu tehnologii inovatoare.
”Am investit în centrul comercial din Constanța pentru că suntem pe deplin încrezători în potențialul acestui magazin din Constanța, pentru că se adresează atât constănțenilor, cât și tuturor celor care vor să investească în gadget-uri care să le facă vacanța mai frumoasă. De aceea, noul design reflectă atenția noastră pentru nevoile clienților. Aceștia își doresc produse de ultimă generație, accesibile și ușor de achiziționat. De aceea, continuăm să investim în dezvoltarea rețelei de magazine, dar și în platforma online www.mediagalaxy.ro pentru a consolida experiența omni-channel.”, a declarat Dan Ostahie, CEO, ALTEX România.
Primul magazin Media Galaxy a fost deschis în anul 2004 în Bucureşti. Astăzi, reţeaua este prezentă în marile oraşe din România: Bucureşti, Arad, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Piteşti, Suceava, Târgu Mureş, Timişoara și, începând de anul trecut, Craiova.
Compania a precizat că Media Galaxy Constanța devine cel mai modern show room, ce are o importanță strategică datorită poziționării, cât și momentului în care compania a realizat această investiție. Acest lucru este datorat perioadei estivale, pe parcursul căreia, în Mamaia și în Constanța, peste 40.000 de turiști se bucură, în fiecare zi, de atracțiile de la malul mării, printre care și shopping-ul.
Show room-ul are o suprafață de 3.000 de metri pătrați. În magazinul ce surprinde prin noul design, clienții pot găsi mai bine de 15.000 de produse, de la gadget-uri de ultimă oră, până la electocasnice cu tehnologii inovatoare.
”Am investit în centrul comercial din Constanța pentru că suntem pe deplin încrezători în potențialul acestui magazin din Constanța, pentru că se adresează atât constănțenilor, cât și tuturor celor care vor să investească în gadget-uri care să le facă vacanța mai frumoasă. De aceea, noul design reflectă atenția noastră pentru nevoile clienților. Aceștia își doresc produse de ultimă generație, accesibile și ușor de achiziționat. De aceea, continuăm să investim în dezvoltarea rețelei de magazine, dar și în platforma online www.mediagalaxy.ro pentru a consolida experiența omni-channel.”, a declarat Dan Ostahie, CEO, ALTEX România.
Primul magazin Media Galaxy a fost deschis în anul 2004 în Bucureşti. Astăzi, reţeaua este prezentă în marile oraşe din România: Bucureşti, Arad, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Piteşti, Suceava, Târgu Mureş, Timişoara și, începând de anul trecut, Craiova.
Citeşte mai multe despre:
Media Galaxy, ALTEX
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza