Links Sitemap Business Linker Sitemap

Mastercard a sărbătorit 12 ani de parteneriat cu TIFF

1863 afisari
La cea de-a XVII-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), recent încheiată, Mastercard a sărbătorit 12 ani de parteneriat cu cel mai renumit festival de film din România, care a avut loc în perioada 25 mai - 3 iunie la Cluj.
Ediția din 2018 a TIFF a numărat 135.000 de participanţi, 227 de  producţii - 178 de lungmetraje şi 49 de scurtmetraje sosite din toată lumea – și 95.000 de bilete vândute. Mastercard este de 12 ani în lumina reflectoarelor la TIFF și se implică activ în dezvoltarea unuia dintre cele mai impresionante festivaluri europene de film. An de an, Mastercard îi oferă publicului cinefil cele mai noi tehnologii de plată și transformă, alături de organizatori, participarea vizitatorilor la eveniment în momente unice, de neprețuit.

Continuând tradiția, Mastercard a acordat și în acest an Premiul Publicului, una dintre cele mai importante și populare distincții ale Festivalului Internaţional de Film Transilvania. Pe baza propunerilor făcute de spectatori, care au votat în sălile de cinema, după fiecare proiecție, filmul care a atras admirația cinefililor din cadrul TIFF, ediția 2018, a fost thrillerul minimalist Vinovatul/ The Guilty, în regia lui Gustav Moller, care va intra în cinematografele din România începând cu luna noiembrie. 

"TIFF este unic pe scena tot mai recunoscută a festivalurilor de film din România, reușind să prezinte cele mai originale filme ale momentului și să creeze o atmosferă cu adevărat deosebită. O astfel de promovare a artei cinematografice atrage, în mod natural, o comunitate frumoasă și loială de cinefili, care se așteaptă la experiențe unice pe durata festivalului. Suntem încântați că le-am putut oferi pasionaților de film aceste experiențe, prin parteneriatul Mastercard cu TIFF. Fiind de 12 ani parte din acest univers cinematografic unic, Mastercard sprijină cinefilii prin soluții de plată inovatoare și rapide și contribuie la experiența de neuitat a festivalului prin surprizele pe care le-a pregătit și la această ediție”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard România.

"Premiul Publicului este unul foarte important în Universul TIFF și ne bucură foarte mult să avem un partener de tradiție care înțelege acest lucru și care ne este alături de atât de mulți ani. Cea de-a 17-a ediție TIFF s-a încheiat cu noi recorduri în ceea ce privește numărul de spectatori, de bilete vândute, de proiecții sold-out și credem noi, și în ceea ce privește poveștile despre experiențele inedite. Mastercard este unul dintre partenerii care ne ajută să facem aceste lucruri posibile și așteptăm cu nerăbdare ediția 2019 a festivalului, când sperăm să putem surprinde încă o dată publicul cinefil”, a declarat Cristian Hordilă, Festival Manager TIFF.

Cu ocazia acestei aniversări, Mastercard a pregătit o serie de surprize ce aduc în prim plan experiența cinematografiei și puterea filmului de a oferi experiențe de neprețuit tuturor celor care se lasă purtați în universul cinematografic. Pe 31 mai, Mastercard a dat startul Zilelor Filmelor Românești cu o seară de cocktail, care a adus împreună nume importante ale cinematografiei atât din țară, cât și din străinătate, cinefili și peste 100 de parteneri, reprezentanți ai celor mai importante bănci din România. 

Și anul acesta, conferințele de presă și interviurile oficiale TIFF s-au desfășurat în cadrul lounge-ului TIFF powered by Mastercard, locul principal din care vizitatorii TIFF au putut afla toate informațiile de interes despre festival.

Mai mult decât atât, cei care au plătit cu cardul Mastercard online în aplicația TIFF sau la punctele de vânzare TIFF au primit un talon care le-a putut aduce unul dintre premiile puse la bătaie anul acesta: 200 de bilete duble la filme, 50 de invitații duble la petrecerea Mastercard și o invitație la Closing Gala VIP Experience. 

Totodată, cinefilii care au făcut cumpărături de minimum 200 de lei cu cardul lor Mastercard de la Banca Transilvania în cadrul festivalui, la oricare dintre punctele de vânzare TIFF din Piața Unirii Cluj, Iulius Mall, cinema Florin Piersic și Casa TIFF, au putut câștiga o experiență VIP la ediția din 2019 a festivalului În plus, dacă au folosit cardul lor Mastercard prin intermediul aplicației BT Pay și/sau a unui sticker contactless BT Pay, au avut șanse duble de câștig.

 

Citeşte mai multe despre: MasterCard

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza