Mastercard a pregătit surprize în complicitate cu Electric Castle
'Pe domeniul Bánffy, Mastercard, în complicitate cu Electric Castle, a pregătit cea mai nouă 'Surpriză de Nepreţuit' din România. Astfel, în acorduri rock, unul dintre cei mai mari fani ai trupei Alternosfera și-a cunoscut artiștii preferați, în calitate de 'colegi de cameră', experimentând la cote maxime promisiunea platformei Priceless Surprises: 'Dacă ai un card Mastercard, nici nu bănuieşti ce surprize te-ar putea aştepta'.
"Totul a început cu o întrebare simplă, pe pagina de Facebook Electric Castle, unde căutam cel mai mare fan al truperi Alternosfera. De acolo, "Surpriza de Nepreţuit™” a prins formă și a fost executată impecabil pentru ca Radu să trăiască o experiență cu adevărat unică. Implicarea Electric Castle și răspunsul pozitiv și fără ezitare al membrilor trupei Alternosfera ne-au demonstrat încă o dată puterea conceptului internațional Priceless Surprises™ – aceea de a pune laolaltă toate resursele pentru a crea amintiri incredibile și emoții de neuitat în rândul posesorilor de carduri Mastercard din întreaga lume”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager pentru România în cadrul Mastercard.
Totul a fost pregătit înainte în cele mai mici detalii, cu ajutorul lui Alexandru, complicele echipei Mastercard și prietenul lui Radu, protagonistul surprizei.
"Când am auzit, la recepție, că trebuie sa împărțim camera cu alte cinci persoane, am văzut deja cum întreg festivalul devine un fiasco. Cum să stai cu 5 necunoscuți? Ce era pregătit pentru mine, însă, era cu totul altceva. Wow!”, spune Radu, fan Alternosfera și protagonist al surprizei.
Alături de Radu, membrii formației Alternosfera au trăit, la rândul lor, momente speciale.
"Radu este prezent la majoritatea concertelor noastre din București, e un super fan Alternosfera, de ani de zile, însă cu toate acestea, niciodată nu a avut șansa de a ni se alătura în backstage. În momentul în care partenerii de la Mastercard ne-au făcut cunoscut conceptul Priceless Surprises™ am făcut click și am spus “da” instant. Cât despre experiența în sine... nu numai Radu a fost emoționat, și pentru noi a fost ceva cu totul special”, spun membrii trupei Alternosfera.
Mastercard a lansat conceptul "De Nepreţuit™” acum 18 ani, în Statele Unite, reușind să schimbe, de-a lungul timpului, modul în care oamenii percep cardurile bancare. De atunci şi până în prezent, utilizatorii de carduri au experimentat numeroase programe şi soluţii marca Mastercard, iar în 2014, compania de plăţi a lansat platforma de experiențe și momente unice sub numele „Surprize de Nepreţuit™”.
Conceptul "Surprize de Nepreţuit™”, derulat la nivel internaţional prin intermediul platformei www.pricelesssurprises.com, a pus posesorii de carduri Mastercard din întreaga lume în faţa celor mai neaşteptate surprize - de la concert live privat susţinut de Mary J. Blige, la un meci arbitrat de Pierluigi Colina sau un spectacol de mimă realizat de Usher. În România, conceptul a fost lansat în 2015, în cadrul celei de-a 14-a ediții a Festivalului de Film Transilvania.
Totul a fost pregătit înainte în cele mai mici detalii, cu ajutorul lui Alexandru, complicele echipei Mastercard și prietenul lui Radu, protagonistul surprizei.
"Când am auzit, la recepție, că trebuie sa împărțim camera cu alte cinci persoane, am văzut deja cum întreg festivalul devine un fiasco. Cum să stai cu 5 necunoscuți? Ce era pregătit pentru mine, însă, era cu totul altceva. Wow!”, spune Radu, fan Alternosfera și protagonist al surprizei.
Alături de Radu, membrii formației Alternosfera au trăit, la rândul lor, momente speciale.
"Radu este prezent la majoritatea concertelor noastre din București, e un super fan Alternosfera, de ani de zile, însă cu toate acestea, niciodată nu a avut șansa de a ni se alătura în backstage. În momentul în care partenerii de la Mastercard ne-au făcut cunoscut conceptul Priceless Surprises™ am făcut click și am spus “da” instant. Cât despre experiența în sine... nu numai Radu a fost emoționat, și pentru noi a fost ceva cu totul special”, spun membrii trupei Alternosfera.
Mastercard a lansat conceptul "De Nepreţuit™” acum 18 ani, în Statele Unite, reușind să schimbe, de-a lungul timpului, modul în care oamenii percep cardurile bancare. De atunci şi până în prezent, utilizatorii de carduri au experimentat numeroase programe şi soluţii marca Mastercard, iar în 2014, compania de plăţi a lansat platforma de experiențe și momente unice sub numele „Surprize de Nepreţuit™”.
Conceptul "Surprize de Nepreţuit™”, derulat la nivel internaţional prin intermediul platformei www.pricelesssurprises.com, a pus posesorii de carduri Mastercard din întreaga lume în faţa celor mai neaşteptate surprize - de la concert live privat susţinut de Mary J. Blige, la un meci arbitrat de Pierluigi Colina sau un spectacol de mimă realizat de Usher. În România, conceptul a fost lansat în 2015, în cadrul celei de-a 14-a ediții a Festivalului de Film Transilvania.
Citeşte mai multe despre:
MasterCard
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza