Links Sitemap Business Linker Sitemap

ŠKODA AUTO este de 18 ani partenerul oficial principal al Tour de France

139 afisari
În acest an, ŠKODA AUTO susține deja pentru a 18-a oară Tour de France (26 iunie - 18 iulie 2021). Punând la dispoziție în total 250 de autovehicule, producătorul de automobile asigură mobilitatea atât pentru organizatorii acestui tur devenit deja clasic, cât și pentru numeroase echipe participante. Flota include automobile ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA și OCTAVIA iV, precum și ŠKODA SUPERB iV. Anul acesta, SUV-ul electric al producătorului ceh de automobile servește din nou drept centru de comandă și de control mobil (Red Car) pentru directorul Tour de France, Christian Prudhomme. De asemenea, ŠKODA AUTO sponsorizează din nou Tricoul Verde pentru liderul la puncte și ține fanii la curent cu cele mai noi informații din cursă, prin intermediul aplicației oficiale Tour de France.

› ŠKODA AUTO susține Tour de France încă din 2004
› ŠKODA ENYAQ iV servește drept centru mobil de comandă (‘Red Car’) în 15 din 21 de etape, fiind folosită de directorul Turului, Christian Prudhomme
› ŠKODA AUTO sponsorizează pentru al șaptelea an consecutiv Tricoul Verde pentru câștigătorul la puncte
› Campania WeLoveCycling de anul acesta: ‘The beautiful circus: You have to love it. We do.’

Martin Jahn, Membru al Consiliului de Administrație ŠKODA AUTO, responsabil pentru Vânzări și Marketing: ”Istoria îndelungată a mărcii noastre se împletește cu ciclismul în multe puncte. Astfel, ŠKODA AUTO a ales să fie un partener pe termen lung pentru ciclismul internațional de elită, precum și pentru ciclismul de amatori. Susținerea competiției Tour de France este unul dintre pilonii principali ai activităților noastre de sponsorizare sportivă încă din 2004 și ne oferă oportunitatea de a ne poziționa marca și produsele vizibil și sustenabil într-un cadru adecvat, precum și de a ne împărtăși entuziasmul pentru acest sport excelent cu comunitatea internațională de ciclism. Mă bucură în mod special faptul că ENYAQ iV, primul nostru SUV 100% electric, este utilizat ca deschizător de pluton în Tour de France.”

A 108-a ediție Tour de France a început în 26 iunie cu Grand Départ din Brest. Tour de France se desfășoară în 21 de etape, pe o distanță totală de 3.300 kilometri, inclusiv șase etape montane. Plutonul va ajunge în 18 iulie la linia de finiș de pe Champs-Élysées, Paris.



Anul acesta, ŠKODA AUTO este deja pentru a 18-a oară partenerul principal oficial și partenerul auto ale celui mai mare eveniment de ciclism din lume. În acest sens, marca pune la dispoziție circa 250 de autovehicule. Flota aceasta compusă din modelele ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA și OCTAVIA iV, plus ŠKODA SUPERB iV asigură mobilitatea organizatorilor și a managementului competiției. Automobilele circulă de-a lungul rutei și ca autovehicule de service. ŠKODA AUTO pune la dispoziție, de asemenea, transport VIP pentru câștigătorii anuali ai competiției, care au astfel oportunitatea de a trăi din nou nemijlocit experiența Tour de France.

Anul acesta, plutonul este din nou condus de o ŠKODA ENYAQ iV: directorul Tour de France, Christian Prudhomme, folosește automobilul 100% electric ca centru mobil de comandă. El flutură steagul galben prin plafonul panoramic deschis la început fiecărei etape și apoi conduce din automobil cursa, cu ajutorul tehnologiilor sofisticate. De exemplu, el poate da instrucțiuni pentru siguranță oricând e nevoie. În anumite cazuri, Christian Prudhomme folosește însă și o ŠKODA SUPERB iV cu sistem de propulsie hibrid plug-in cu rol de Red Car.

Pe parcursul competiției, emblema ŠKODA AUTO va fi vizibilă pe Tricoul Verde al liderului la puncte. ŠKODA sponsorizează acest tricou încă din anul 2015. Câștigătorul celei mai mari competiții de ciclism din lume va ridica anul acesta pentru a 11-a oară trofeul de cristal pe Champs-Élysées. Și de această dată, responsabilii pentru crearea trofeului câștigătorului au fost ŠKODA Design și Peter Olah, Directorul departamentului de Design Interior de la ŠKODA AUTO.

Campania ŠKODA AUTO ‘The beautiful circus: You have to love it. We do.’
În perioada de desfășurare a competiției Tour de France, ŠKODA a lansat și campania ‘The beautiful circus: You have to love it. We do’. Campania subliniază faptul că este nevoie de pasiune adevărată pentru a concura într-o cursă atât de dificilă și provocatoare. ŠKODA promovează campania prin spoturi video televizate, în social media și pe pagina sa web dedicată https://www.welovecycling.com/. Pe această pagină web fanii pot găsiți informații noi și incitante despre cea mai renumită cursă de ciclism din lume, precum și despre un concurs pentru premii exclusive:

În calitate de partener al aplicației oficiale Tour de France, ŠKODA se asigură că fanii pot urmări permanent ceea ce se petrece de-a lungul rutei. Alături de clasamentele curente și cele mai actuale informații, aplicația oferă, de asemenea, monitorizare GPS în timp real, profilurile riderilor și multe altele. Aplicația poate fi descărcată gratuit și este compatibilă cu sistemele Android și iOS.

Istoria companiei ŠKODA a început cu biciclete
Pasiunea ŠKODA pentru ciclism datează încă de la începuturile companiei: în anul 1895, Václav Laurin și Václav Klement au înființat inițial o unitate de producție pentru biciclete, în Mladá Boleslav, Boemia, punând astfel bazele a ceea ce cunoaștem azi sub denumirea ŠKODA AUTO.

Producătorul este un real ”motor al ciclismului”, promovând ciclismul la diferite niveluri. Astfel, alături de Tour de France și de Tour of Spain ('Vuelta'), ŠKODA AUTO susține și alte competiții internaționale de ciclism și numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel național și internațional. De asemenea, bicicletele și accesoriile pentru ciclism se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza