KIWI Finance raportează creşterea numărului de clienți
KIWI Finance, lider pe piaţa de brokeraj bancar din România, a înregistrat o creştere cu 18% a numărului de clienți în 2012 față de aceeași perioadă a anului trecut.
Potrivit companiei, cifra de afaceri a depăşit 3.4 milioane lei, iar volumul creditelor intermediate în primele 10 luni din 2012 a fost de 35 milioane euro. Din acestea, 66% au fost credite cu garanţii imobiliare standard, 12% credite Prima Casă şi 22% credite de nevoi personale.
“Schimbarea comportamentului de consum a clienților din ultimii ani a continuat și în opinia noastră chiar s-a validat în 2012. Nevoia de informaţii coerente şi consistente, oferte şi comparaţii ale produselor de creditare, predictibilitate pentru timpii de răspuns şi nu în ultimul rând calitatea serviciilor, sunt doar câteva dintre aşteptările clienţilor în accesarea unui credit. Consultanţa financiară începe să devină o necesitate şi rezultatele noastre demonstrează plus valoarea serviciilor KIWI Finance. Experienţa acumulată în nouă ani de funcționare ne ajută să atingem două obiective majore: cea mai bună soluţie pe profilul şi nevoia clientului pe de o parte şi eficienţa şi calitatea portofoliului pentru băncile partenere pe de altă parte”, a declarat Anca Bidian, CEO, KIWI Finance.
Menținerea ratei de succes la 87% pentru creditele garantate cu ipotecă şi la 70% pentru creditele de nevoi personale arată eficiența proceselor de selecție și pre-analiză pe de o parte și calitatea serviciilor pe de altă parte. “Considerăm că ne-am atins principalele obiective ale acestui an și anume creșterea cotei piață KIWI în retailul bancar și absorbirea efectelor Regulamentului BNR nr. 24/2011. Din estimările noastre avem o cotă de piață pe creditele noi acordate de 2.72% în total retail, cu excepția creditelor Prima Casă, iar începând cu a doua jumătate a anului am revenit la volumele aplicațiilor noi de la nivelul anului trecut, a completat managerul general de la KIWI Finance.
În ceea ce priveşte valuta de împrumut, 95% dintre clienţii care au accesat credite garantate cu ipotecă in 2012 au preferat euro, în timp ce 98% din clienţii creditelor de nevoi personale au solicitat împrumuturile în moneda naţională.
“Anul acesta am avut în vedere trei direcții strategice: dezvoltarea organică, creșterea performanței forței proprii de vânzări și a rețelei de francize și consolidarea parteneriatelor strategice. Am deschis două sucursale noi, la Brașov și Miercurea Ciuc, am semnat parteneriate cu 10 francize noi, am implementat cel mai avansat sistem de management al performanței, care a produs efecte chiar din luna a doua, și am continuat proiectele cu partenerii strategici de customizare a produselor de creditare pe segmente bine definite de clienți, pornind de la profilul și nevoile lor. Vom continua pe cele trei direcții și în 2013 și în plus vom dezvolta o nouă linie strategică de educație financiară și formatori de brokeri de credite”, a anunţat Anca Bidian.
“Schimbarea comportamentului de consum a clienților din ultimii ani a continuat și în opinia noastră chiar s-a validat în 2012. Nevoia de informaţii coerente şi consistente, oferte şi comparaţii ale produselor de creditare, predictibilitate pentru timpii de răspuns şi nu în ultimul rând calitatea serviciilor, sunt doar câteva dintre aşteptările clienţilor în accesarea unui credit. Consultanţa financiară începe să devină o necesitate şi rezultatele noastre demonstrează plus valoarea serviciilor KIWI Finance. Experienţa acumulată în nouă ani de funcționare ne ajută să atingem două obiective majore: cea mai bună soluţie pe profilul şi nevoia clientului pe de o parte şi eficienţa şi calitatea portofoliului pentru băncile partenere pe de altă parte”, a declarat Anca Bidian, CEO, KIWI Finance.
Menținerea ratei de succes la 87% pentru creditele garantate cu ipotecă şi la 70% pentru creditele de nevoi personale arată eficiența proceselor de selecție și pre-analiză pe de o parte și calitatea serviciilor pe de altă parte. “Considerăm că ne-am atins principalele obiective ale acestui an și anume creșterea cotei piață KIWI în retailul bancar și absorbirea efectelor Regulamentului BNR nr. 24/2011. Din estimările noastre avem o cotă de piață pe creditele noi acordate de 2.72% în total retail, cu excepția creditelor Prima Casă, iar începând cu a doua jumătate a anului am revenit la volumele aplicațiilor noi de la nivelul anului trecut, a completat managerul general de la KIWI Finance.
În ceea ce priveşte valuta de împrumut, 95% dintre clienţii care au accesat credite garantate cu ipotecă in 2012 au preferat euro, în timp ce 98% din clienţii creditelor de nevoi personale au solicitat împrumuturile în moneda naţională.
“Anul acesta am avut în vedere trei direcții strategice: dezvoltarea organică, creșterea performanței forței proprii de vânzări și a rețelei de francize și consolidarea parteneriatelor strategice. Am deschis două sucursale noi, la Brașov și Miercurea Ciuc, am semnat parteneriate cu 10 francize noi, am implementat cel mai avansat sistem de management al performanței, care a produs efecte chiar din luna a doua, și am continuat proiectele cu partenerii strategici de customizare a produselor de creditare pe segmente bine definite de clienți, pornind de la profilul și nevoile lor. Vom continua pe cele trei direcții și în 2013 și în plus vom dezvolta o nouă linie strategică de educație financiară și formatori de brokeri de credite”, a anunţat Anca Bidian.
Citeşte mai multe despre:
Kiwi Finance
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza