KIWI Finance anunţă creşterea numărului de clienţi
KIWI Finance, lider pe piaţa de brokeraj bancar din România, a anunţat creşterea cu 33% a numărului de clienţi în 2012 faţă de aceeaşi anul precedent. Cifra de afaceri a depăşit 4,0 milioane lei, iar volumul creditelor intermediate a fost de 42,8 milioane euro. Din acestea, 60% au fost credite cu garanţii imobiliare standard, 14% credite Prima Casă şi 26% credite de nevoi personale.
KIWI Finance, lider pe piaţa de brokeraj bancar din România, a anunţat creşterea cu 33% a numărului de clienţi în 2012 faţă de aceeaşi anul precedent. Cifra de afaceri a depăşit 4,0 milioane lei, iar volumul creditelor intermediate a fost de 42,8 milioane euro. Din acestea, 60% au fost credite cu garanţii imobiliare standard, 14% credite Prima Casă şi 26% credite de nevoi personale.
“În fiecare zi lucrătoare a anului câte trei familii s-au mutat în casă nouă accesând un credit prin KIWI Finance. De asemenea la fiecare jumătate de oră a existat câte o persoană care şi-a îndeplinit un vis sau o nevoie cu un credit de nevoi personale apelând la serviciile noastre. Solicitările de credite au crescut anul trecut cu aproape 35% şi suntem foarte mândri că în fiecare oră şi în fiecare zi a anului am fost alături de clienţii noştri. Considerăm că această tendinţă se va păstra şi în 2013, nu vedem premise pentru o schimbare la nivelul cererii. Din analiza noastră, în prezent deţinem o cotă de piaţă de aproape 2,6% din totalul creditelor noi acordate în sistemul bancar şi avem o ţintă de 3% în 2013”, a declarat Anca Bidian, CEO, KIWI Finance.
În ceea ce priveşte valuta de împrumut, 96% dintre clienţii care au accesat credite garantate cu ipotecă în 2012 au preferat euro ca monedă de împrumut, în timp ce 98% dintre clienţii creditelor de nevoi personale au solicitat împrumuturile în moneda naţională. “Piaţa s-a mai maturizat, acum clienţii analizează şi compară oferte sau caută mult mai des soluţii de refinanţare pentru reducerea ratelor. În acelaşi timp, soluţiile au devenit mult mai complexe, ceea ce face ca serviciile de consultanţă financiară să devină aproape o necesitate. Pentru că un broker poate construi şi oferi soluţii agregate posibile imediat, poate recomanda un plan de acţiuni pe termen scurt sau mediu pentru soluţii ulterioare sau pentru prioritizarea nevoilor în funcţie de gradul de accesibilitate al finanţării.” anunţă Anca Bidian.
“În fiecare zi lucrătoare a anului câte trei familii s-au mutat în casă nouă accesând un credit prin KIWI Finance. De asemenea la fiecare jumătate de oră a existat câte o persoană care şi-a îndeplinit un vis sau o nevoie cu un credit de nevoi personale apelând la serviciile noastre. Solicitările de credite au crescut anul trecut cu aproape 35% şi suntem foarte mândri că în fiecare oră şi în fiecare zi a anului am fost alături de clienţii noştri. Considerăm că această tendinţă se va păstra şi în 2013, nu vedem premise pentru o schimbare la nivelul cererii. Din analiza noastră, în prezent deţinem o cotă de piaţă de aproape 2,6% din totalul creditelor noi acordate în sistemul bancar şi avem o ţintă de 3% în 2013”, a declarat Anca Bidian, CEO, KIWI Finance.
În ceea ce priveşte valuta de împrumut, 96% dintre clienţii care au accesat credite garantate cu ipotecă în 2012 au preferat euro ca monedă de împrumut, în timp ce 98% dintre clienţii creditelor de nevoi personale au solicitat împrumuturile în moneda naţională. “Piaţa s-a mai maturizat, acum clienţii analizează şi compară oferte sau caută mult mai des soluţii de refinanţare pentru reducerea ratelor. În acelaşi timp, soluţiile au devenit mult mai complexe, ceea ce face ca serviciile de consultanţă financiară să devină aproape o necesitate. Pentru că un broker poate construi şi oferi soluţii agregate posibile imediat, poate recomanda un plan de acţiuni pe termen scurt sau mediu pentru soluţii ulterioare sau pentru prioritizarea nevoilor în funcţie de gradul de accesibilitate al finanţării.” anunţă Anca Bidian.
Citeşte mai multe despre:
Kiwi Finance
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza