Ioana Mihăilescu a fost desemnată Director Customer Operations al Vodafone România
Ioana Mihăilescu, în prezent Director Channel Strategy & Customer Value Management în cadrul Consumer Business Unit, Vodafone România, va prelua rolul de Director Customer Operations de la 22 ianuarie 2018, înlocuind-o pe Ana Alexe, care a fost desemnată Director Customer Operations la Vodafone Hutchinson Australia, cu sediul în Sydney.
În noua sa poziție, Ioana Mihăilescu îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, și va face parte din echipa executivă de management.
Ioana Mihăilescu este Director Channel Strategy & Customer Value Management din 2014, rol în care a inițiat transformarea canalelor de vânzare și a contribuit semnificativ la performanța solidă a Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, ea a fost Director Customer Operations Support în cadrul companiei pentru doi ani. De asemenea, are o vastă experiență în poziții de conducere în domeniul financiar-bancar.
Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 și a deținut mai multe roluri de conducere în ariile de relații cu clienții, operațiuni și experiență a clienților atât în România, cât și în Qatar. În 2012 a fost numită Director Customer Operations în România, o poziție din care a contribuit la construirea unei echipe solide, la poziționarea companiei ca lider în satisfacția clienților, atât persoane fizice, cât și companii, și a îmbunătățit semnificativ politica de risc de credit. În noua sa poziție, Ana îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 și 2014.
Ioana Mihăilescu este Director Channel Strategy & Customer Value Management din 2014, rol în care a inițiat transformarea canalelor de vânzare și a contribuit semnificativ la performanța solidă a Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, ea a fost Director Customer Operations Support în cadrul companiei pentru doi ani. De asemenea, are o vastă experiență în poziții de conducere în domeniul financiar-bancar.
Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 și a deținut mai multe roluri de conducere în ariile de relații cu clienții, operațiuni și experiență a clienților atât în România, cât și în Qatar. În 2012 a fost numită Director Customer Operations în România, o poziție din care a contribuit la construirea unei echipe solide, la poziționarea companiei ca lider în satisfacția clienților, atât persoane fizice, cât și companii, și a îmbunătățit semnificativ politica de risc de credit. În noua sa poziție, Ana îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 și 2014.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza