ING Asigurari de Viata si-a crescut profitul anul trecut
ING Asigurari Romania a anuntat pentru 2009 un profit brut de 92,07 milioane lei, in crestere de 2,4 ori comparativ cu nivelul de 38,25 milioane lei inregistrat in anul precedent, volumul primelor brute subscrise de companie situandu-se la 527,1 milioane lei, fata de 557,5 milioane lei in 2008, in scadere cu 5,4%.
Valoarea beneficiilor platite in 2009 de ING pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate a fost de 52,96 milioane RON, cu peste 7% mai ridicata fata de anul precedent, se arata intr-un comunicat al companiei.
Preferintele clientilor s-au indreptat anul trecut catre produsele care le ofera protectie si randamente garantate, se arata in raportul companiei. Astfel, din totalul politelor subscrise de ING anul trecut, asigurarile de tip traditional detin o pondere de 78%, fata de 65% in 2008.
Totodata, in 2009 , s-a remarcat crestrea apetentei romanilor pentru economisirea pe termen lung si constientizarea nevoii de protectie financiara. Astfel, in portofoliul de contracte subscrise anul trecut la ING Asigurari de Viata, planurile financiare pentru copii au fost cele mai solicitate produse, si detin o pondere de circa 29% (cu 4% mai mare ca în 2008). Categoria de produse pentru copii a fost urmata de asigurarile de viata mixte, cu o cotă de 27% din portofoliul de contracte încheiate in 2009 şi de planurile de protectie, cu 23%.
Preferintele clientilor s-au indreptat anul trecut catre produsele care le ofera protectie si randamente garantate, se arata in raportul companiei. Astfel, din totalul politelor subscrise de ING anul trecut, asigurarile de tip traditional detin o pondere de 78%, fata de 65% in 2008.
Totodata, in 2009 , s-a remarcat crestrea apetentei romanilor pentru economisirea pe termen lung si constientizarea nevoii de protectie financiara. Astfel, in portofoliul de contracte subscrise anul trecut la ING Asigurari de Viata, planurile financiare pentru copii au fost cele mai solicitate produse, si detin o pondere de circa 29% (cu 4% mai mare ca în 2008). Categoria de produse pentru copii a fost urmata de asigurarile de viata mixte, cu o cotă de 27% din portofoliul de contracte încheiate in 2009 şi de planurile de protectie, cu 23%.
Citeşte mai multe despre:
ING Asigurari de Viata
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza