In brief nr 7
BCR imbunatateste securitatea tranzactiilor la bancomate
Banca Comerciala Româna (BCR) a anuntat o serie de îmbunatatiri pentru serviciile adresate detinatorilor de carduri care folosesc bancomatele sale. “Prin aceste lucrari, vom creste gradul de securitate a tranzactiilor efectuate de toti posesorii de carduri la ATM-urile BCR si vom eficientiza timpul necesar clientilor pentru fiecare operatiune efectuata în reteaua bancii”, a declarat Igor Zganjer, Directorul Exectiv al Directiei Carduri, BCR. Potrivit oficialilor BCR, 1mbunatatirile aduse vin în continuarea eforturilor de implementare a elementelor specifice din procesul de migrare a cardurilor si a retelei de tranzactionare la tehnologia EMV (CHIP).
Parteneriatul Signal Iduna – OVB se extinde si in Romania
Parteneri de traditie în Germania, compania de consultanta financiara OVB si firma de asigurari Signal Iduna au încheiat recent un parteneriat si în România. Înca de la începutul anilor ‘90, OVB si-a extins sistematic reteaua de distributie în Europa Centrala si de Est. În prezent, peste 10.000 de consultanti din cele 14 tari europene în care compania activeaza se ocupa de peste 2,6 milioane de clienti.
Împreuna cu OVB, Signal Iduna a lansat de curând o solutie de asigurare de accident inovatoare pentru piata din România, care ofera protectie 24 de ore din 24, sapte zile din sapte. În plus, la sfârsitul contractului, primele de asigurare platite pe durata asigurarii vor fi rambursate în întregime.
Principalul segment de business vizat de Signal Iduna este reprezentat de asigurarile private de sanatate. in acelasi timp, compania se concentreaza si asupra segmentului de asigurari de viata si accidente. “Ampla experienta dobândita de OVB în contextul international precum si capacitatea de a selecta pentru fiecare client produsul potrivit, în cadrul unui proces de consultanta complex, care urmareste analiza atenta a situatiei financiare, familiale si profesionale a clientului, fac din OVB partenerul ideal pentru Signal Iduna”, a spus Leslie Breer, Presedintele Signal Iduna Romania. La randul sau, Wanda Nahlik, CEO, OVB România a spus: “Multumita experientei de peste opt ani pe piata româneasca si a parteneriatului fructuos cu Signal Iduna, am lansat un produs optim pentru familiile din România. Acesta ofera siguranta, protectie si economisire, dar în mod special consideram o realizare faptul ca reusim sa oferim acest produs la un tarif accesibil. tinând cont de aceste aspecte si de profesionalismul consultantilor OVB, estimam în viitorul apropiat o crestere substantiala a vânzarilor pe acest segment“.
ASIROM introduce noi servicii pentru politele RCA
Compania de asigurari ASIROM, parte a Vienna Insurance Group, a anuntat lansarea unui nou produs pentru piata asigurarilor din Romania, oferind celor care detin RCA beneficii asociate politelor CASCO. Oficialii companiei au precizat ca noul produs, RCA + Casco Partener, scuteste clientii companiei de neplacerile cauzate 1n urma unui incident auto cu un sofer asigurat la alta companie. Astfel, beneficiarul noului tip de polita va primi direct din partea ASIROM despagubirea pentru daunele produse din vina unui alt sofer, urmand ca sa se ocupe compania de recuperarea banilor de la asiguratorul vinovatului.
Din estimarile prezentate de companie rezulta ca. pana 1n prezent, recuperarea individuala a daunelor produse 1n urma unui incident auto poate dura si cateva luni, 1n vreme ce noul produs garanteaza ca banii vor fi primiti 1n cel mai scurt timp posibil, 1n maximum sapte zile de la acceptarea dosarului complet. Compania estimeaza ca noul produs va atrage peste 100.000 de clienti pana la sfarsitul anului. “Astazi marcam un nou moment 1n evolutia pietei de asigurari din Romania, ASIROM fiind prima companie care vine cu o solutie menita sa raspunda celor mai frecvente nevoi si nemultumiri ale detinatorilor de polite RCA: asigura recuperarea banilor rapid si scade perioada de neutilizare a masinii. Noul produs este valabil pentru accidentele produse 1n Romania, iar polita se poate 1ncheia pe perioade de sase sau 12 luni.
OTP Bank faciliteaza accesul clientilor la informatii
OTP Bank România a anuntat îmbunatatirea serviciului OTPdirekt cu o optiune numita Electronic RM, care ofera clientilor bancii, atât persoane juridice, cât si fizice, informatii în timp real, prin intermediul platformei de internet banking, despre creditul în derulare, încasarile realizate din cecuri si bilete la ordin sau cecurile si biletele la ordin emise în favoarea furnizorilor, primite la plata. in plus, Electronic RM are în componenta sa si o parte optionala de alertare, disponibila clientilor persoane juridice.
Clientii pot alege sa fie alertati prin intermediul unor SMS-uri pe telefonul mobil cu privire la obligatiile de plata aferente facilitatilor de credit aflate în derulare, scadenta finala a facilitatilor de credit, depozitele ajunse la scadenta.
Banca Comerciala Româna (BCR) a anuntat o serie de îmbunatatiri pentru serviciile adresate detinatorilor de carduri care folosesc bancomatele sale. “Prin aceste lucrari, vom creste gradul de securitate a tranzactiilor efectuate de toti posesorii de carduri la ATM-urile BCR si vom eficientiza timpul necesar clientilor pentru fiecare operatiune efectuata în reteaua bancii”, a declarat Igor Zganjer, Directorul Exectiv al Directiei Carduri, BCR. Potrivit oficialilor BCR, 1mbunatatirile aduse vin în continuarea eforturilor de implementare a elementelor specifice din procesul de migrare a cardurilor si a retelei de tranzactionare la tehnologia EMV (CHIP).
Parteneriatul Signal Iduna – OVB se extinde si in Romania
Parteneri de traditie în Germania, compania de consultanta financiara OVB si firma de asigurari Signal Iduna au încheiat recent un parteneriat si în România. Înca de la începutul anilor ‘90, OVB si-a extins sistematic reteaua de distributie în Europa Centrala si de Est. În prezent, peste 10.000 de consultanti din cele 14 tari europene în care compania activeaza se ocupa de peste 2,6 milioane de clienti.
Împreuna cu OVB, Signal Iduna a lansat de curând o solutie de asigurare de accident inovatoare pentru piata din România, care ofera protectie 24 de ore din 24, sapte zile din sapte. În plus, la sfârsitul contractului, primele de asigurare platite pe durata asigurarii vor fi rambursate în întregime.
Principalul segment de business vizat de Signal Iduna este reprezentat de asigurarile private de sanatate. in acelasi timp, compania se concentreaza si asupra segmentului de asigurari de viata si accidente. “Ampla experienta dobândita de OVB în contextul international precum si capacitatea de a selecta pentru fiecare client produsul potrivit, în cadrul unui proces de consultanta complex, care urmareste analiza atenta a situatiei financiare, familiale si profesionale a clientului, fac din OVB partenerul ideal pentru Signal Iduna”, a spus Leslie Breer, Presedintele Signal Iduna Romania. La randul sau, Wanda Nahlik, CEO, OVB România a spus: “Multumita experientei de peste opt ani pe piata româneasca si a parteneriatului fructuos cu Signal Iduna, am lansat un produs optim pentru familiile din România. Acesta ofera siguranta, protectie si economisire, dar în mod special consideram o realizare faptul ca reusim sa oferim acest produs la un tarif accesibil. tinând cont de aceste aspecte si de profesionalismul consultantilor OVB, estimam în viitorul apropiat o crestere substantiala a vânzarilor pe acest segment“.
ASIROM introduce noi servicii pentru politele RCA
Compania de asigurari ASIROM, parte a Vienna Insurance Group, a anuntat lansarea unui nou produs pentru piata asigurarilor din Romania, oferind celor care detin RCA beneficii asociate politelor CASCO. Oficialii companiei au precizat ca noul produs, RCA + Casco Partener, scuteste clientii companiei de neplacerile cauzate 1n urma unui incident auto cu un sofer asigurat la alta companie. Astfel, beneficiarul noului tip de polita va primi direct din partea ASIROM despagubirea pentru daunele produse din vina unui alt sofer, urmand ca sa se ocupe compania de recuperarea banilor de la asiguratorul vinovatului.
Din estimarile prezentate de companie rezulta ca. pana 1n prezent, recuperarea individuala a daunelor produse 1n urma unui incident auto poate dura si cateva luni, 1n vreme ce noul produs garanteaza ca banii vor fi primiti 1n cel mai scurt timp posibil, 1n maximum sapte zile de la acceptarea dosarului complet. Compania estimeaza ca noul produs va atrage peste 100.000 de clienti pana la sfarsitul anului. “Astazi marcam un nou moment 1n evolutia pietei de asigurari din Romania, ASIROM fiind prima companie care vine cu o solutie menita sa raspunda celor mai frecvente nevoi si nemultumiri ale detinatorilor de polite RCA: asigura recuperarea banilor rapid si scade perioada de neutilizare a masinii. Noul produs este valabil pentru accidentele produse 1n Romania, iar polita se poate 1ncheia pe perioade de sase sau 12 luni.
OTP Bank faciliteaza accesul clientilor la informatii
OTP Bank România a anuntat îmbunatatirea serviciului OTPdirekt cu o optiune numita Electronic RM, care ofera clientilor bancii, atât persoane juridice, cât si fizice, informatii în timp real, prin intermediul platformei de internet banking, despre creditul în derulare, încasarile realizate din cecuri si bilete la ordin sau cecurile si biletele la ordin emise în favoarea furnizorilor, primite la plata. in plus, Electronic RM are în componenta sa si o parte optionala de alertare, disponibila clientilor persoane juridice.
Clientii pot alege sa fie alertati prin intermediul unor SMS-uri pe telefonul mobil cu privire la obligatiile de plata aferente facilitatilor de credit aflate în derulare, scadenta finala a facilitatilor de credit, depozitele ajunse la scadenta.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza