Grupul Floria a vandut flori de 950.000 euro in primele sase luni ale anului
Grupul Floria a vandut flori in valoare de 950.000 euro in prima jumatate a acestui an. Factorii care au contribuit la cresterea accelerata la nivel de grup sunt cresterea vanzarilor de buchete online, deschiderea florariei Floria In Strada si dezvoltarea pe segmentul aranjamentelor corporate si pentru evenimente personale.
Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, a vândut in primele sase luni ale anului flori online în valoare de 550.000 euro si a inregistrat astfel o crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit companiei, motoarele de crestere pentru Floria.ro, care permit afacerii sa-si consolideze pozitia de lider in piata vanzărilor online de flori in Romania, au fost cresterea numarului de parteneri, livrarea gratuita in doua ore de la confirmarea comenzii in peste 130 de localitati din toata tara, livrarea in 24 ore in orice destinatie din lume, diversificarea modalitatilor de plata si orientarea catre un public sofisticat, dupa rebranding.
"Reteta noastra a fost simpla: sa facem totul sa ne indeplinim misiunea de a livra cele mai frumoase si rezistente buchete, cu cel mai simplu mod de comanda, in cel mai scurt timp, oriunde in tara. Toate eforturile au fost orientate catre acest obiectiv, iar rezultatele au aparut: cota de piata a crescut, iar clientii sunt mai fideli brandului” declara Marina Popescu, e-Commerce Manager Floria.ro.
Primele sase luni ale anului au marcat si deschiderea primei florarii Floria In Strada, conceptul pentru vanzare offline de buchete si aranjamente de flori propus de Grupul Floria. Investitia necesara pentru deschiderea florariei a fost de 100.000 euro. Floraria Floria In Strada este situata in centrul capitalei, intr-un spatiu de 150 mp, pe str. Ion Campineanu nr. 22.
Deschiderea florariei Floria In Strada face parte din etapa a II-a a proiectului de extindere a grupului Floria, proiect ce implica investitii de peste 200.000 euro pana la finalul 2015.
Potrivit companiei, motoarele de crestere pentru Floria.ro, care permit afacerii sa-si consolideze pozitia de lider in piata vanzărilor online de flori in Romania, au fost cresterea numarului de parteneri, livrarea gratuita in doua ore de la confirmarea comenzii in peste 130 de localitati din toata tara, livrarea in 24 ore in orice destinatie din lume, diversificarea modalitatilor de plata si orientarea catre un public sofisticat, dupa rebranding.
"Reteta noastra a fost simpla: sa facem totul sa ne indeplinim misiunea de a livra cele mai frumoase si rezistente buchete, cu cel mai simplu mod de comanda, in cel mai scurt timp, oriunde in tara. Toate eforturile au fost orientate catre acest obiectiv, iar rezultatele au aparut: cota de piata a crescut, iar clientii sunt mai fideli brandului” declara Marina Popescu, e-Commerce Manager Floria.ro.
Primele sase luni ale anului au marcat si deschiderea primei florarii Floria In Strada, conceptul pentru vanzare offline de buchete si aranjamente de flori propus de Grupul Floria. Investitia necesara pentru deschiderea florariei a fost de 100.000 euro. Floraria Floria In Strada este situata in centrul capitalei, intr-un spatiu de 150 mp, pe str. Ion Campineanu nr. 22.
Deschiderea florariei Floria In Strada face parte din etapa a II-a a proiectului de extindere a grupului Floria, proiect ce implica investitii de peste 200.000 euro pana la finalul 2015.
Citeşte mai multe despre:
Grupul Floria
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza