Green Group prezintă noua sa identitate vizuală
Green Group, primul parc industrial de reciclare din România și unul dintre cel mai mare din Europa, a finalizat în luna aprilie procesul de rebranding, ce constă într-o identitate vizuală nouă și un concept care valorifică impactul pozitiv al Green Group asupra mediului. Schimbarea identității și a conceptului este motivată de dorința de a crea unitate la nivelul brandurilor Green Group (Green Fiber, Green Tech, Green WEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources), care oferă în prezent o multitudine de soluții cu circuit închis pentru tratare, recuperare, reciclare și producție, bazate 100% pe deșeuri.
Noul concept, concentrat în jurul unei afirmații puternice "What lived once, will live again”, este inspirat din natură, din dinamismul și ciclicitatea vieții, pornind de la ideea că în natură nimic nu se pierde și ceea ce a trăit odată, va trăi din nou. De fapt, noua imagine reflectă întocmai vizunea și activitatea celor de la Green Group, transformarea deșeurilor în noi resurse, trecând de la un concept de economie liniară la economia circulară.
"Green Group are acum o arhitectură de brand redefinită, o identitate vizuală proaspătă, inspirată din natură, elemente stilistice simplificate, coerente și consistente în toate materialele vizuale, un ton al vocii distinct și o poziționare corectă la nivel funcțional, emoțional și senzorial. Noua strategie de brand va asigura consistență atât în plan național cât și la nivel European, Green Group fiind prezent cu produse obținute din 100% material reciclat în mai multe piețe”, a declarat Georgiana Bădălică-Petrescu, Brand Manager Green Group.
Parte din procesul de rebranding este și schimbarea elementelor de identitate vizuală, mai exact, schimbarea logo-ului. Noul logo reprezintă o abstractizare a ciclului de viață și surprinde mișcarea elementelor, evoluția lucrurilor și frumusețea pură a formelor.
Rebranding-ul a adus cu sine și crearea unui nou website (www.green-group.ro). Noul website este simplu de accesat și de parcurs, adaptat în mod special cerințelor vizitatorilor și oferă o experiență online complexă: acces rapid la informații care permit o utilizare prietenoasă și facilă de pe orice tip de dispozitiv (desktop, tabletă sau smartphone). www.green-group.ro este o platformă responsive, de informare, prin intermediul căreia vizitatorii pot afla rapid toate informațiile necesare despre activitatea Green Group.
Bazele strategice pentru noua strategie de brand și identitate vizuală au fost stabilite și create de o echipă mixtă, formată din echipa de marketing a Green Group, agenția IdeologIq și Headway.
Identitatea vizuală și noul concept de brand au fost realizate de către agenția Ideologiq.
“Acest proiect marchează și pentru Ideologiq un moment de maturitate profesională. Proiectul s-a desfășurat în etape consecutive, respectând toate rigorile comunicării unui brand puternic, cu obiective clare pe piața internațională de profil: conceptualizare, integrare, unificare. Suntem mândri de echipa noastră extrem de bine organizată, inteligentă și aplicată, care a făcut din nou proba ecuației care nu dă greș: idei + idealuri = demonstrații de succes“, a declarat Adrian Ichim, partener Ideologiq.
Strategia de poziționare a brandului și planul de comunicare au fost realizate de Headway, agenție de strategie de marketing și transformare digitală. (www.headwaymakers.com).
"Obiectivele campaniei de re-branding au fost conturarea unei imagini unitare de grup și poziționarea Green Group, acolo unde merită, ca fiind una dintre cele mai mari companii integrate de reciclare din Europa. O companie de care este mare nevoie în zilele noastre și care are un impact pozitiv real în mediul înconjurător, transformarea deșeurilor în noi resurse ce pot fi utilizate în circuitul economic”, a declarat Raluca Păun, Senior Partner Headway.
"Green Group are acum o arhitectură de brand redefinită, o identitate vizuală proaspătă, inspirată din natură, elemente stilistice simplificate, coerente și consistente în toate materialele vizuale, un ton al vocii distinct și o poziționare corectă la nivel funcțional, emoțional și senzorial. Noua strategie de brand va asigura consistență atât în plan național cât și la nivel European, Green Group fiind prezent cu produse obținute din 100% material reciclat în mai multe piețe”, a declarat Georgiana Bădălică-Petrescu, Brand Manager Green Group.
Parte din procesul de rebranding este și schimbarea elementelor de identitate vizuală, mai exact, schimbarea logo-ului. Noul logo reprezintă o abstractizare a ciclului de viață și surprinde mișcarea elementelor, evoluția lucrurilor și frumusețea pură a formelor.
Rebranding-ul a adus cu sine și crearea unui nou website (www.green-group.ro). Noul website este simplu de accesat și de parcurs, adaptat în mod special cerințelor vizitatorilor și oferă o experiență online complexă: acces rapid la informații care permit o utilizare prietenoasă și facilă de pe orice tip de dispozitiv (desktop, tabletă sau smartphone). www.green-group.ro este o platformă responsive, de informare, prin intermediul căreia vizitatorii pot afla rapid toate informațiile necesare despre activitatea Green Group.
Bazele strategice pentru noua strategie de brand și identitate vizuală au fost stabilite și create de o echipă mixtă, formată din echipa de marketing a Green Group, agenția IdeologIq și Headway.
Identitatea vizuală și noul concept de brand au fost realizate de către agenția Ideologiq.
“Acest proiect marchează și pentru Ideologiq un moment de maturitate profesională. Proiectul s-a desfășurat în etape consecutive, respectând toate rigorile comunicării unui brand puternic, cu obiective clare pe piața internațională de profil: conceptualizare, integrare, unificare. Suntem mândri de echipa noastră extrem de bine organizată, inteligentă și aplicată, care a făcut din nou proba ecuației care nu dă greș: idei + idealuri = demonstrații de succes“, a declarat Adrian Ichim, partener Ideologiq.
Strategia de poziționare a brandului și planul de comunicare au fost realizate de Headway, agenție de strategie de marketing și transformare digitală. (www.headwaymakers.com).
"Obiectivele campaniei de re-branding au fost conturarea unei imagini unitare de grup și poziționarea Green Group, acolo unde merită, ca fiind una dintre cele mai mari companii integrate de reciclare din Europa. O companie de care este mare nevoie în zilele noastre și care are un impact pozitiv real în mediul înconjurător, transformarea deșeurilor în noi resurse ce pot fi utilizate în circuitul economic”, a declarat Raluca Păun, Senior Partner Headway.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza