GOLDPLAST inaugurează la Topoloveni o nouă linie de producţie
GOLDPLAST inaugurează noua linie de producţie pentru pahare turnate prin suflare, ca parte a unei strategii mai ample de investiţii în fabrica din Topoloveni.
Aceasta înglobează o tehnologie de vârf patentată, proiectată în Europa, ce include utilaje cu o capacitate, calitate şi eficienţă crescută precum şi matriţe proiectate şi realizate local în departamentul mecanic al fabricii.
Investiţia totală în această tehnologie s-a ridicat la peste 3.000.000 de euro, din care 1.000.000 milion de euro numai în acest an la Topoloveni. “GOLDPLAST este o companie dedicată inovaţiei superioare, de la produsele pe care le propunem clienţilor, diversitatea şi designul acestora, la tehnologia şi materialele folosite. Inovaţia dublată de continua preocupare pentru dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor solicitate angajaţilor noştri, precum şi investiţiile în noi tehnologii ne garantează o producţie de calitate şi atingerea obiectivului pe care ni l-am propus: dublarea cifrei de afaceri până în anul 2022”, a declarat Domenico Zaccone, Preşedinte şi director executiv GOLDPLAST.
Pentru deservirea noii linii tehnologice au fost angajaţi peste 20 de muncitori şi au fost specializaţi 10 tehnicieni şi un inginer pentru mentenanţă şi procese tehnologice. Noua linie va produce 3.000.000 unităţi în 2018 (dintr-o capacitate de 4.000.000 de unităţi), atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât şi modele noi. Acestea vor avea o pondere de 15% în cifra de afaceri a companiei.
Paharele sunt destinate în principal producătorilor de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantelor, hotelurilor (Lanţurile Hilton, NCH), firmelor de catering şi organizatorilor de evenimente, dar şi marilor retaileri precum Metro Cash&Carry. Produsele vor fi comercializate în întreaga lume, cu preponderenţă în Europa.
Într-o piaţă globală totală de aproximativ 13 miliarde de dolari, GOLDPLAST este prezentă în segmentele veselă, finger food, pahare pentru cocktail şi băuturi spirtoase. GOLDPLAST a lansat recent noul segment de produse DRINK SAFE, ce include paharele turnate prin suflare, pentru a răspunde nevoilor crescute de siguranţă pentru evenimentele premium, care vizează cei mai pretenţioşi somelieri, bucătari, hotelieri şi furnizori de catering.
GOLDPLAST înregistrează un trend crescător al cifrei de afaceri, având o prezenţă mai puternică pe pieţele internaţionale: recent au fost deschise două birouri în Zurich (CH) şi Paris (FR). Unitatea de la Topoloveni produce peste 3000 de articole în mai mult de 600 de milioane de unităţi pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de ţări.
Investiţia totală în această tehnologie s-a ridicat la peste 3.000.000 de euro, din care 1.000.000 milion de euro numai în acest an la Topoloveni. “GOLDPLAST este o companie dedicată inovaţiei superioare, de la produsele pe care le propunem clienţilor, diversitatea şi designul acestora, la tehnologia şi materialele folosite. Inovaţia dublată de continua preocupare pentru dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor solicitate angajaţilor noştri, precum şi investiţiile în noi tehnologii ne garantează o producţie de calitate şi atingerea obiectivului pe care ni l-am propus: dublarea cifrei de afaceri până în anul 2022”, a declarat Domenico Zaccone, Preşedinte şi director executiv GOLDPLAST.
Pentru deservirea noii linii tehnologice au fost angajaţi peste 20 de muncitori şi au fost specializaţi 10 tehnicieni şi un inginer pentru mentenanţă şi procese tehnologice. Noua linie va produce 3.000.000 unităţi în 2018 (dintr-o capacitate de 4.000.000 de unităţi), atât modelele de pahare patentate existente în prezent în oferta companiei, cât şi modele noi. Acestea vor avea o pondere de 15% în cifra de afaceri a companiei.
Paharele sunt destinate în principal producătorilor de vin (Dom Perignon, Veuve Clicqout), restaurantelor, hotelurilor (Lanţurile Hilton, NCH), firmelor de catering şi organizatorilor de evenimente, dar şi marilor retaileri precum Metro Cash&Carry. Produsele vor fi comercializate în întreaga lume, cu preponderenţă în Europa.
Într-o piaţă globală totală de aproximativ 13 miliarde de dolari, GOLDPLAST este prezentă în segmentele veselă, finger food, pahare pentru cocktail şi băuturi spirtoase. GOLDPLAST a lansat recent noul segment de produse DRINK SAFE, ce include paharele turnate prin suflare, pentru a răspunde nevoilor crescute de siguranţă pentru evenimentele premium, care vizează cei mai pretenţioşi somelieri, bucătari, hotelieri şi furnizori de catering.
GOLDPLAST înregistrează un trend crescător al cifrei de afaceri, având o prezenţă mai puternică pe pieţele internaţionale: recent au fost deschise două birouri în Zurich (CH) şi Paris (FR). Unitatea de la Topoloveni produce peste 3000 de articole în mai mult de 600 de milioane de unităţi pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de ţări.
Citeşte mai multe despre:
GOLDPLAST
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza