Gold Plast marchează 10 ani de creștere în România
Producătorul de veselă de unică folosință Gold Plast a investit aproximativ 30 de milioane de euro, ajungând în decursul a 10 ani la o capacitate de producție de circa 800 milioane de piese/an. Unitatea de producție a fost înființată la Topoloveni în anul 2006, când și-a început activitatea cu 10 utilaje și 35 de muncitori, în prezent, numărul angajaților ajungând la aproape 600.
Gold Plast Production face parte din grupul italian Gold Plast și produce veselă din plastic rezistentă, cu un design elegant, menită să confere o ambianță deosebită și stil meselor festive. Unitatea de producție de la Topoloveni este centrul de excelență al Grupului Gold Plast, unde sunt realizate toate echipamentele care permit să se producă peste 3000 de articole în mai mult de 800 de milioane de unități pe an, pe care grupul le comercializează în 39 de țări cu preponderență în Italia, Elveția și Franța.
“Intenționăm să abordăm mai intens piața din România bazându-ne pe faptul că industria locală a ospitalității a început să aibă din 2013 o contribuție importantă la PIB – 5,1% și este estimată o rată medie de creștere anuală de 3,8% pînă în 2024”, a declarat Luca Rabbia, director operațional Gold Plast.
Produsele companiei se adresează în primul rând consumatorilor din industria ospitalității, care dețin o pondere de 73% în totalul vânzărilor dar și consumatorilor individuali 21% și industriali– 6%. Ponderea cea mai mare în structura vânzărilor o au farfuriile – 45%, tacâmurile – 27%, vesela pentru finger food – 20%, paharele – 8%.
“În ultimii 3 ani, Gold Plast a investit în fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro și va continua în următorii ani să investească atât pentru modernizarea echipamentelor de lucru cât și pentru eficientizarea procesului de producție. De asemenea, suntem preocupați de asigurarea unei resurse umane calificate și în acest scop avem proiecte în derulare cu școlile profesionale din teritoriu și cu Facultatea de Mecanică și Tehnologie a Universității din Pitești”, a adăugat Luca Rabbia.
Compania marchează cei 10 ani de activitate prin activități sociale de implicare în comunitate, la care iau parte circa 300 de angajați însoțiți de familiile lor. Aceștia participă la reabilitarea grădinițelor din Topoloveni și Glâmbocelu și a unor spații sanitare din cadrul Spitalului Călinești.
“Intenționăm să abordăm mai intens piața din România bazându-ne pe faptul că industria locală a ospitalității a început să aibă din 2013 o contribuție importantă la PIB – 5,1% și este estimată o rată medie de creștere anuală de 3,8% pînă în 2024”, a declarat Luca Rabbia, director operațional Gold Plast.
Produsele companiei se adresează în primul rând consumatorilor din industria ospitalității, care dețin o pondere de 73% în totalul vânzărilor dar și consumatorilor individuali 21% și industriali– 6%. Ponderea cea mai mare în structura vânzărilor o au farfuriile – 45%, tacâmurile – 27%, vesela pentru finger food – 20%, paharele – 8%.
“În ultimii 3 ani, Gold Plast a investit în fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro și va continua în următorii ani să investească atât pentru modernizarea echipamentelor de lucru cât și pentru eficientizarea procesului de producție. De asemenea, suntem preocupați de asigurarea unei resurse umane calificate și în acest scop avem proiecte în derulare cu școlile profesionale din teritoriu și cu Facultatea de Mecanică și Tehnologie a Universității din Pitești”, a adăugat Luca Rabbia.
Compania marchează cei 10 ani de activitate prin activități sociale de implicare în comunitate, la care iau parte circa 300 de angajați însoțiți de familiile lor. Aceștia participă la reabilitarea grădinițelor din Topoloveni și Glâmbocelu și a unor spații sanitare din cadrul Spitalului Călinești.
Citeşte mai multe despre:
Gold Plast
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza