Credit Europe Bank lansează noul meniu pentru serviciul CEBLine
Credit Europe Bank a anunţat relansarea serviciului telefonic interactiv CEBLine, care asigură clienţilor acces la informaţii privind produsele deţinute precum şi posibilitatea de a efectua tranzacţii direct de pe telefon.
Potrivit băncii, meniul aduce noi funcţii, destinate în special deţinătorilor de carduri. Aceştia pot de acum să activeze cardurile prin stabilirea codului PIN de pe telefon, să afle informaţii referitoare la extrasul de cont pentru cardurile de credit, să aplice direct din meniul telefonic pentru servicii sau produse ale băncii dar şi să afle informaţii despre campaniile în derulare.
“Dorim ca serviciile noastre sa fie cât mai accesibile iar opţiunile oferite clienţilor noştri cât mai diverse. Odată cu implementarea noilor funcţii, prin CEBLine se pot efectua acum aproape orice fel de operaţiuni bancare. Acest lucru este posibil 24 de ore din 24, în condiţii sigure – operaţiunile şi comunicarea de date confidenţiale din meniu fiind condiţionate de introducerea unor date personale de identificare cunoscute doar de titular”, a declarat Sinan Kircali, Vicepreşedinte Operaţiuni, Credit Europe Bank România.
Astfel, oricine apelează noul meniu CEBLine şi deţine un card de credit sau de debit poate să definească sau să modifice codul PIN, în baza datelor de identificare introduse şi a numărului de telefon înregistrat în sistemul informatic al băncii. De asemenea, utilizatorii de card de credit pot afla data emiterii extrasului de cont, data scadentă, suma minimă de plată şi totalul de plată pentru extrasul curent. Atât pentru cardurile de credit cât şi pentru cele de debit utilizatorii pot afla informaţii despre limita aprobată, fondurile disponibile şi bonusul acordat. Totodată, cei care doresc să aplice pentru un produs al băncii o pot face prin intermediul unui meniu special, prin introducerea datelor de contact. O altă noutate este că acum orice apelant poate afla informaţii actualizate despre promoţii şi produse direct din meniul telefonic. În completarea noilor funcţii, banca a precizat că au fost îmbunătăţite unele deja existente. Clienţii pot afla soldul disponibil pentru conturile curente deţinute, valoarea depozitelor la următoarea scadenţă (inclusiv valoarea neta a dobânzii) precum şi data maturităţii acestora, iar cei care deţin credite pot accesa informaţii despre rata curentă şi scadenţă.. Aceste funcţii pot fi accesate exclusiv în baza codului de client şi a parolei definite, după semnarea contractului CEBLine.
Serviciul CEBLine poate fi apelat din reţeaua Romtelecom la numărul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice reţea la numărul 0750.000.000 (tarif normal).
“Dorim ca serviciile noastre sa fie cât mai accesibile iar opţiunile oferite clienţilor noştri cât mai diverse. Odată cu implementarea noilor funcţii, prin CEBLine se pot efectua acum aproape orice fel de operaţiuni bancare. Acest lucru este posibil 24 de ore din 24, în condiţii sigure – operaţiunile şi comunicarea de date confidenţiale din meniu fiind condiţionate de introducerea unor date personale de identificare cunoscute doar de titular”, a declarat Sinan Kircali, Vicepreşedinte Operaţiuni, Credit Europe Bank România.
Astfel, oricine apelează noul meniu CEBLine şi deţine un card de credit sau de debit poate să definească sau să modifice codul PIN, în baza datelor de identificare introduse şi a numărului de telefon înregistrat în sistemul informatic al băncii. De asemenea, utilizatorii de card de credit pot afla data emiterii extrasului de cont, data scadentă, suma minimă de plată şi totalul de plată pentru extrasul curent. Atât pentru cardurile de credit cât şi pentru cele de debit utilizatorii pot afla informaţii despre limita aprobată, fondurile disponibile şi bonusul acordat. Totodată, cei care doresc să aplice pentru un produs al băncii o pot face prin intermediul unui meniu special, prin introducerea datelor de contact. O altă noutate este că acum orice apelant poate afla informaţii actualizate despre promoţii şi produse direct din meniul telefonic. În completarea noilor funcţii, banca a precizat că au fost îmbunătăţite unele deja existente. Clienţii pot afla soldul disponibil pentru conturile curente deţinute, valoarea depozitelor la următoarea scadenţă (inclusiv valoarea neta a dobânzii) precum şi data maturităţii acestora, iar cei care deţin credite pot accesa informaţii despre rata curentă şi scadenţă.. Aceste funcţii pot fi accesate exclusiv în baza codului de client şi a parolei definite, după semnarea contractului CEBLine.
Serviciul CEBLine poate fi apelat din reţeaua Romtelecom la numărul 0801.000.000 (tarif local) sau din orice reţea la numărul 0750.000.000 (tarif normal).
Citeşte mai multe despre:
Credit Europe Bank, CEBLine
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza