Cosmetic Plant şi-a majorat cifra de afaceri cu 20% în primele nouă luni
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, anunţă finalizarea unei noi investiţii în linia de producţie de la Cluj-Napoca, dar şi majorarea business-ului şi a exporturilor în primele trei trimestre ale anului în curs.
Astfel, compania a raportat în primele 9 luni din 2015 o cifră de afaceri de circa 7,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinându-şi astfel trendul ascendent înregistrat încă din primul trimestru din acest an. "Această evoluţie a fost determinată de mai mulţi factori printre care se numără lărgirea reţelei de distribuţie, creşterea numărului de lanţuri de hipermarketuri cu care colaborăm şi, respectiv, mărirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializată de către magazinele partenere. De asemenea, un rol important în obţinerea creşterii cu 20% a business-ului nostru l-a avut bineînţeles şi modificările efectuate în gama noastră sortimentală”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Aceasta a subliniat, de asemenea, că primele trei trimestre au fost marcate şi de finalizarea unei noi investiţii în retehnologizarea liniei de producţie din fabrica din Cluj-Napoca. Proiectul cofinanţat de Uniunea Europeană a avut ca obiect achiziţionarea a două utilaje moderne şi performante. Astfel, fabrica a fost dotată cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automată şi de un utilaj de umplut pliculeţe cu creme şi lichide.
"Investiţia în cele două utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (circa 160.000 de euro) şi va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creşte capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculeţe ne va ajuta să ne creştem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.
Noua investiţie vine după ce, anul trecut, compania a realizat o altă investiţie cofinanţată prin fonduri UE, în valoare de 600.000 lei (circa 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop creşterea capacităţii de producţie şi retehnologizarea liniei existente.
Primele nouă luni din acest an au însemnat pentru Cosmetic Plant şi o majorare puternică a exporturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a raportat vânzări în afara ţării mai mari cu aproximativ 145%. "În prima parte a anului am început să exportăm în ţări noi precum Iordania, Portugalia şi Republica Moldova, iar în a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relaţiilor cu partenerii străini existenţi. Astfel, relaţia cu Republica Moldova este foarte promiţătoare, iar în Ungaria am reuşit, prin intermediul reprezentanţei deschise anul trecut, să pătrundem în noi lanţuri de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.
În ceea ce priveşte produsele care au avut cele mai bune cifre de vânzări în primele 9 luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat că gama anticelulită, extinsă cu 6 noi produse în luna iunie, a raportat creşteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, gamele Argan şi Q10 + ceai verde au înregistrat creşteri de 28%, respectiv 23%. "Pe lângă face-lift-ul ambalajelor a 18 produse, în aceste trei trimestre am finalizat şi dezvoltarea a 8 produse noi: două creme pe bază de Galbenele BIO şi şase produse anticelulită cu reţete moderne”, a mai spus Susana Laszlo.
De asemenea, reprezentanta companiei a subliniat că planurile privind gamele de produse nu se opresc aici, urmând ca până la finele lunii noiembrie să fie lansate două noi game.
În ceea ce priveşte previziunile companiei pentru întregul an 2015, creşterile raportate până în acest moment au determinat o viziune optimistă. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se aşteaptă la un business în creştere cu 20% faţă de 2014. "Ţinând cont de investiţiile realizate şi de gamele nou lansate, pentru acest an mizăm pe atingerea unui business de circa două milioane de euro”, a încheiat Susana Laszlo.
Aceasta a subliniat, de asemenea, că primele trei trimestre au fost marcate şi de finalizarea unei noi investiţii în retehnologizarea liniei de producţie din fabrica din Cluj-Napoca. Proiectul cofinanţat de Uniunea Europeană a avut ca obiect achiziţionarea a două utilaje moderne şi performante. Astfel, fabrica a fost dotată cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automată şi de un utilaj de umplut pliculeţe cu creme şi lichide.
"Investiţia în cele două utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (circa 160.000 de euro) şi va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creşte capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculeţe ne va ajuta să ne creştem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.
Noua investiţie vine după ce, anul trecut, compania a realizat o altă investiţie cofinanţată prin fonduri UE, în valoare de 600.000 lei (circa 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop creşterea capacităţii de producţie şi retehnologizarea liniei existente.
Primele nouă luni din acest an au însemnat pentru Cosmetic Plant şi o majorare puternică a exporturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a raportat vânzări în afara ţării mai mari cu aproximativ 145%. "În prima parte a anului am început să exportăm în ţări noi precum Iordania, Portugalia şi Republica Moldova, iar în a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relaţiilor cu partenerii străini existenţi. Astfel, relaţia cu Republica Moldova este foarte promiţătoare, iar în Ungaria am reuşit, prin intermediul reprezentanţei deschise anul trecut, să pătrundem în noi lanţuri de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.
În ceea ce priveşte produsele care au avut cele mai bune cifre de vânzări în primele 9 luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat că gama anticelulită, extinsă cu 6 noi produse în luna iunie, a raportat creşteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, gamele Argan şi Q10 + ceai verde au înregistrat creşteri de 28%, respectiv 23%. "Pe lângă face-lift-ul ambalajelor a 18 produse, în aceste trei trimestre am finalizat şi dezvoltarea a 8 produse noi: două creme pe bază de Galbenele BIO şi şase produse anticelulită cu reţete moderne”, a mai spus Susana Laszlo.
De asemenea, reprezentanta companiei a subliniat că planurile privind gamele de produse nu se opresc aici, urmând ca până la finele lunii noiembrie să fie lansate două noi game.
În ceea ce priveşte previziunile companiei pentru întregul an 2015, creşterile raportate până în acest moment au determinat o viziune optimistă. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se aşteaptă la un business în creştere cu 20% faţă de 2014. "Ţinând cont de investiţiile realizate şi de gamele nou lansate, pentru acest an mizăm pe atingerea unui business de circa două milioane de euro”, a încheiat Susana Laszlo.
Citeşte mai multe despre:
Cosmetic Plant
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza