CEC Bank își stabilește prioritățile pentru 2013
În condițiile unei situații economice dificile, ce obiective majore și-a propus CEC Bank pentru perioada următoare? În perioada următoare vom continua să ne axăm pe creditarea agriculturii, IMM-urilor și administrațiilor publice locale. Misiunea băncii este cu atât mai dificilă cu cât mediul economic poartă încă amprenta crizei economice internaționale. În acest context, trebuie să identificam și să exploatăm în special
oportunitățile din zona finanțărilor structurale. Ne vom orienta către toți cei care, indiferent de mărime și de domeniul de activitate, accesează fonduri europene.
În ceea ce privește retail-ul, CEC Bank și-a îmbogățit portofoliul de produse dedicate persoanelor fizice, astfel încât banca are în prezent o ofertă completă care acoperă nevoi diverse pentru acest segment de clienți.
Un domeniu în care așteptăm să intrăm este cel al proiectelor de dezvoltare în parteneriat public-privat (spitale, săli de spectacole, porțiuni de autostrăzi etc).
Banca a urcat, la finele lunii iunie, pe locul trei în topul băncilor comerciale, cu o cotă de piață de 7,84% din totalul activelor de pe piața bancară din România, față de 7,27% la finalul anului trecut, când se afla pe locul patru. Intenționăm să ne consolidăm această poziție prin instruirea completă și complexă a salariaților noștri, cărora le punem la dispoziție sisteme informatice performante și alte instrumente necesare în derularea operațiunilor.
Consolidarea înseamnă pregătirea oamenilor, menținerea unei imagini cât mai aproape de ceea ce ne-am propus, și anume imaginea de bancă comercială universală, cu valori definite noi, cu marketing și comunicare.
Ce segmente de piață considerați că au potențial de creștere în anul următor?
În 2013, un potențial important de creștere și relansare economică este reprezentat de sectorul agricol, de IMM-uri, de Administrațiile Publice Locale și, în general, de acele proiecte cu implicații benefice în economie și în societate. Atât programele naționale de dezvoltare, cât și proiectele de accesare a fondurilor europene pot contribui din plin la ieșirea din criză și la relansarea economică.
În ceea ce privește retail-ul, CEC Bank și-a îmbogățit portofoliul de produse dedicate persoanelor fizice, astfel încât banca are în prezent o ofertă completă care acoperă nevoi diverse pentru acest segment de clienți.
Un domeniu în care așteptăm să intrăm este cel al proiectelor de dezvoltare în parteneriat public-privat (spitale, săli de spectacole, porțiuni de autostrăzi etc).
Banca a urcat, la finele lunii iunie, pe locul trei în topul băncilor comerciale, cu o cotă de piață de 7,84% din totalul activelor de pe piața bancară din România, față de 7,27% la finalul anului trecut, când se afla pe locul patru. Intenționăm să ne consolidăm această poziție prin instruirea completă și complexă a salariaților noștri, cărora le punem la dispoziție sisteme informatice performante și alte instrumente necesare în derularea operațiunilor.
Consolidarea înseamnă pregătirea oamenilor, menținerea unei imagini cât mai aproape de ceea ce ne-am propus, și anume imaginea de bancă comercială universală, cu valori definite noi, cu marketing și comunicare.
Ce segmente de piață considerați că au potențial de creștere în anul următor?
În 2013, un potențial important de creștere și relansare economică este reprezentat de sectorul agricol, de IMM-uri, de Administrațiile Publice Locale și, în general, de acele proiecte cu implicații benefice în economie și în societate. Atât programele naționale de dezvoltare, cât și proiectele de accesare a fondurilor europene pot contribui din plin la ieșirea din criză și la relansarea economică.
Cititi varianta integrala a acestui articol in editia tiparita a revistei Business Arena.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza