Links Sitemap Business Linker Sitemap

Carpatica Asig şi-a majorat subscrierile pe trimestrul I

2716 afisari
Carpatica Asig şi-a majorat subscrierile cu peste 30% in trimesttrul I 2014, fată de aceeasi perioadă din 2013, totalul acestora fiind de peste 164 milioane lei. In toate segmentele de business, cu exceptia Property, s-au inregistrat cresteri de cel putin o treime, comparativ cu anul trecut. Procentul de majorare a primelor brute subscrise este mai mare decât creşterea de peste 22% a daunelor achitate. Valoarea absoluta a despagubirilor platite de companie este de aproape 94 milioane lei, in intervalul analizat.
Primele brute subscrise la Carpatica Asig s-au majorat cu o medie de 30,58% in trim. I 2014, fata de aceeasi perioada a anului anterior. Valoarea totala a subscrierilor din trim.I depaseste 164 mil. lei. Cu exceptia produselor Property, toate liniile de business au inregistrat cresteri semnificative. “Recordul de crestere il detine CASCO, la care subscrierile s-au dublat, fiind de peste 6,4 milioane lei, in primele trei luni ale anului. Cresteri considerabile avem si pe segmentul non-auto, la raspunderi civile si profesionale (44,88%), accidente (38,71%) si asigurari medicale de calatorie (32,43%).  Pentru restul produselor facultative non-auto, cu exceptia Property, avem o crestere de peste 75%  a primelor subscrise, fata de anul trecut ”, explica Ina Crudu, directorul Carpatica Asig.
Numarul politelor emise este de 522.542, in perioada analizata. In trimestrul I 2014 compania a semnat contracte cu clienti foarte importanti. “Le mentionez pe cele cu FISE Electrica Serv, Romgaz, Atlassib, Arabesque, Volvo Financial Services, Unicredit Leasing sau Volksbank Leasing. Faptul ca avem in portofoliu aceste firme serioase, din zone variate de business, unele strategice,  ne da incredere si arata ca ofertele noastre sunt personalizate conform cu nevoile marilor clienti, deci cu cerintele pietei”, precizeaza directorul de vanzari, Catalin Ciripan. 
Volumul politelor a inregistrat o usoara diminuare de 4.69% la RCA, ca urmare a politicii firmei, de dezvoltare a subscrierilor pe produse non-RCA. Implementarea de noi produse de asigurare in portofoliul companiei a dus la dezvoltarea vanzarilor de polite de raspundere civila sau CASCO si la o spectaculoasa crestere pentru alte tipuri de asigurari. De asemenea, pe segmentul Property,  diminuarea cu 7,98% a politelor emise are drept cauza scaderea generala a pietei asigurarilor de locuinta.
In trimestrul I 2014 Carpatica Asig a achitat daune in valoare de aproape 94 milioane lei, mai mult cu 22,16%, fata de aceeasi perioada a anului anterior. Cresterea valorii daunelor platite este naturala, ca urmare a progresului subscrierilor. Procentul de majorare a despagubirilor achitate este insa sub cel de crestere a subscrierilor.
Citeşte mai multe despre: Carpatica Asig

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza