Carlsberg lansează în România o nouă sticlă de 660 ml cu capac filetat
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat.
Potrivit companiei, noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani.
“Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic al acestei beri este și va continua să fie centrat pe principiul calității. Am investit în această nouă formulă de prezentare – sticla de 660 ml – fiind inspirați de fondatorul Carlsberg, J.C. Jacobsen, care niciodată nu s-a mulțumit cu descoperirile făcute și tot timpul a căutat să le îmbunătățească. Descoperirile sale au perfecționat procesul de fabricare al berii, pe care le-a împărtășit și cu alți producători de bere de la vremea respectivă. Sticla de 660 ml a fost creată special pentru a putea fi savurată împreună cu prietenii”, declară Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB. Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine într-un context în care consumul de bere la sticlă este în creștere în preferințele românilor. De altfel, România se află pe locul 7 în Uniunea Europeană în topul țărilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor.
Investiția URBB în tehnologia de îmbuteliere a sticlei Carlsberg 660 ml se ridică la peste 500.000 euro. De la începutul anului până în prezent, investiția URBB în inovație și tehnologie se ridică la 10 milioane euro.
“Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic al acestei beri este și va continua să fie centrat pe principiul calității. Am investit în această nouă formulă de prezentare – sticla de 660 ml – fiind inspirați de fondatorul Carlsberg, J.C. Jacobsen, care niciodată nu s-a mulțumit cu descoperirile făcute și tot timpul a căutat să le îmbunătățească. Descoperirile sale au perfecționat procesul de fabricare al berii, pe care le-a împărtășit și cu alți producători de bere de la vremea respectivă. Sticla de 660 ml a fost creată special pentru a putea fi savurată împreună cu prietenii”, declară Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB. Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine într-un context în care consumul de bere la sticlă este în creștere în preferințele românilor. De altfel, România se află pe locul 7 în Uniunea Europeană în topul țărilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor.
Investiția URBB în tehnologia de îmbuteliere a sticlei Carlsberg 660 ml se ridică la peste 500.000 euro. De la începutul anului până în prezent, investiția URBB în inovație și tehnologie se ridică la 10 milioane euro.
Citeşte mai multe despre:
United Romanian Breweries Bereprod, Carlsberg
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza