Brightway analizează schimbările de pe piaţa de training şi business coaching
Studiul Brightway, companie de training și consultanță de business, a indicat că la începutul anilor 2000 astfel de programe de training/business coaching încă reprezentau o noutate pentru majoritatea managerilor români. Piaţa a ajuns la apogeu în 2007-2009, când trainingul a devenit un serviciu frecvent accesat, mai ales în multinaţionale. Cu toate acestea, daca în perioada de vârf a boom-ului economic se alocau destul de uşor bugete, odată cu venirea crizei lucrurile s-au schimbat.
Potrivit aceluiaşi studiu, în 2014 atât IMM-urile cât şi corporaţiile sunt foarte mult orientate către rezultate şi modul în care compania îşi recuperează investiţia în serviciile de training şi consultanţă. În momentul de faţă piaţa este foarte concurenţiala şi în următorii ani va continua procesul de maturizare. De asemenea, potrivit studiului, vor avea succes programele cu o finalitate practică şi măsurabilă pentru companie.
În 2014, principalele roluri ale consultantului/trainerului sunt de a ajuta liderii să îşi clarifice direcţia de acţiune, de a sparge tiparele, de a deschide echipa către schimbare, de a oferi instrumente pentru creşterea performanţei, de a antrena oamenii să îşi dezvolte anumite abilităţi şi cel mai important, de a ajuta compania să implementeze în mod practic soluţiile identificate împreună.
“Când am început, mulţi manageri nu aveau un set de aşteptări clar definite de la un program de training/business coaching pentru că nu mai participaseră niciodată. Am crescut odată cu piaţa, ne-am maturizat şi am creat programe complexe. Anul acesta am împlinit 10 ani de experienţă. Acum avem în Brightway un set original de traininguri: pentru creşterea performanţei în domeniile vânzări – Brightsale, Leadership – Brightboss, management financiar – Brightbiz, managementul timpului – Brightplan, negociere şi comunicare – Brightlink, marketing și strategie – Brightmove, Public Speaking – Brightspeech, Inteligență Emoțională – Brightlife”, spune Lucian Arghire, Managing Partner, Brightway.
“Pentru Brightway cererile au migrat din zona programelor Open, la care participă persoane din diverse companii, către programe personalizate in-house, urmate de implementare practică. Asta înseamnă că trainerii Brightway sunt prezenţi alături de client, pe toată durata implementării, pentru a se asigura că lucrurile se schimbă cu adevarat în practică. Programele noastre durează cel puţin patru luni. Punem accent pe această parte de implementare deoarece livrăm servicii, şi singurul mod prin care putem transforma munca noastră în ceva tangibil este prin rezultatele de business pe care le obţin clienţii noştri”, a spus Mihai Arghire, partener Brightway şi senior trainer.
În 2014, principalele roluri ale consultantului/trainerului sunt de a ajuta liderii să îşi clarifice direcţia de acţiune, de a sparge tiparele, de a deschide echipa către schimbare, de a oferi instrumente pentru creşterea performanţei, de a antrena oamenii să îşi dezvolte anumite abilităţi şi cel mai important, de a ajuta compania să implementeze în mod practic soluţiile identificate împreună.
“Când am început, mulţi manageri nu aveau un set de aşteptări clar definite de la un program de training/business coaching pentru că nu mai participaseră niciodată. Am crescut odată cu piaţa, ne-am maturizat şi am creat programe complexe. Anul acesta am împlinit 10 ani de experienţă. Acum avem în Brightway un set original de traininguri: pentru creşterea performanţei în domeniile vânzări – Brightsale, Leadership – Brightboss, management financiar – Brightbiz, managementul timpului – Brightplan, negociere şi comunicare – Brightlink, marketing și strategie – Brightmove, Public Speaking – Brightspeech, Inteligență Emoțională – Brightlife”, spune Lucian Arghire, Managing Partner, Brightway.
“Pentru Brightway cererile au migrat din zona programelor Open, la care participă persoane din diverse companii, către programe personalizate in-house, urmate de implementare practică. Asta înseamnă că trainerii Brightway sunt prezenţi alături de client, pe toată durata implementării, pentru a se asigura că lucrurile se schimbă cu adevarat în practică. Programele noastre durează cel puţin patru luni. Punem accent pe această parte de implementare deoarece livrăm servicii, şi singurul mod prin care putem transforma munca noastră în ceva tangibil este prin rezultatele de business pe care le obţin clienţii noştri”, a spus Mihai Arghire, partener Brightway şi senior trainer.
Citeşte mai multe despre:
Brightway
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza