BRD Groupe Société Générale a lansat serviciul de mobile banking MyBRD Mobile
BRD Groupe Société Générale a anunţat lansarea unei soluţii inovatoare de mobile banking, care le oferă consumatorilor o interfaţă prietenoasă, menită să-i ajute în simplificarea activităţilor financiare zilnice. Potrivit băncii, MyBRD Mobile le oferă utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plăti facturile şi de a obţine informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil.
Aplicaţia este compatibilă cu telefoanele smartphone (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizată pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro şi prin USSD. “Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorinţele şi sugestiile clienţilor noştri. Venim în întâmpinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni inovatoare ce simplifică orice tranzacţie financiară. Ceea ce dorim este să le oferim clienţilor o experienţă inedită de relaţionare cu banca, bazându-ne pe ceea ce majoritatea dintre ei îşi doresc: rapiditate, siguranţă, dar şi posibilitatea de a fi conectaţi la ultimele noutăţi tehnologice,” a declarat Bogdan Spuza, Director Executiv, Marketing şi Management Produse, BRD-Groupe Société Générale.
Aplicaţia MyBRD Mobile le oferă clienţilor modalităţi de transfer precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon. De asemenea, aplicaţia MyBRD Mobile oferă transferul prin bump – adică prin simpla atingere a două telefoane.
MyBRD Mobile face posibilă executarea de operaţiuni precum consultarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor pentru conturile proprii şi realizarea de transferuri bancare către alte conturi, indiferent dacă sunt în cadrul BRD sau sunt deschise la alte bănci. De asemenea, aplicaţia tratează în timp real tranzacţiile, inclusiv în weekend sau în zilele nelucrătoare.
MyBRD Mobile oferă şi funcţionalităţi publice, cu ajutorul cărora consumatorii care nu au cont BRD pot obţine informaţii generale despre bancă, simulări de credite, conversii valutare şi localizarea ATM-urilor sau a unităţilor BRD.
Potrivit băncii, nivelul de securitate al aplicaţiei este adaptat în funcţie de canalul de acces (App, Browser, USSD) şi funcţiile utilizate. MyBRD Mobile oferă un nivel ridicat de siguranţă prin digipass-ul mobil şi parolele de tip OTP (cod unic valabil pentru o singură operaţiune).
Aplicaţia MyBRD Mobile le oferă clienţilor modalităţi de transfer precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon. De asemenea, aplicaţia MyBRD Mobile oferă transferul prin bump – adică prin simpla atingere a două telefoane.
MyBRD Mobile face posibilă executarea de operaţiuni precum consultarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor pentru conturile proprii şi realizarea de transferuri bancare către alte conturi, indiferent dacă sunt în cadrul BRD sau sunt deschise la alte bănci. De asemenea, aplicaţia tratează în timp real tranzacţiile, inclusiv în weekend sau în zilele nelucrătoare.
MyBRD Mobile oferă şi funcţionalităţi publice, cu ajutorul cărora consumatorii care nu au cont BRD pot obţine informaţii generale despre bancă, simulări de credite, conversii valutare şi localizarea ATM-urilor sau a unităţilor BRD.
Potrivit băncii, nivelul de securitate al aplicaţiei este adaptat în funcţie de canalul de acces (App, Browser, USSD) şi funcţiile utilizate. MyBRD Mobile oferă un nivel ridicat de siguranţă prin digipass-ul mobil şi parolele de tip OTP (cod unic valabil pentru o singură operaţiune).
Citeşte mai multe despre:
BRD Groupe Société Générale, MyBRD Mobile
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza