Links Sitemap Business Linker Sitemap

BILLA aniverseaza 11 ani de prezenta pe piata romaneasca

3352 afisari
Anul 2010 reprezinta pentru lantul de supermarketuri BILLA implinirea a 11 ani de cand activeaza pe piata din Romania. Potrivit companiei, aceasta aniversare va fi sarbatorita printr-o campanie de oferte speciale, care demareaza pe data de 16 septembrie si va continua pana la sfarsitul anului.
Programul se va desfasura in toate filialele BILLA din tara sub sloganul “Produse Unu’ si Unu’ la superpreturi”.  
“De 11 ani BILLA Romania ofera permanent, produse de calitate la preturi avantajoase, iar sloganul campaniei exprima exact acest lucru: produse variate, proaspete si accesibile sunt zilnic pe rafturile magazinelor”, a explicat Sabin Fane, directorul de marketing al BILLA Romania.  
De la intrarea sa pe piata din Romania, lantul de supermarketuri BILLA a ajuns la un numar de 52 de filiale, aflat in crestere permanenta. Oficialii companiei au precizat ca expansiunea va continua in ritm accelerat si in anii următori, numai pentru 2011 fiind pregatită inaugurarea a 20 de noi magazine.  
“Suntem fericiti sa aniversam cel de-al 11 an de BILLA in Romania. Am reusit in tot acest timp sa ne extindem reteaua si sa ne oferim produsele si serviciile catre un numar mare de clienti din intreaga tara. Raspunsul consumatorilor si fidelitatea acestora ne confirma ca suntem pe drumul cel bun si ne incurajaza sa gandim in continuare planuri de dezvoltare pentru viitorul BILLA in Romania”, a declarat la randul sau Filip Cristescu, Chief Operations Officer la BILLA Romania.  



Citeşte mai multe despre: BILLA

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza