BCR si Sensiblu promoveaza utilizarea cardurilor contactless
Banca Comerciala Romana a anuntat lansarea campaniei ce promoveaza utilizarea cardurilor contactless: Pentru o viata sanatoasa plateste cu cardul BCR!. Campania se deruleaza in cadrul retelei de farmacii Sensiblu din Bucuresti.
“Inovatia a fost si este unul dintre pilonii strategiei BCR legate de business-ul de carduri si prin aceasta campanie utilizam tehnologia pentru a fi cu un pas inaintea asteptarilor clientilor nostri. BCR a fost prima banca din Romania care a lansat cardurile contactless si care a instalat POS-uri contactless. Dorim sa incurajam utilizarea cardurilor contactless pentru cumparaturile noastre uzuale, de valoare mica si medie, de pana la 100 lei“, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Directiei de carduri Carduri, BCR.
Mecanismul campaniei prevede acordarea automata prin SMS a unui cod valoric, pentru fiecare tranzactie in valoare de minim 50 lei efectuata in reteaua de farmacii Sensiblu cu un card contactless emis de BCR.
“De 15 ani, inovatia pusa in slujba pacientului este motorul dezvoltarii Sensiblu: prima farmacie de format deschis, primul card de fidelitate intr-o farmacie, primele parteneriate cu institutii bancare in beneficiul clientilor sunt doar cateva exemple. Odata cu introducerea platii contactless, clientii Sensiblu vor avea la dispozitie cel mai facil si rapid mod de a-si achizitiona produsele necesare pentru sanatate, ingrijire si frumusete, intr-un mediu placut, beneficiind de consiliere de specialitate”, a spus Dan Nicolescu, Marketing Director, Sensiblu.
Potrivit bancii, campania se deruleaza in Bucuresti, in perioada 12 -27 iunie 2012, si se adreseaza posesorilor de carduri contactless emise sub sigla VISA, respectiv Zambet BCR si BCR Powercard contactless.
Mecanismul campaniei prevede acordarea automata prin SMS a unui cod valoric, pentru fiecare tranzactie in valoare de minim 50 lei efectuata in reteaua de farmacii Sensiblu cu un card contactless emis de BCR.
“De 15 ani, inovatia pusa in slujba pacientului este motorul dezvoltarii Sensiblu: prima farmacie de format deschis, primul card de fidelitate intr-o farmacie, primele parteneriate cu institutii bancare in beneficiul clientilor sunt doar cateva exemple. Odata cu introducerea platii contactless, clientii Sensiblu vor avea la dispozitie cel mai facil si rapid mod de a-si achizitiona produsele necesare pentru sanatate, ingrijire si frumusete, intr-un mediu placut, beneficiind de consiliere de specialitate”, a spus Dan Nicolescu, Marketing Director, Sensiblu.
Potrivit bancii, campania se deruleaza in Bucuresti, in perioada 12 -27 iunie 2012, si se adreseaza posesorilor de carduri contactless emise sub sigla VISA, respectiv Zambet BCR si BCR Powercard contactless.
Citeşte mai multe despre:
BCR, Sensiblu
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza