BCR ofera reduceri pentru pachetul de semnatura electronica
Banca Comerciala Romana (BCR) a anuntat reducerea cu 23% a pretului anual standard al pachetului de semnatura electronica destinat tuturor persoanelor juridice.
Semnatura electronica reprezinta informatii personale in format electronic atasate unui document, de asemenea, in format electronic si serveste ca metoda de identificare electronica a semnatarului unor documente, asigurand astfel destinatarul de identitatea expeditorului si de integritatea mesajului.
“Vrem sa oferim clientilor servicii care sa vina in intampinarea nevoilor pe care acestia le au, la preturi fara concurenta. Prin cunoasterea nevoilor clientilor nostri, incercam sa identificam solutii adecvate pentru a-i sprijini sa isi atinga aspiratiile si sa depaseasca dificultatile. Solutia tehnica propusa de BCR vine acum la un pret fara concurenta 41,58 Euro fara TVA”, a declarat Melania Mirea, sef Departament Dezvoltare Afaceri si Produse Micro si PFA, din cadrul Direcţiei Managementul Segmentelor Retail, BCR.
Solutia tehnica propusa de BCR clientilor este furnizata de catre societatea Trans Sped, care este inregistrata oficial ca Furnizor de Servicii de Certificare ce emite certificate calificate in conformitate cu Legea Numarul 455/2001 privind semnatura electronica, Hotararea de Guvern Numarul 1259/2001 si Directiva Uniunii Europene 1999/93/EC.
“Strategia BCR a fost si este permanent sustinuta de orientarea catre cele mai noi si adecvate solutii tehnice aplicate in afacere. Astfel BCR a fost prima banca din Romania care a implementat semnatura electronica inca din anul 2004 in multiple arii de interes, exploatand eficient facilitatile oferite de certificatul digital calificat. BCR a realizat oportunitatea utilizarii semnaturii electronice si pentru clientii sai, in contextul ultimelor modificari legislative, si a negociat pentru acestia preturi preferentiale care sa le poata face permisibile tuturor segmentelor de clienti. Avand ca partener traditional Trans Sped aceste negocieri s-au finalizat cu succes intr-un pachet extrem de util pentru orice companie indiferent de dimensiunea acesteia sau de numarul de angajati”, a declarat Viky Manaila, managing director, Trans Sped.
In conformitate cu Ordinul Presedintelui ANAF numarul 2520/2010, incepand cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari si mijlocii au obligatia sa depuna numai electronic declaratiile fiscale incepand cu obligatiile aferente lunii octombrie.
“Vrem sa oferim clientilor servicii care sa vina in intampinarea nevoilor pe care acestia le au, la preturi fara concurenta. Prin cunoasterea nevoilor clientilor nostri, incercam sa identificam solutii adecvate pentru a-i sprijini sa isi atinga aspiratiile si sa depaseasca dificultatile. Solutia tehnica propusa de BCR vine acum la un pret fara concurenta 41,58 Euro fara TVA”, a declarat Melania Mirea, sef Departament Dezvoltare Afaceri si Produse Micro si PFA, din cadrul Direcţiei Managementul Segmentelor Retail, BCR.
Solutia tehnica propusa de BCR clientilor este furnizata de catre societatea Trans Sped, care este inregistrata oficial ca Furnizor de Servicii de Certificare ce emite certificate calificate in conformitate cu Legea Numarul 455/2001 privind semnatura electronica, Hotararea de Guvern Numarul 1259/2001 si Directiva Uniunii Europene 1999/93/EC.
“Strategia BCR a fost si este permanent sustinuta de orientarea catre cele mai noi si adecvate solutii tehnice aplicate in afacere. Astfel BCR a fost prima banca din Romania care a implementat semnatura electronica inca din anul 2004 in multiple arii de interes, exploatand eficient facilitatile oferite de certificatul digital calificat. BCR a realizat oportunitatea utilizarii semnaturii electronice si pentru clientii sai, in contextul ultimelor modificari legislative, si a negociat pentru acestia preturi preferentiale care sa le poata face permisibile tuturor segmentelor de clienti. Avand ca partener traditional Trans Sped aceste negocieri s-au finalizat cu succes intr-un pachet extrem de util pentru orice companie indiferent de dimensiunea acesteia sau de numarul de angajati”, a declarat Viky Manaila, managing director, Trans Sped.
In conformitate cu Ordinul Presedintelui ANAF numarul 2520/2010, incepand cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari si mijlocii au obligatia sa depuna numai electronic declaratiile fiscale incepand cu obligatiile aferente lunii octombrie.
Citeşte mai multe despre:
BCR, Trans Sped
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza