Links Sitemap Business Linker Sitemap

BCR atrage peste 70 milioane lei de la clienti prin phone banking

6762 afisari
BCR a anuntat atragerea a peste 70 milioane lei de la clientii sai prin serviciul Alo 24 Banking BCR in prima jumatate a anului 2012.
Potrivit bancii, printre operatiunile de depozite preferate de clienti se numara constituirea depozitelor la termen in lei si valuta (Succes BCR), urmate de deschiderea de conturi de economii (Maxicont BCR) si achizitionarea de certificate de depozit cu discount (Activ BCR). Mai mult, clientii isi pot alimenta ulterior depozitele constituite prin telefon, atât pe cele in lei, cât si pe cele in valuta.
“Printre clientii care isi deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de vârsta si de ocupatie, de la studenti la pensionari. Serviciul Alo 24 Banking BCR este util si usor de folosit atât pentru persoanele pentru care timpul este o resursa importanta, dar si pentru persoanele care au nevoie de consiliere si sfaturi financiare in luarea deciziilor de economisire“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
Majoritatea clientilor care au deschis depozite prin telefon au optat pentru produsele cu dobanda fixa, constituite pe termen scurt (pana in trei luni), peste 80% dintre acestea fiind constituite in lei. Valoarea medie a unui depozit constituit prin Alo 24 Banking BCR este de 31.500 lei. 
Banca a mai precizat ca clientii care isi deschid depozite la termen cu dobânda fixa - RON, EUR sau USD, prin Alo 24 Banking BCR, beneficiaza de dobânda cu 0,25 pp mai mare decât nivelul standard sau promotional din oferta valabila la ghiseele bancii.
Citeşte mai multe despre: BCR

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza