BCR a vandut peste 10.000 de carduri Zambet BCR
Banca Comerciala Romana (BCR) a anuntat atingerea unui volum de vanzari de 10.000 de carduri de debit contactless Zambet BCR in primele trei luni de la lansare.
De asemenea, banca a acordat bonusul de loialitate clientilor posesori de card Zambet BCR, care l-au folosit in perioada mai-iulie 2011. Potrivit bancii, cea mai mare suma virata in contul unui client a fost in valoare de 406 lei.
“Cardul Zambet este unul complet - ofera bucurestenilor libertate de miscare pentru ca pot plati transportul cu autobuzul, tramvaiul sau metroul direct cu cardul, economie de timp prin simplificarea platilor pentru ca are inclusa tehnologia contactless si reduceri la cumparaturi si distractie, prin punctele de loialitate”, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Directiei de carduri BCR.
Pana acum, aproape 60% dintre cei care au luat un card BCR Zambet au intre 18 si 35 de ani. De asemenea, femeile au ales intr-un procent mai mare acest card.
“O surpriza foarte placuta am avut-o dupa prima luna, cand am vazut ca peste 10% din tranzactiile la POS sunt tip contactless. Si mai mult, procentul tranzactiilor direct la POS-urile comerciantilor este mai mare in cazul cardurilor Zambet decat la alte tipuri de carduri de debit. Acesta este un semn clar ca bucurestenii se obisnuiesc din ce in ce mai mult si mai bine cu acest gen de instrument de plata”, a adaugat Ahu Atay.
Aplicatia de transport de pe cardul Zambet BCR a fost incarcata cu 19 lei in medie lunar.
“Cardul Zambet este unul complet - ofera bucurestenilor libertate de miscare pentru ca pot plati transportul cu autobuzul, tramvaiul sau metroul direct cu cardul, economie de timp prin simplificarea platilor pentru ca are inclusa tehnologia contactless si reduceri la cumparaturi si distractie, prin punctele de loialitate”, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Directiei de carduri BCR.
Pana acum, aproape 60% dintre cei care au luat un card BCR Zambet au intre 18 si 35 de ani. De asemenea, femeile au ales intr-un procent mai mare acest card.
“O surpriza foarte placuta am avut-o dupa prima luna, cand am vazut ca peste 10% din tranzactiile la POS sunt tip contactless. Si mai mult, procentul tranzactiilor direct la POS-urile comerciantilor este mai mare in cazul cardurilor Zambet decat la alte tipuri de carduri de debit. Acesta este un semn clar ca bucurestenii se obisnuiesc din ce in ce mai mult si mai bine cu acest gen de instrument de plata”, a adaugat Ahu Atay.
Aplicatia de transport de pe cardul Zambet BCR a fost incarcata cu 19 lei in medie lunar.
Citeşte mai multe despre:
BCR
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza