Banca Transilvania lansează pentru antreprenori un nou canal de comunicare
Clienții micro-companii, IMM şi Corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziție, începând de azi, un nou mod de a interacționa online cu banca, prin Robotul Raul. Aceştia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger şi Skype, informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT. Banca Transilvania facilitează astfel accesul clienților la informații în timp real.
Banca Transilvania are 250.000 de clienți companii, iar o treime dintre firmele înființate în anul 2017 au ales să colaboreze cu Banca Transilvania.
Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia. Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de identificare şi cel primit prin telefon.
Robotul Raul comunică online astfel:
Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris;
Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.
Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice. În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct. Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.
Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia. Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de identificare şi cel primit prin telefon.
Robotul Raul comunică online astfel:
Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris;
Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.
Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice. În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct. Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.
Citeşte mai multe despre:
Banca Transilvania
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza