Links Sitemap Business Linker Sitemap

BADSI trece pe profit

1648 afisari
La puțin peste trei ani de la înaintarea cererii de insolvență și intrarea în procedură voluntară de reorganizare, BADSI, dealer-ul Nissan, anunță reintrarea pe profit și estimează o creștere a vânzărilor pentru anul în curs cu 40% față de 2015.
Foarte aproape de finalizarea procesului de restructurare a companiei, reprezentanții BADSI urmăresc pentru anul 2016 asigurarea profitului bugetat, astfel încât în 2017 să se înceapă investițiile în sisteme și echipamente care să permită eficientizarea la maxim a proceselor interne.
2013 a fost anul în care BADSI a depus documentația pentru intrarea în insolvență și momentul T Zero pentru demararea procedurii de reorganizare voluntară. "Poate una dintre cele mai importante decizii, cu beneficii imense asupra evoluției business-ului, a fost concentrarea tuturor operațiunilor în locația din Şos. Pipera. Am reușit să închiriem sau să vindem locațiile din Nordul Bucureștiului și am comasat toată activitatea într-un singur punct de lucru. Era bine să fi luat această decizie chiar mai devreme, pentru că avantajele care au decurs de aici au fost însemnate: de la diminuarea costurilor, până la omogenizarea echipei. De departe, cel mai mare avantaj este reprezentat de eficiența operațională, la care am fost forțați din cauza spațiului restrâns în care am fost nevoiți să ne derulăm activitatea. Am fost obligați să creăm sisteme care să asigure un flux continuu, pentru a putea desfășura același volum de lucru sau chiar mai mare, într-un spațiu redus la jumătate. Hotărârea de a demara procedura de insolvență a fost una deosebit de dificilă. Am trecut prin momente grele, puși în situația de a lua o decizie drastică. Am avut încredere, însă, în forța echipei și în viitorul business-ului pus pe roate de tatăl meu. Experiența insolvenței ne-a învățat să fim mai productivi, mai eficienți. Am renunțat la toate activitățile consumatoare de energie, am adus un suflu nou echipei dând din ce în ce mai multă responsabilitate și libertate de mișcare personalului, aflat în contact direct cu clientul, cu scopul de a asigura un proces simplu și eficace, care să genereze recomandări. Am crescut alături de angajați, împreună am identificat soluții și tot împreună ne uităm cu satisfacție în urmă, mândri de tot ceea ce am reușit să acumulăm și să învățăm în acești trei ani intenși.”  a declarat Paul Badea, CEO BADSI.

Anul 2016 înseamnă pentru BADSI reintrarea pe profit, cu 650 de vehicule comercializate până la mijlocul lunii august și un grad al încărcării atelierelor de 91%. Planurile pentru 2017 țintesc realizarea de investiții și creșterea calității serviciilor, urmărind o dezvoltare bazată în principal pe recomandări. „Focusul principal pentru anul 2016 este asigurarea profitului necesar realizării investițiilor pe care ni le dorim în 2017. Din punct de vedere al dezvoltării, strategia noastră este să ducem procesele pana la nivelul la care să putem crea un standard pe care ulterior să-l implementăm și în alte locații. Un bun management al proceselor, o coordonare precisă și un mediu de lucru performant sunt elementele cheie care ne vor ajuta să dezvoltăm business-ul organic, sănătos. Ne bazăm dezvoltarea pe cât de eficient suntem capabili să gestionăm nevoile clienților noștri și mai puțin pe ce volum de lucrări putem acoperi. Vrem o creștere calitativă mai degrabă decât una cantitativă. Anul 2017 va fi dedicat investițiilor în calitate. De la workshop-uri și training-uri, la tehnologii wireless și soft-uri, toate au un sigur scop: de a crea cea mai plăcută experiență într-un dealership din România” a concluzionat Paul Badea.

Înființată în 1992, compania BADSI este dealer-ul Nissan numărul 1 în România, oferind atât servicii de achiziție autovehicule, cât și service multimarcă. Cu o cifră de afaceri anuală de 4 milioane euro, în cei aproape 25 de ani de activitate BADSI a vândut peste 11.000 de mașini Nissan și a înregistrat peste 130.000 de intervenții în service. Astăzi compania românească dezvoltă împreună cu parteneri din Rusia şi Austria tehnologii pentru maşina conectată, fiind totodată importatorul modelului Nissan Leaf, cea mai bine vândută maşină electrică din lume.
Citeşte mai multe despre: BADSI, Nissan

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza