Links Sitemap Business Linker Sitemap

ASBIS România a încheiat anul 2020 cu rezultate financiare în creștere cu 29% față de anul precedent

226 afisari
ASBIS România, subsidiara locală a ASBISc Entreprises PLC (WSE: ASB), companie specializată în distribuția de produse și soluții VAD (distribuție cu valoare adăugată) în domeniul tehnologiilor informației și comunicațiilor provenind de la furnizori internaționali de nivel mondial, a încheiat anul 2020 cu rezultate financiare în creștere, atingând o cifră de afaceri de 45,85 milioane EUR, cu 29% mai mare decât cea obținută în anul precedent.


Cu o strategie de creștere și o nouă divizie de produse consumer
ASBIS ROMÂNIA A ÎNCHEIAT ANUL 2020 CU O CIFRĂ DE AFACERI CU 29% MAI MARE CA ÎN ANUL PRECEDENT
 
"Am intrat în anul 2020 cu o strategie axată pe dezvoltare și cu o nouă structură a organizației, care includea o divizie dedicată produselor pentru utilizatorii individuali,” explică Bogdan Constantinescu, Country Manager ASBIS România. ”Portofoliul nostru de mărci se îmbogățise deja considerabil, cu multe categorii de produse dedicate acestui segment de public, pe lângă clienții noștri tradiționali B2B, și cum abordările de piață și strategiile de comunicare sunt diferite, am considerat oportun să creăm o divizie distinctă. Începutul anului trecut ne-a prins cu aceste planuri și cu stocuri considerabile pe segmente care, pe perioada pandemiei, s-au dovedit a fi foarte căutate.”

Pentru clienții corporate și de componente IT, ASBIS a avut o ofertă bogată anul trecut, într-o perioadă în care industria locală și integratorii au făcut eforturi susținute să răspundă cererilor de laptopuri, computere și periferice generate de migrarea rapidă a companiilor către sistemul de lucru de acasă.

Parteneriatele încheiate de companie pe zona de cyber security, cu furnizori din străinătate, au contribuit și ele la creșterea înregistrată, fundamental din același motiv, al schimbării comportamentului de lucru al organizațiilor.

În zona de consumer, includerea în portofoliul de distribuție a Bang & Olufsen, o marcă de electronice audio video de lux, a acoperit un segment nou pentru ASBIS, segment care a cunoscut și el un impuls semnificativ, dat fiind că în 2020 multe dintre bugetele familiale alocate în mod tradițional vacanțelor și călătoriilor s-au redirecționat către produsele dedicate casei.

Mărcile proprii ASBIS, Prestigio și Canyon, au valorificat contextul de piață creat de pandemie cu ofertele de tablete, laptopuri și periferice foarte importante pentru infrastructura online necesară derulării cursurilor școlare.

”După o scurtă perioadă de evaluare și ajustare, în primăvara trecută, moment în care am luat decizia de a lucra de acasă cu toți membrii echipei pentru care acest lucru era posibil, am realizat că planurile noastre de creștere se puteau aplica întocmai, într-un context foarte diferit, dar în care nevoia de tehnologie devenea încă și mai mare”, explică Bogdan Constantinescu. ”Am avut, așadar, inițiativă, ne-am asigurat că avem suficientă marfă disponibilă pentru clienții noștri într-o perioadă în care cererea explodase și am valorificat oportunitățile create. Faptul că facem parte dintr-un mare grup regional de distribuție ne-a dat încredere și stabilitate financiară și ne-a ajutat să ne urmărim obiectivele. La final de an înregistram o creștere substanțială, profitabilă, iar noua noastră divizie de produse pentru utilizatorii individuali era în plin avânt.”

Compania a angajat pe tot parcursul anului trecut și continuă să angajeze și în prezent, consolidându-și echipa - atât pentru zona de consumer, cât și pentru cea a distribuției cu valoare adăugată - cu specialiști cu experiență. Obiectivul de dezvoltare a resursei umane vizează un maxim istoric de peste 65 de angajați și a fost stabilit pentru a susține un portofoliu strategic de peste 1000 de parteneri activi.

”2020 a fost un an în care circumstanțele neobișnuite ne-au făcut să regândim execuția planurilor noastre de dezvoltare și să ne obișnuim să ținem legătura cu partenerii și cu clienții noștri de la distanță,” adaugă Constantinescu. ”A testat încrederea în ecosistemul nostru de distribuție și, de ce nu, și în noi înșine. Dar cum nu era prima criză prin care treceam și cum ne-am obișnuit deja să găsim în orice situație adversă o cale de a ne valorifica oportunitățile, am făcut față condițiilor de piață și am avut o evoluție foarte bună.”

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza