Aniversare pentru Dolce Sport
Dolce Sport, canalul de televiziune tematic al Romtelecom, a implinit pe 13 august 2012 doi ani de la prima transmisiune din studiourile proprii. Potrivit companiei, in aceasta perioada au fost oferite 18.480 de ore de emisie, 4.380 de ore de transmisiuni live, dar si 250 de meciuri din UEFA Champions League, cinci campionate mondiale si sase europene.
”Ne-am facut promisiunea ca la Dolce Sport sa redam competitiei sportive acel element de spectacol unic, sa le dam intalnire iubitorilor de sport intr-un loc in care sa traiasca emotia, fair play-ul, mândria, speranta, unde sa se simta implicati direct, nu doar spectatori. Am vrut sa depasim simpla experienta a vizionarii si sa fim cât mai aproape de una a trairii pentru ca, pâna la urma, divertismentul, indiferent de natura sa, are datoria de a ne bucura in cel mai autentic mod. Acelasi obiectiv l-am avut si in privinta comentariului sportiv: spectacol, nu spectaculos, calitate, nu tabloid”, a declarat Vlad Enachescu, Director, Dolce Sport.
Pentru a difuza si mai mult continut relevant, in 2011 au fost lansate si canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanenta), 3 si 4 (cu emisie temporara), carora le-a urmat apoi Dolce Sport HD pentru a le oferi clientilor o experienţa cât mai apropiata de atmosfera de pe arenele sportive. Dolce Sport este prezent si online.
De-a lungul celor doi ani, cei peste 1,2 milioane de abonati Dolce s-au bucurat de competitii sportive importante live, unele dintre ele in exclusivitate. In acest an Dolce Sport si-a schimbat identitatea vizuala, in ton cu continutul atractiv oferit si cu mobilitatea de care a dat dovada in acesti doi ani de existenta.
Dolce Sport a creat pentru telespectatorii sai si un program de wellness, care promoveaza sportul ca solutie pentru starea de bine si de sanatate, depasind astfel conditia de simplu furnizor de continut sportiv.
Cu o experienta de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune (satelit, IPTV si cablu), internet si voce. Romtelecom a intrat pe piata serviciilor de televiziune in 2006, ocupând in prezent locul doi pe acest segment. La finalul trimestrului al doilea din 2012, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienti in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si soluţii complexe de business ICT.
Pentru a difuza si mai mult continut relevant, in 2011 au fost lansate si canalele Dolce Sport 2 (cu emisie permanenta), 3 si 4 (cu emisie temporara), carora le-a urmat apoi Dolce Sport HD pentru a le oferi clientilor o experienţa cât mai apropiata de atmosfera de pe arenele sportive. Dolce Sport este prezent si online.
De-a lungul celor doi ani, cei peste 1,2 milioane de abonati Dolce s-au bucurat de competitii sportive importante live, unele dintre ele in exclusivitate. In acest an Dolce Sport si-a schimbat identitatea vizuala, in ton cu continutul atractiv oferit si cu mobilitatea de care a dat dovada in acesti doi ani de existenta.
Dolce Sport a creat pentru telespectatorii sai si un program de wellness, care promoveaza sportul ca solutie pentru starea de bine si de sanatate, depasind astfel conditia de simplu furnizor de continut sportiv.
Cu o experienta de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune (satelit, IPTV si cablu), internet si voce. Romtelecom a intrat pe piata serviciilor de televiziune in 2006, ocupând in prezent locul doi pe acest segment. La finalul trimestrului al doilea din 2012, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienti in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si soluţii complexe de business ICT.
Citeşte mai multe despre:
Dolce Sport, Romtelecom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza