Alstom va furniza încă 17 trenuri electrice de lung parcurs Coradia Stream pentru România
Alstom și Autoritatea Română pentru Reforma Feroviară (ARF) au semnat un act adițional la contractul inițial pentru livrarea unor trenuri electrice inter-regionale Coradia Stream suplimentare și a serviciilor de întreținere asociate timp de 15 ani. Aceste trenuri vor completa primele 20 de unități, comandate în martie 2022, creând astfel prima flotă feroviară de călători furnizată de Alstom în România.
"Mă bucur că ARF a decis deja să extindă numărul de pasageri care vor beneficia de avantajele trenurilor noastre, aproape dublând comanda inițială. Acest lucru arată încrederea clienților noștri în Coradia Stream ca produs de referință pentru o rețea feroviară modernă în România. Aceste 37 de trenuri electrice inter-regionale moderne vor contribui în mod semnificativ la tranziția țării către o mobilitate sustenabilă – în conformitate cu ambiția Alstom de a deschide calea către o mobilitate mai ecologică și mai inteligentă la nivel mondial. Sunt încântat că România se alătură numeroaselor țări europene care beneficiază de tehnologiile feroviare regionale marca Alstom”, a declarat Gabriel Stanciu, Managing Director Alstom România, Bulgaria și Moldova.
Dezvoltate pentru piața europeană, trenurile Coradia Stream sunt echipate cu sistemul de control al traficului ERTMS Nivelul 2 și respectă atât standardele europene (EN), cât și Specificațiile tehnice de interoperabilitate (STI), fiind capabile să funcționeze pe toate principalele sisteme europene de alimentare cu energie. Viteza maximă a trenurilor va fi de 160 km/h.
Potrivit companiei, fiecare tren va avea șase vagoane, o capacitate totală de 350 de locuri și podea 100% joasă, pentru a asigura un acces facil pentru toți pasagerii. Vor fi două uși de acces pe fiecare parte a vagoanelor de mijloc și o ușă pe fiecare parte a vagoanelor de capăt. Sistemul de informare a pasagerilor va include un sistem de informare sonoră și un sistem de afișare dinamică. Fiecare vagon va fi echipat cu suport pentru bagaje de dimensiuni mari.
Trenurile Coradia Stream vor fi echipate și cu un sistem digital de numărare a călătorilor, cu senzori de înaltă precizie. Fiecare tren va avea patru toalete ecologice, distribuite uniform pe toată lungimea trenului, una fiind adaptată și pentru utilizarea de către persoane cu mobilitate redusă. Configurația finală, culorile și finisajele vor fi complet personalizate conform cerințelor Autorității Contractante în faza de proiectare.
Coradia Stream este o unitate electrică multiplă (EMU) de înaltă performanță, cu podea joasă, de ultimă generație, care oferă un design modular, permițând operatorilor să aleagă cea mai potrivită configurație. Dezvoltat pentru piața europeană, modelul Coradia Stream se bucură de un succes uriaș în toată Europa, cu aproape 900 de trenuri comandate deja în Danemarca, Germania, Italia, Luxemburg, Spania și Țările de Jos – împreună cu România. Trenurile din Italia sunt în funcțiune de la jumătatea anului 2019, dovedind încă o dată fiabilitatea acestei soluții. Familia de trenuri Coradia Stream oferă, de asemenea, soluții de tracțiune fără emisii, cum ar fi alimentarea cu baterii sau hidrogen pentru liniile neelectrificate.
Alstom activează în România de aproape 30 de ani și este lider de piață în soluții de electrificare și semnalizare feroviară. Compania este responsabilă de implementarea soluțiilor de semnalizare sau electrificare pe mai mult de 75% din coridorul feroviar Rin-Dunăre de pe teritoriul României. Prima soluție de semnalizare urbană de tip CBTC din țară este în implementare de către Alstom pe Linia 5 de metrou din București. Compania este de 18 ani și furnizorul de servicii de mentenanță pentru flota de metrou din București.
Dezvoltate pentru piața europeană, trenurile Coradia Stream sunt echipate cu sistemul de control al traficului ERTMS Nivelul 2 și respectă atât standardele europene (EN), cât și Specificațiile tehnice de interoperabilitate (STI), fiind capabile să funcționeze pe toate principalele sisteme europene de alimentare cu energie. Viteza maximă a trenurilor va fi de 160 km/h.
Potrivit companiei, fiecare tren va avea șase vagoane, o capacitate totală de 350 de locuri și podea 100% joasă, pentru a asigura un acces facil pentru toți pasagerii. Vor fi două uși de acces pe fiecare parte a vagoanelor de mijloc și o ușă pe fiecare parte a vagoanelor de capăt. Sistemul de informare a pasagerilor va include un sistem de informare sonoră și un sistem de afișare dinamică. Fiecare vagon va fi echipat cu suport pentru bagaje de dimensiuni mari.
Trenurile Coradia Stream vor fi echipate și cu un sistem digital de numărare a călătorilor, cu senzori de înaltă precizie. Fiecare tren va avea patru toalete ecologice, distribuite uniform pe toată lungimea trenului, una fiind adaptată și pentru utilizarea de către persoane cu mobilitate redusă. Configurația finală, culorile și finisajele vor fi complet personalizate conform cerințelor Autorității Contractante în faza de proiectare.
Coradia Stream este o unitate electrică multiplă (EMU) de înaltă performanță, cu podea joasă, de ultimă generație, care oferă un design modular, permițând operatorilor să aleagă cea mai potrivită configurație. Dezvoltat pentru piața europeană, modelul Coradia Stream se bucură de un succes uriaș în toată Europa, cu aproape 900 de trenuri comandate deja în Danemarca, Germania, Italia, Luxemburg, Spania și Țările de Jos – împreună cu România. Trenurile din Italia sunt în funcțiune de la jumătatea anului 2019, dovedind încă o dată fiabilitatea acestei soluții. Familia de trenuri Coradia Stream oferă, de asemenea, soluții de tracțiune fără emisii, cum ar fi alimentarea cu baterii sau hidrogen pentru liniile neelectrificate.
Alstom activează în România de aproape 30 de ani și este lider de piață în soluții de electrificare și semnalizare feroviară. Compania este responsabilă de implementarea soluțiilor de semnalizare sau electrificare pe mai mult de 75% din coridorul feroviar Rin-Dunăre de pe teritoriul României. Prima soluție de semnalizare urbană de tip CBTC din țară este în implementare de către Alstom pe Linia 5 de metrou din București. Compania este de 18 ani și furnizorul de servicii de mentenanță pentru flota de metrou din București.
Citeşte mai multe despre:
Alstom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza