Alstom prezintă la București trenul regional Coradia
Alstom a prezentat la stația Gara de Nord din București trenul Coradia Polyvalent, cu ocazia Summit-ului de investiții feroviare. Proiectat și realizat în Franța, trenul, construit special pentru România, este pe deplin funcțional dar fără amenajări interioare. Potrivit companiei, proiectarea, configurarea și amenajarea interioarelor vor fi realizate în întregime pe plan local, în conformitate cu cerințele specifice ale clientului.
Proiectul constă în lucrări de modernizare și semnalizare pe tronsonul de 170 de kilometri Sighișoara-Coșlariu-Simeria, care va fi echipat cu Atlas 200, soluția Alstom pentru semnalizări ERTMS Nivelul 2.
Proiectul include livrarea către CFR a unui tren de tip regional Coradia Polyvalent bi-modal (electric și diesel) pentru testarea și măsurarea performanțelor sistemelor instalate.
"Alstom este unul dintre cei mai mari producători de trenuri din lume și totuși România nu a avut niciun tren Alstom până acum. Situația se va schimba odată cu sosirea trenului Coradia Polyvalent care sper să fie unul din multele trenuri Alstom – urbane sau regionale – care vor circula în România. Cu toate că acest prim tren va avea o destinație specifică, și anume pentru CFR Infrastructură, pentru proiectele de reabilitare a infrastructurii feroviare derulate de aceasta, acest model foarte performant este ideal ca tren de călători pentru țara noastră, având în vedere cât de bine răspunde peisajului local, cerințelor tehnice și nevoilor de capacitate. Acesta este un tren de referință pentru regiunea Europei de Sud-Est”, a spus Gabriel Stanciu, Directorul General al Alstom pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.
Compania a preceizat că acest tren de patru vagoane face parte din familia de trenuri regionale Coradia, una dintre gamele de produse cel mai bine vândute de Alstom în Europa și prezintă toate calitățile gamei Coradia: grad ridicat de modularitate, siguranță și respect față de mediul înconjurător, 90% din componentele sale fiind reciclabile. Trenul poate circula atât pe linii electrificate, cât și neelectrificate, cu o viteză maximă de 160 km/h.
Gama Coradia de trenuri regionale modulare de la Alstom și-a demonstrat eficiența în exploatare pe o perioadă de peste 16 ani. Au fost vândute peste 2.400 de astfel de trenuri în toată lumea, având un grad ridicat de disponibilitate. Trenurile Coradia sunt utilizate în nouă țări din Europa.
Patru fabrici Alstom franceze au contribuit la dezvoltarea produsului Coradia Polyvalent: Reichshoffen pentru proiectare și fabricație, Le Creusot pentru boghiuri, Ornans pentru motoare și Tarbes pentru echipamentele sistemului de tracțiune.
Alstom este prezent în România de mai bine de 20 de ani și în prezent are 500 de angajați. Compania are șapte proiecte în diferite faze de implementare, inclusiv pentru întreținerea flotei de trenuri de metrou și lucrări complexe de reabilitare a căii ferate.
Proiectul include livrarea către CFR a unui tren de tip regional Coradia Polyvalent bi-modal (electric și diesel) pentru testarea și măsurarea performanțelor sistemelor instalate.
"Alstom este unul dintre cei mai mari producători de trenuri din lume și totuși România nu a avut niciun tren Alstom până acum. Situația se va schimba odată cu sosirea trenului Coradia Polyvalent care sper să fie unul din multele trenuri Alstom – urbane sau regionale – care vor circula în România. Cu toate că acest prim tren va avea o destinație specifică, și anume pentru CFR Infrastructură, pentru proiectele de reabilitare a infrastructurii feroviare derulate de aceasta, acest model foarte performant este ideal ca tren de călători pentru țara noastră, având în vedere cât de bine răspunde peisajului local, cerințelor tehnice și nevoilor de capacitate. Acesta este un tren de referință pentru regiunea Europei de Sud-Est”, a spus Gabriel Stanciu, Directorul General al Alstom pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.
Compania a preceizat că acest tren de patru vagoane face parte din familia de trenuri regionale Coradia, una dintre gamele de produse cel mai bine vândute de Alstom în Europa și prezintă toate calitățile gamei Coradia: grad ridicat de modularitate, siguranță și respect față de mediul înconjurător, 90% din componentele sale fiind reciclabile. Trenul poate circula atât pe linii electrificate, cât și neelectrificate, cu o viteză maximă de 160 km/h.
Gama Coradia de trenuri regionale modulare de la Alstom și-a demonstrat eficiența în exploatare pe o perioadă de peste 16 ani. Au fost vândute peste 2.400 de astfel de trenuri în toată lumea, având un grad ridicat de disponibilitate. Trenurile Coradia sunt utilizate în nouă țări din Europa.
Patru fabrici Alstom franceze au contribuit la dezvoltarea produsului Coradia Polyvalent: Reichshoffen pentru proiectare și fabricație, Le Creusot pentru boghiuri, Ornans pentru motoare și Tarbes pentru echipamentele sistemului de tracțiune.
Alstom este prezent în România de mai bine de 20 de ani și în prezent are 500 de angajați. Compania are șapte proiecte în diferite faze de implementare, inclusiv pentru întreținerea flotei de trenuri de metrou și lucrări complexe de reabilitare a căii ferate.
Citeşte mai multe despre:
Alstom, Coradia Polyvalent
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza