Alstom își dezvăluie strategia și obiectivele pentru 2020
Vizând printre altele o creștere organică a vânzărilor cu 5% pe an până în 2020, Alstom găzduiește astăzi o întâlnire cu investitorii și analiștii financiari la unitatea sa din Villeurbanne (Franța), dedicată activității de semnalizare. Cu această ocazie, Henri Poupart-Lafarge, Președinte și CEO, și Marie-José Donsion, Director Financiar, împreună cu alți directori executivi, prezintă prioritățile strategice, operaționale și financiare stabilite de Alstom pentru 2020.
Reorientată în prezent spre transport, compania Alstom își desfășoară activitatea într-o piață ce prezintă o creștere constantă de 2,8% pe an. Potrivit companiei, cererea rămâne puternică, impulsionată de urbanizare și preocupările pentru protejarea mediului înconjurător. Transportul urban continuă să fie segmentul de piață cu creșterea cea mai semnificativă (+4,1% pe an).
De asemenea, compania consideră că pentru a răspunde necesităților tot mai mari de mobilitate, clienți cu medii de reglementare diferite în funcție de țară au nevoie de optimizarea cheltuielilor de capital și operaționale prin reducerea costurilor de întreținere, economisirea energiei, extinderea duratei de viață și îmbunătățirea disponibilității soluțiilor. Cerințele lor cuprind din ce în ce mai mult creșterea siguranței, a performanței și a numărului de soluții ecologice, dat fiind că se confruntă cu concurența puternică a transportului intermodal. Capacitatea de localizare a activităților de producție și inginerie devine și ea un factor important în luarea deciziilor clienților din sectorul public.
În acest context, Alstom a definit un obiectiv clar pentru 2020: să devină partenerul preferat al orașelor, țărilor și operatorilor, oferindu-le soluția la necesitățile lor de mobilitate. Aceasta înseamnă intrarea în topul jucătorilor din toate regiunile lumii și în toate segmentele de piață. Potrivit companiei, strategia Alstom pentru 2020 se bazează pe următorii cinci piloni:
Organizație orientată spre clienți - Alstom beneficiază de cote de piață solide în întreaga lume, cu obiectivul de a deveni numărul 1 sau 2 pe toate continentele. Compania este organizată în regiuni cu capacitate de acțiune și decizie și cu propriul lanț de distribuție și aprovizionare pentru a răspunde necesităților locale utilizând resursele și capacitățile locale. Acestea se bazează pe o rețea de amplasamente industriale locale și parteneriate strategice în întreaga lume. Nevoia de consolidare continuă a acestei rețele și a competențelor locale va implica cheltuieli suplimentare de capital în valoare de 300 milioane EUR în următorii trei ani.
Gamă completă de soluții - Alstom oferă cea mai largă gamă de soluții din industrie, de la componente la trenuri, semnalizare și servicii și până la sisteme complet integrate și se mândrește cu poziții de lider în fiecare segment de piață. Alstom este liderul mondial în sisteme integrate. Până în 2020, semnalizarea, sistemele și serviciile ar trebui să reprezinte 60% din vânzările Alstom.
Crearea de valoare prin inovare - Inovarea este o sursă de competitivitate și diferențiere pentru Alstom, precum și un catalizator pentru contracte și piețe noi. Compania dorește ca 30% din comenzile sale să provină din produse nou dezvoltate până în 2020. Axele principale de dezvoltare sunt costul total de proprietate aferent soluțiilor noastre și experiența pasagerilor.
Excelență operațională și în protecția mediului - Prin îmbunătățirea competitivității ofertei sale și excelența în managementul proiectelor, Alstom vizează reducerea costurilor sale pentru a depăși scăderea globală a prețurilor și a susține îmbunătățirea marjei. Se anticipează că economiile în aprovizionare vor crește la 250 de milioane EUR pe an. Amprenta activităților de producție și proiectare va continua să crească la nivel global, în timp ce în Europa acestea se vor adapta la volumul de activitate. Se lansează un program dedicat, Cash Focus, ce implementează acțiuni puternice ale conducerii asupra capitalului social. În ceea ce privește excelența în protecția mediului, consumul de energie se va reduce până în 2020 cu 20% în cazul soluțiilor și cu 10% în cazul operațiunilor.
Diversitate și spirit antreprenorial în rândul angajaților - Pentru a reflecta baza de pasageri a Alstom, compania dorește să crească semnificativ diversitatea, cu obiectivul ca 25% din rolurile de conducere sau profesionale să fie ocupate de femei, iar 50% din conducerea superioară sau rezerva de talente să fie reprezentată de persoane din afara Europei în termen de cinci ani. Angajații Alstom din întreaga lume împărtășesc aceeași cultură bazată pe integritate înaltă și valori etice.
Obiective pentru 2020
Până în 2020, vânzările trebuie să crească organic cu 5% pe an.
Marja EBIT ajustată trebuie să atingă 7% până în 2020, fiind stimulată de volum, de diversitatea portofoliului și de rezultatul acțiunilor axate pe excelența operațională.
Până în 2020, Alstom anticipează conversia în proporție de c. 100% a venitului net în flux liber de lichidități.
De asemenea, compania consideră că pentru a răspunde necesităților tot mai mari de mobilitate, clienți cu medii de reglementare diferite în funcție de țară au nevoie de optimizarea cheltuielilor de capital și operaționale prin reducerea costurilor de întreținere, economisirea energiei, extinderea duratei de viață și îmbunătățirea disponibilității soluțiilor. Cerințele lor cuprind din ce în ce mai mult creșterea siguranței, a performanței și a numărului de soluții ecologice, dat fiind că se confruntă cu concurența puternică a transportului intermodal. Capacitatea de localizare a activităților de producție și inginerie devine și ea un factor important în luarea deciziilor clienților din sectorul public.
În acest context, Alstom a definit un obiectiv clar pentru 2020: să devină partenerul preferat al orașelor, țărilor și operatorilor, oferindu-le soluția la necesitățile lor de mobilitate. Aceasta înseamnă intrarea în topul jucătorilor din toate regiunile lumii și în toate segmentele de piață. Potrivit companiei, strategia Alstom pentru 2020 se bazează pe următorii cinci piloni:
Organizație orientată spre clienți - Alstom beneficiază de cote de piață solide în întreaga lume, cu obiectivul de a deveni numărul 1 sau 2 pe toate continentele. Compania este organizată în regiuni cu capacitate de acțiune și decizie și cu propriul lanț de distribuție și aprovizionare pentru a răspunde necesităților locale utilizând resursele și capacitățile locale. Acestea se bazează pe o rețea de amplasamente industriale locale și parteneriate strategice în întreaga lume. Nevoia de consolidare continuă a acestei rețele și a competențelor locale va implica cheltuieli suplimentare de capital în valoare de 300 milioane EUR în următorii trei ani.
Gamă completă de soluții - Alstom oferă cea mai largă gamă de soluții din industrie, de la componente la trenuri, semnalizare și servicii și până la sisteme complet integrate și se mândrește cu poziții de lider în fiecare segment de piață. Alstom este liderul mondial în sisteme integrate. Până în 2020, semnalizarea, sistemele și serviciile ar trebui să reprezinte 60% din vânzările Alstom.
Crearea de valoare prin inovare - Inovarea este o sursă de competitivitate și diferențiere pentru Alstom, precum și un catalizator pentru contracte și piețe noi. Compania dorește ca 30% din comenzile sale să provină din produse nou dezvoltate până în 2020. Axele principale de dezvoltare sunt costul total de proprietate aferent soluțiilor noastre și experiența pasagerilor.
Excelență operațională și în protecția mediului - Prin îmbunătățirea competitivității ofertei sale și excelența în managementul proiectelor, Alstom vizează reducerea costurilor sale pentru a depăși scăderea globală a prețurilor și a susține îmbunătățirea marjei. Se anticipează că economiile în aprovizionare vor crește la 250 de milioane EUR pe an. Amprenta activităților de producție și proiectare va continua să crească la nivel global, în timp ce în Europa acestea se vor adapta la volumul de activitate. Se lansează un program dedicat, Cash Focus, ce implementează acțiuni puternice ale conducerii asupra capitalului social. În ceea ce privește excelența în protecția mediului, consumul de energie se va reduce până în 2020 cu 20% în cazul soluțiilor și cu 10% în cazul operațiunilor.
Diversitate și spirit antreprenorial în rândul angajaților - Pentru a reflecta baza de pasageri a Alstom, compania dorește să crească semnificativ diversitatea, cu obiectivul ca 25% din rolurile de conducere sau profesionale să fie ocupate de femei, iar 50% din conducerea superioară sau rezerva de talente să fie reprezentată de persoane din afara Europei în termen de cinci ani. Angajații Alstom din întreaga lume împărtășesc aceeași cultură bazată pe integritate înaltă și valori etice.
Obiective pentru 2020
Până în 2020, vânzările trebuie să crească organic cu 5% pe an.
Marja EBIT ajustată trebuie să atingă 7% până în 2020, fiind stimulată de volum, de diversitatea portofoliului și de rezultatul acțiunilor axate pe excelența operațională.
Până în 2020, Alstom anticipează conversia în proporție de c. 100% a venitului net în flux liber de lichidități.
Citeşte mai multe despre:
Alstom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza