Alstom a obținut un proiect de refacere a sistemului de semnalizare în Marea Britanie
Alstom a obținut un contract din partea Network Rail pentru refacerea completă a sistemului de semnalizare pe magistrala Great Western Main Line, între stațiile Reading și Paddington din partea de vest a Londrei. Valoarea acestui contract se ridică la peste 100 de milioane de euro. Network Rail și Alstom au lucrat în strânsă colaborare la dezvoltarea unei soluții de centralizare (interlocking) bazate pe gama Smartlock de la Alstom, care va fi gata pentru instalare în sistem ETCS, făcând posibilă funcționarea trenurilor cu capabilități de ETCS pe segmentul respectiv de linie.
Soluțiile de centralizare Smartlock, deja verificate, au fost dezvoltate pentru cele mai complexe și dificile proiecte mari de refacere a sistemului de semnalizare al căii ferate. Lucrările, care includ atât înlocuirea echipamentelor existente, cât și remodelarea unor linii, au fost deja demarate, astfel încât termenul strâns de livrare să poată fi respectat, urmând a fi finalizate la sfârșitul anului 2017. “Alstom se mândrește să participe la acest proiect și va furniza companiei Network Rail soluții de ultimă generație, verificate și fiabile” a declarat Nick Crossfield, Director Executiv al diviziei Control Trenuri din Marea Britanie.
În luna februarie 2014, societatea ABC Electrification Ltd, partener al Alstom într-o asociere în participațiune, a fost unul dintre cei patru furnizori selectați pentru a derula un program de electrificare de 2,4 miliarde euro, pentru electrificarea a peste 3000 de kilometri de cale ferată în Regatul Unit, în următorii șapte ani. În noiembrie 2015, Alstom a obținut un contract cadru cu Network Rail, pentru proiectarea și dezvoltarea Sistemului European de Control al Traficului Feroviar (ETCS Nivelul 2), cu utilizarea tehnologiei Atlas de la Alstom, care și-a dovedit deja fiabilitatea, iar recent i-a fost atribuit un prim contract de implementare a soluției ETCS cu echipamente instalate la bord în trenurile intercity.
In calitatea sa de furnizor principal, compania Alstom este acum responsabilă pentru realizarea înnoirii și îmbunătățirii sistemului de semnalizare în trei din cele opt zone geografice din Marea Britanie: Central East, Great Western Inner și Great Western Outer. De asemenea, Alstom este furnizor secundar în alte patru zone geografice, printre care Scoția și Țara Galilor.
În luna februarie 2014, societatea ABC Electrification Ltd, partener al Alstom într-o asociere în participațiune, a fost unul dintre cei patru furnizori selectați pentru a derula un program de electrificare de 2,4 miliarde euro, pentru electrificarea a peste 3000 de kilometri de cale ferată în Regatul Unit, în următorii șapte ani. În noiembrie 2015, Alstom a obținut un contract cadru cu Network Rail, pentru proiectarea și dezvoltarea Sistemului European de Control al Traficului Feroviar (ETCS Nivelul 2), cu utilizarea tehnologiei Atlas de la Alstom, care și-a dovedit deja fiabilitatea, iar recent i-a fost atribuit un prim contract de implementare a soluției ETCS cu echipamente instalate la bord în trenurile intercity.
In calitatea sa de furnizor principal, compania Alstom este acum responsabilă pentru realizarea înnoirii și îmbunătățirii sistemului de semnalizare în trei din cele opt zone geografice din Marea Britanie: Central East, Great Western Inner și Great Western Outer. De asemenea, Alstom este furnizor secundar în alte patru zone geografice, printre care Scoția și Țara Galilor.
Citeşte mai multe despre:
Alstom, Network Rail, ABC Electrification Ltd,
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza