Alstom a finalizat primul său proiect de control al traficului din Serbia
Alstom a livrat Companiei de Căi Ferate din Serbia cea mai recentă tehnologie a sa de centralizare pentru controlul traficului, lucrând în strânsă cooperare cu Institutul sârb Mihajlo Pupin.
Proiectul a fost comandat de către compania RZD International din Rusia. Cu opt din cele 17 linii dedicate exclusiv transportului de marfă, Pancevo este una dintre cele mai mari și mai importante stații de cale ferată din Serbia.
Reabilitarea sa este prima etapă a unui proiect ambițios de reconstruire a 20 km din linia de cale ferată care leagă Pancevo de Belgrad, pentru a asigura traficul intens al navetiștilor între cele două orașe și a optimiza și mai mult traficul internațional spre România. În prezent, pe această linie circulă zilnic 60 de trenuri de pasageri și de marfă și se anticipează că acest număr va crește la 136 de trenuri până în 2020. "Suntem foarte mândri că am reușit să livrăm acest proiect inovator în numai 20 de luni, împreună cu partenerul nostru local, Institutul Mihajlo Pupin, într-un context plin de provocări. Aceasta este una din primele implementări ale unui sistem de centralizare modern în Serbia, unde regulile de semnalizare și operare sunt foarte diferite de cele din alte țări europene”, a spus Gabriel Stanciu, Directorul General Alstom pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.
Pentru acest proiect, Alstom a implementat soluția sa de centralizare Smartlock 400. Instalate în peste 25 de țări cu principii de semnalizare diferite, printre care Italia, Danemarca, Turcia și România, soluțiile Smartlock au capacitatea de a gestiona până la 1.400 de trasee. Smartlock 400, cea mai recentă versiune din familia Smartlock, asigură interfața directă cu echipamentele din cale, fără a mai fi necesare relee intermediare. Aceasta înseamnă că timpul de răspuns poate fi redus și mai mult, minimizându-se, în același timp, spațiul necesar pentru echipamentele din cale și costurile de întreținere.
Acest proiect integrează soluția Alstom Smartlock 400 cu noul echipament proiectat și produs de Institutul Mihajlo Pupin, utilizat pentru prima oară la scară industrială. Noua soluție a devenit operațională în urma unor teste extinse.
În total, 25 de specialiști de la Alstom s-au implicat în proiectarea și implementarea acestui contract. Echipa Alstom din România s-a ocupat de proiectarea și de managementul proiectului, în timp ce echipa din Bologna (Italia) a livrat produsele și a contribuit la coordonarea proiectului. Echipa română a asigurat, de asemenea, instruirea a peste 25 de angajați sârbi din cadrul operatorului feroviar din Serbia, care au învățat astfel să utilizeze aceste soluții moderne.
Reabilitarea sa este prima etapă a unui proiect ambițios de reconstruire a 20 km din linia de cale ferată care leagă Pancevo de Belgrad, pentru a asigura traficul intens al navetiștilor între cele două orașe și a optimiza și mai mult traficul internațional spre România. În prezent, pe această linie circulă zilnic 60 de trenuri de pasageri și de marfă și se anticipează că acest număr va crește la 136 de trenuri până în 2020. "Suntem foarte mândri că am reușit să livrăm acest proiect inovator în numai 20 de luni, împreună cu partenerul nostru local, Institutul Mihajlo Pupin, într-un context plin de provocări. Aceasta este una din primele implementări ale unui sistem de centralizare modern în Serbia, unde regulile de semnalizare și operare sunt foarte diferite de cele din alte țări europene”, a spus Gabriel Stanciu, Directorul General Alstom pentru România, Bulgaria și Republica Moldova.
Pentru acest proiect, Alstom a implementat soluția sa de centralizare Smartlock 400. Instalate în peste 25 de țări cu principii de semnalizare diferite, printre care Italia, Danemarca, Turcia și România, soluțiile Smartlock au capacitatea de a gestiona până la 1.400 de trasee. Smartlock 400, cea mai recentă versiune din familia Smartlock, asigură interfața directă cu echipamentele din cale, fără a mai fi necesare relee intermediare. Aceasta înseamnă că timpul de răspuns poate fi redus și mai mult, minimizându-se, în același timp, spațiul necesar pentru echipamentele din cale și costurile de întreținere.
Acest proiect integrează soluția Alstom Smartlock 400 cu noul echipament proiectat și produs de Institutul Mihajlo Pupin, utilizat pentru prima oară la scară industrială. Noua soluție a devenit operațională în urma unor teste extinse.
În total, 25 de specialiști de la Alstom s-au implicat în proiectarea și implementarea acestui contract. Echipa Alstom din România s-a ocupat de proiectarea și de managementul proiectului, în timp ce echipa din Bologna (Italia) a livrat produsele și a contribuit la coordonarea proiectului. Echipa română a asigurat, de asemenea, instruirea a peste 25 de angajați sârbi din cadrul operatorului feroviar din Serbia, care au învățat astfel să utilizeze aceste soluții moderne.
Citeşte mai multe despre:
Alstom
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza