Agroland raporteaza cresterea cifrei de afaceri
Afacerile Agroland, distribuitor de furaje si pui de o zi, au crescut in primul trimestru al acestui an, cu 20% fata de aceeasi perioada din 2011, la 2,3 milioane de euro.
Din totalul cifrei de afaceri aferente perioadei ianuarie-martie, 60% revin distributiei de furaje pentru animale, iar 25% au fost generate de segmentul de comercializare a puilor de o zi. Alte 10 procente au provenit din vanzarea produselor pentru gradina, iar 5% de la segmentul de hrana pentru animale de companie (pet food).
Distribuitorul de furaje pentru animale a lansat pe piata, in luna februarie, primul furaj pentru pasari cu imbogatit cu Omega 3, care a contribuit la business cu 3%.
“Ne-am incadrat in previziuni, chiar daca luna februarie a fost foarte grea din cauza temperaturilor foarte scazute. Datorita actiunii autoritatilor in vederea combaterii contrabandei, putem spune ca in aprilie deja se simte o crestere semnificativa a afacerilor comerciantilor care lucreaza legal, atat din punct de vedere fiscal, cat si sanitar-veterinar. In conditiile cresterii ireversibile, la nivel mondial, a pretului alimentelor si materiilor prime agricole, recomandam cat mai multor familii sa gaseasca surse alternative si stabile pentru hrana lor”, a declarat Horia Cardos, director general al Agroland.
In primele trei luni ale anului, dupa implinirea a 15 ani de activitate, Agroland a deschis patru noi magazine, in Ramnicu Valcea, Bailesti, Craiova si Targu Jiu, reprezentand 30% din totalul investitiei pentru anul 2012.
De asemenea, compania a inaugurat un nou depozit la Ploiesti, a finalizat negocierea pentru un nou sistem ERP si a mai achizitionat trei masini de transport.
La inceputul anului, Agroland isi anuntase intentia ca pana la finele lui 2012 sa inaugureze 20 de magazine, patru patru proprii si 16 francize, insa aceste planuri au fost deja realizate in primul trimestru. Distribuitorul de hrana pentru animale lucreaza cu 55 de parteneri in franciza, care gestioneaza, in total, 149 de unitati.
Anual, compania investeste intre 100.000 si 150.000 de euro in dezvoltarea retelei de magazine, a retelei de depozite si transport, dar si in infrastructura de IT. Investitia aferenta acestui an se va amortiza in urmatorii trei-cinci ani, potrivit estimarilor companiei. In 2011, compania a inregistrat afaceri de 10 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul anterior, marcand cea mai buna evolutie pentru businessul inaugurat in 1997. Segmentul de hrana pentru animale a contribuit cu peste 50% la business. Agroland este prezent in 28 de judete, prin intermediul a 168 de magazine si distribuie peste 250 de produse diferite. Pentru perioada 2012-2014, Agroland tinteste dublarea cifrei de afaceri.
Distribuitorul de furaje pentru animale a lansat pe piata, in luna februarie, primul furaj pentru pasari cu imbogatit cu Omega 3, care a contribuit la business cu 3%.
“Ne-am incadrat in previziuni, chiar daca luna februarie a fost foarte grea din cauza temperaturilor foarte scazute. Datorita actiunii autoritatilor in vederea combaterii contrabandei, putem spune ca in aprilie deja se simte o crestere semnificativa a afacerilor comerciantilor care lucreaza legal, atat din punct de vedere fiscal, cat si sanitar-veterinar. In conditiile cresterii ireversibile, la nivel mondial, a pretului alimentelor si materiilor prime agricole, recomandam cat mai multor familii sa gaseasca surse alternative si stabile pentru hrana lor”, a declarat Horia Cardos, director general al Agroland.
In primele trei luni ale anului, dupa implinirea a 15 ani de activitate, Agroland a deschis patru noi magazine, in Ramnicu Valcea, Bailesti, Craiova si Targu Jiu, reprezentand 30% din totalul investitiei pentru anul 2012.
De asemenea, compania a inaugurat un nou depozit la Ploiesti, a finalizat negocierea pentru un nou sistem ERP si a mai achizitionat trei masini de transport.
La inceputul anului, Agroland isi anuntase intentia ca pana la finele lui 2012 sa inaugureze 20 de magazine, patru patru proprii si 16 francize, insa aceste planuri au fost deja realizate in primul trimestru. Distribuitorul de hrana pentru animale lucreaza cu 55 de parteneri in franciza, care gestioneaza, in total, 149 de unitati.
Anual, compania investeste intre 100.000 si 150.000 de euro in dezvoltarea retelei de magazine, a retelei de depozite si transport, dar si in infrastructura de IT. Investitia aferenta acestui an se va amortiza in urmatorii trei-cinci ani, potrivit estimarilor companiei. In 2011, compania a inregistrat afaceri de 10 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul anterior, marcand cea mai buna evolutie pentru businessul inaugurat in 1997. Segmentul de hrana pentru animale a contribuit cu peste 50% la business. Agroland este prezent in 28 de judete, prin intermediul a 168 de magazine si distribuie peste 250 de produse diferite. Pentru perioada 2012-2014, Agroland tinteste dublarea cifrei de afaceri.
Citeşte mai multe despre:
Agroland
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza