Într-o eră tehnologică plină de transformări, companiile de telefonie mobilă trebuie să facă față cerințelor tot mai pretențioase ale clienților prin investiții în infrastructură și tehnologie. Vodafone a investit peste trei miliarde de euro în România, spune directorul general al operatorului de telefonie mobilă, Inaki Berroeta. Compania a injectat în ultimii ani aproximativ 100 de milioane de euro anual în România, iar investițiile programate pentru perioada 2014-2016 vor fi suplimentate cu aproximativ 54 de milioane de euro, bani care vor avea că destinație accelerarea dezvolării rețelei 4G, susține Berroeta. În plus, Vodafone a lansat în noiembrie un program prin care o parte din cele 200 de magazine proprii ale operatorului vor fi preluate în sistem de franciză de antreprenori, pentru creșterea vânzărilor și a nivelului de performanță și eficiență al canalului de retail. Nici segmentul corporate nu a fost neglijat: anul acesta, Vodafone a semnat noi contracte cu bănci și companii precum Raiffeisen Bank, Banca Carpatica, Tetra Pak, Danone, Gazprom, Muller și Schneider.
Care sunt cele mai mari provocări pentru Vodafone prezente într-o lume tehnologică în continuă evoluție, când computerele încap într-o brățară și bunurile electrocasnice încep să vorbească? Cum faceți față goanei după tehnologie, dorinței tot mai mari a clienților pentru tehnologie de ultimă generație, care îi face pe oameni să stea la coadă la telefoane ca în pelerinajele religioase?
Cele mai performante gadgeturi și terminale nu ar însemna mare lucru dacă nu ar exista rețele de comunicații mobile capabile să asigure viteza și experiența de navigare la care utilizatorii se așteaptă. De aceea, prioritatea noastră este să ne asigurăm că avem cea mai bună rețea de date mobile din România, iar această performanță a fost certificată în numeroase rânduri de auditori externi precum p3 communications pentru “cel mai bun serviciu de date pentru smartphone” și “cel mai bun serviciu de date mobile broadband” dintre toate rețelele LTE/ UMTS/ GSM, în zonele metropolitane din România. Aceasta este cea de-a patra certificare oferită Vodafone România de către p3 communications pentru performanțele rețelei.
În plus, tehnologia evoluează repede, iar noi trebuie să investim în permanență în infrastructură. România a fost printre primele țări care au beneficiat de tehnologia LTE, iar servicile 4G sunt disponibile în 10 mari orașe ale țării, la viteze de până la 100 Mbps.
Care sunt cele mai mari provocări pentru Vodafone prezente într-o lume tehnologică în continuă evoluție, când computerele încap într-o brățară și bunurile electrocasnice încep să vorbească? Cum faceți față goanei după tehnologie, dorinței tot mai mari a clienților pentru tehnologie de ultimă generație, care îi face pe oameni să stea la coadă la telefoane ca în pelerinajele religioase?
Cele mai performante gadgeturi și terminale nu ar însemna mare lucru dacă nu ar exista rețele de comunicații mobile capabile să asigure viteza și experiența de navigare la care utilizatorii se așteaptă. De aceea, prioritatea noastră este să ne asigurăm că avem cea mai bună rețea de date mobile din România, iar această performanță a fost certificată în numeroase rânduri de auditori externi precum p3 communications pentru “cel mai bun serviciu de date pentru smartphone” și “cel mai bun serviciu de date mobile broadband” dintre toate rețelele LTE/ UMTS/ GSM, în zonele metropolitane din România. Aceasta este cea de-a patra certificare oferită Vodafone România de către p3 communications pentru performanțele rețelei.
În plus, tehnologia evoluează repede, iar noi trebuie să investim în permanență în infrastructură. România a fost printre primele țări care au beneficiat de tehnologia LTE, iar servicile 4G sunt disponibile în 10 mari orașe ale țării, la viteze de până la 100 Mbps.
For more details and photos, see the December print edition of Business Arena.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza