Links Sitemap Business Linker Sitemap

Romania este invitata sa jurizeze la Eurobest

1811 afisari
Romania este invitata sa jurizeze la categoria traditionala TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio a noii editii Eurobest. Adrian Botan, McCann, Liviu David, Next Advertising si Mihai Gongu, Graffiti BBDO, sunt pe lista scurta pentru Eurobest.
In 2010, dincolo de sectiunea PR, Romania jurizeaza si la TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio. Numele propuse fac trimitere la cariere cu peste zece ani in industrie, care fac diferenta, fara a uita insa de vocea influenta a noii generatii.
“Este o mare satisfactie sa reunim pentru a doua oara in perimetrul aceleiasi foi de hartie trei nume cu rezonanta. La primul nostru an de competitie pentru Young Lions, i-am avut printre jurati pe Adrian Botan (McCann) si pe Liviu David (azi Next) la vremea aceea on line, din Australia. In prima echipa de tineri romani care intrau in arena unei competitii de anvergura Cannes, post-jurizare locala, si Mihai Gongu. La aproape sase ani distanta, Mihai este detinatorul unui portofoliu rezonant de premii si proiecte interesante, ce l-au recomandat pentru postura de Director de Creatie al Graffiti / BBDO. Este frumos cum doua generatii – Botan, David pe de-o parte si Gongu pe de alta -  se intersecteaza dupa ani in contexte relationate cu mediul international”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul IAF in Romania, structura care organizeaza Eurobest.Botan, David si Gongu sunt nume care genereaza deopotriva inspiratie, capitalizeaza entuziasm si construiesc proiecte memorabile, care fac ca industria sa accelereze ritmul, vrei-nu-vrei.
Juratul ales va reprezenta Romania alaturi de alte nume sonore ale creativitatii europene, in contextul oferit de Eurobest, festival ce va avea loc la Hamburg, la inceputul lunii decembrie.
 Anul trecut delegatia Romaniei a numarat peste douazeci de participanti, dintre care aproape jumatate studenti ai The Alternative School for Creative Thinking.
Dupa Stockholm si Amsterdam, Hamburg este cea de a treia capitala creativa care isi primeste musafirii veniti din toate colturile batranului continent sa celebreze ideile expresive, magnetice, eficiente, generatoare de conversatie si in cele din urma de schimbari la scara sociala.
Selectia acestor capitale are loc pornind de la anualul Cannes Report, care cuprinde si clasamentul celor mai premiate orase, autentice hub-uri pentru spiritele neadecvate conventiei caldute.
Organizat la inceputul lui decembrie, Eurobest este un Mos Nicolae al creativilor cu zvac si de aceea unul dintre acele contexte care-i premiaza pe obraznicii cu minte frumoasa si cu chef de explorare dincolo de perimetrul cutiutei pe care restul lumii le-o atarna de gat.
Inscrierile la Eurobest se inchid la 15 octombrie. Anul acesta au aparut noi sectiuni, iar printre cele mai tentante se numara Mobile si PR. Design – proaspat lansata in 2009, promite sa fie la fel de provocatoare si acum.

 

Citeşte mai multe despre: Eurobest

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza