Links Sitemap Business Linker Sitemap

Nordic Food trece la a doua generație de management

318 afisari
Nordic Food, una dintre cele mai mari companii în domeniul distribuției produselor alimentare premium atât în retail, cât și în HoReCa, transferă managementul către a doua generație.
După 25 de ani de business made in România, în care compania a adunat în portofoliu peste 2.500 de produse internaționale premium distribuite la nivel național, Ciprian Moldoveanu preia conducerea sub propria viziune strategică.
Odată cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding ce a constat într-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o nouă identitate vizuală, un nou sediu și o nouă structură organizațională.
"Trecerea către a doua generație de management a fost una rațională, dar în același timp emoționantă, având în vedere preluarea conducerii companiei de la tatăl meu. Cu toții stiam că va veni momentul, totul era fizic pregătit, dar cu toate acestea, pentru avalanșa de emoții nu te poți pregăti niciodată suficient. Nordic Food se ghidează după cinci valori fundamentale: Responsabilitate, Integritate, Inovație, Adaptabilitate și Optimism. Rebrandingul companiei a păstrat valorile și misiunea de a aduce consumatorilor bucurie la fiecare masă, dar a venit cu o abordare nouă, adaptată noilor tendințe. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identității vizuale, aplicată la nivelul întregului grup. Asta a însemnat website-uri noi, un nou sediu în zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, mașini, legitimații, cărți de vizită, etc. Prin toate aceste schimbări, cu un puternic impact în cultura organizațională, ne dorim să fim cât mai aproape de nevoile clienților din România și să le oferim produsele premium pe care și le doresc”, a explicat Ciprian Moldoveanu, General Manager Nordic Food România.
Schimbările organizatorice au păstrat trendul ascendent Nordic Food în ceea ce privește evoluția financiară a companiei. Astfel, în 2017, cifra de afaceri a ajuns la 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare față de anul 2016.

Nordic Food a achiziționat Dupont
Dacă 2017 a fost anul schimbărilor organizatorice, 2018 vine cu noutăți în ceea ce privește extinderea business-ului Nordic. De curând, Nordic Food a achiziționat compania Dupont, unul dintre principalii săi competitori în ceea ce privește distribuția de produse franțuzești de patiserie-cofetărie în HoReCa. De acum înainte, prin intermediul Nordic Food, produsele care făceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel național către profesioniștii din sectorul de patiserie-cofetărie.
Totodată, un alt punct important pe lista acțiunilor desfășurate în anul 2018 este și investiția în dezvoltarea angajaților Nordic.
“Acesta este un an plin de oportunități pentru angajații Nordic Food. Ei se vor obișnui cu noile schimbări și în același timp vor învăța lucruri noi pentru că vom investi în dezvoltarea lor. Cred că cea mai mare bogăție a unei companii constă în oameni, de aceea în 2018, pe lângă proiectele pe care le avem în lucru, focusul este și pe angajații Nordic”, a explicat Ciprian Moldoveanu.
Planurile în ceea ce privește evoluția Nordic Food nu se opresc însă aici. Compania va crea și un nou serviciu pentru clienți. Cu o investiție de 150.000 de euro, noua aplicație de Warehouse Management System, ce va fi implementată pe o perioadă de 3 luni, va ajuta la administrarea automată și completă a tuturor activităților de recepție, depozitare și livrare. Mai exact, prin noua aplicație dedicată clienților, vor fi optimizate toate operațiunile din depozit, de la recepție, la managementul termenelor de expirare, la managementul calității produselor, până la livrare.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza