Links Sitemap Business Linker Sitemap

Modelul german pentru succes

5820 afisari
Camelia Tudor
Mizând pe soliditatea modelului german de business inca din 1991, Mihaela Mititelu a reusit sa transforme calitati proprii, precum rafinamentul, perfectionismul si dinamismul, in atuuri ale unei companii. Astfel, firma pe care o conduce, Creditreform România, este in prezent in masura sa ofere clientilor sai informatii despre firme, precum si consultanta in domeniul recuperarii de debite.
Obtinerea licentei Creditreform pentru România si aducerea in tara a reprezentantei firmei germane au reprezentat unele dintre cele mai spectaculoase reusite ale Mihaelei Mititelu, iar aceste succese s-au materializat intr-un moment in care pe piata autohtona nu era foarte cunoscut domeniul politicilor de risk-management.

Serviciile oferite de Creditreform România constau in realizarea rapoartelor de bonitate, monitorizarea firmelor, recuperari de debite din tara si din strainatate, studii de fezabilitate, de piata si consultanta pentru investitorii straini interesati de companii românesti. Mentionând ca firma-mama, Creditreform International, are sediul central in orasul german Neuss si o experienta de peste 125 de ani pe piata europeana, Mihaela Mititelu a indicat ca rapoartele de credit sunt esentiale in procesul de luare a unei decizii privind acordarea de bunuri sau a unor sume de bani pe credit si reduc riscurile in relatiile de afaceri. In ceea ce priveste raportul de bonitate, acesta cuprinde informatiile disponibile in sursele oficiale de informare si in bazele proprii de date, finalizându-se cu mentiuni privind comportamentul in plati al subiectului si recomandarile aferente in ceea ce priveste relatiile de afaceri. Raportul de bonitate include si “o recomandare din partea agentiei de rating in ceea ce priveste indexul de bonitate si creditul maxim, informatii de un real folos in cadrul unei decizii strategice”, a precizat aceasta. “In majoritatea cazurilor, debitorii ajung sa-si onoreze obligatiile contractuale restante pe cale amiabila. Aceasta se obtine in urma unei analize atente a debitorului, ce nu implica costuri suplimentare pentru client si care scoate in evidenta care sunt posibilitatile de recuperare a creantelor. Procedura amiabila pune accent pe negociere si mediere si are drept scop continuarea relatiilor de afaceri intre partile diferendului.”


Cititi varianta integrala a acestui articol in editia tiparita a revistei Business Arena.
 

 

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza