Links Sitemap Business Linker Sitemap

MasterCard promovează plăţile contactless

4332 afisari
MasterCard a anunţat lansarea unei noi campanii promoţionale ce are în centru plăţile contactless, la comercianţii din România. Astfel, pentru o perioadă de două luni, toţi cei care îşi achită cumpărăturile în hipermarketurile Carrefour din ţară, plătind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc o doză de Coca-Cola Zero de 330 ml.
În cadrul promoţiei participă toate cardurile şi dispozitivele bancare PayPass, folosite pentru plăţi la terminalele ce afişează mărcile MasterCard PayPass şi Maestro PayPass.
În acest moment, produsele MasterCard PayPass şi Maestro PayPass sunt disponibile clienţilor BRD, BCR, Citibank şi ING Bank şi pot veni atât sub forma unui card bancar, cât şi sub forme neconvenţionale precum stickere, brelocuri, ceasuri sau telefoane.
În cadrul campaniei se vor acorda 30.000 de doze de Coca-Cola Zero, iar o persoană va primi premiul de fiecare dată când utilizează dispozitivul contactless.
“După iniţiativele de încurajare a plăţilor contactless în transportul în comun – în Sibiu şi Bucureşti, acum, timp de două luni, alături de Carrefour, vrem să îi recompensăm pe utilizatorii de carduri nu doar cu timpul scurt petrecut la casă, ci şi cu premii oferite pe loc, la fiecare plată cu PayPass”, a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, în cadrul MasterCard Europe.
“Cu această campanie ne propunem să venim în întâmpinarea clienților noștri cu soluții pentru reducerea timpului petrecut la casă și să arătăm că PayPass este cea mai rapidă modalitate de plată. Campania este binevenită, mai ales în perioada imediat următoare, când casele din hipermarketuri vor fi suprasolicitate”, a declarat la rândul său Ramona Huștiu, manager sector servicii în Carrefour România. 
În paralel cu iniţiativa promoţională de la Carrefour, MasterCard, alături de regiile autonome de transport Metrorex şi Tursib, derulează două campanii pentru călătoriile plătite cu dispozitivele contactless, direct la porţile de acces din metroul bucureştean, respectiv direct în autobuzele din Sibiu.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor să facă plăţi, simplu şi rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afişează mărcile MasterCard PayPass şi Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzacţiei, clienţii nu mai trebuie să dea cardul din mână, iar pentru plăţi mai mici de 100 lei, nu mai este solicitată introducerea codului PIN sau semnarea chitanţei.
În acest moment, în România, există patru emitenţi de carduri contactless: BRD, BCR, Citibank® şi ING Bank. La nivel mondial, PayPass poate fi utilizat în 41 de ţări, în aproximativ 500.000 de locaţii de acceptare.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza