Links Sitemap Business Linker Sitemap

MasterCard analizează preferințele consumatorilor pentru Ziua Îndrăgostiților

1801 afisari
Tranziția către cumpărăturile online și digitale continuă în ritm accelerat, însă când vine vorba de dragoste, cumpărătorii preferă mediul fizic. Un studiu realizat de MasterCard a dezvăluit că pentru a-și arăta dragostea cu ocazia Zilei Îndrăgostiților consumatorii din jurul lumii preferă să se deplaseze în magazine pentru a alege ei înșiși cadourile pe care le fac, în detrimentul cumpărăturilor online.
Studiul “MasterCard Love Index” explorează comprtamentul consumatorilor din peste 200 de țări la nivel global, analizând tranzacțiile realizate între 11 și 14 februarie în trei ani consecutivi (între 2013 și 2015). Indexul nu a radiografiat doar valoarea cheltuielilor, ci și tipurile de cheltuieli asociate Zilei Îndrăgostiților, la nivel internațional. 
Valoarea cheltuielilor în preajma Zilei Îndrăgostiților s-a majorat în fiecare regiune, între 2013 și 2015, cu o rată de creștere medie de 22%. Totodată, datele analizate arată că tot mai mulți oameni aleg să aibă o experiență unică și să-și creeze amintiri, în detrimentul cadourilor sau al gesturilor mărețe.
Studiul a identificat câteva tendințe în materie de consum, subliniind diferențele notabile dintre regiuni, în jurul lumii:
·         O experiență personală: La nivel global, 90% dintre consumatori își fac cumpărăturile din magazine, în timp ce doar 6% preferă tranzacțiile online. Europenii fac cele mai multe cumpărături online în preajma Zilei Îndrăgostiților, cu 21% dintre tranzacții având loc pe Internet.

·         Experiența, mai importantă decât obiectele materiale: Indexul arată o creștere a cheltuielilor efectuate în restaurante (33%) și hoteluri (28%). Consumatorii din America de Sud (54%) și din S.U.A. (38%) preferă să celebreze Ziua Îndrăgostiților alături de persoana iubită în cadrul restaurantelor, în timp ce locuitorii din regiunile Asia-Pacific, Europa și Orientul Mijlociu optează pentru vacanțe, aspect indicat de creșterea șederilor la hoteluri.

·         Florile sunt încă la modă: În general, se poate observa un ușor declin în vânzările de flori și felicitări, pe durata celor trei ani analizați. Cu toate acestea, locuitorii din America de Sud dezmint această tendință, înregistrând o creștere a cheltuielilor realizate în florării de 92% pe parcursul intervalului analizat, în timp ce Orientul Mijlociu a fost singura regiune care a arătat o creștere a vânzărilor de felicitări – și chiar una semnificativă, de 107%.

“Ne bucură să descoperim că, într-o lume aflată în continuă transformare, dragostea și obieciurile sale sunt o constantă. Rezultatele studiului pe care l-am derulat confirmă faptul că oamenii sunt din ce în ce mai dornici de experiențe și de crearea unor momente De Neprețuit, alături de persoana dragă, alegând să dăruiască ceva personal şi unic, în detrimentul cadourilor sau obiectelor asociate în mod tradițional Zilei Îndrăgostiților”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, MasterCard, România.

Citeşte mai multe despre: MasterCard,   CEC Bank, MasterCard Europe, MoneySend

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza